V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se niiden yhteinen toddler oli jo aika iso eilisessä stoorissaPerustuen mihin?
Se niiden yhteinen toddler oli jo aika iso eilisessä stoorissa![]()
Ai kadehditko nyt sitä, kun joku fani repostas senkin stoorin? Ja sit sulla on vielä fanin nimikin väärin!Se niiden yhteinen toddler oli jo aika iso eilisessä stoorissa![]()
Ai mitä kuka hähAi kadehditko nyt sitä, kun joku fani repostas senkin stoorin? Ja sit sulla on vielä fanin nimikin väärin!![]()
Olet vajaaälyinen.No ei tietenkään, en vain ole retardi kuten sä. Ja tajusin mitä tarkoitti.
Ja tää oli mun kommentti, enkä ole mikään uuh-trolli. Ja tää liittyi K&B.Uuuh, jea
Ketäs aito nyt on kiusannut.Se on sivulla 13052 missä on se kunnianaudan nimissä oleva kiusaaminen. Eli kiusaaja kadehtii siis siinä sitä, että eräs toinen fani aiemmin repostas Bojanin taaperostoorin.
Täytyyopä katsella. Jäi kyllä mietityttämään, että onko tosiaan kestävä tuohon hintaan? Mut siis onko se jokin ohut ja kevyt jos tyhjä? Sehän ois kätsä ottaa lisämatkatavaraksi varalle, jos ostaa paljon tuliaisiaJOs kävit ostsmassa sen Migant repun, kuittaa jos tykkäsit!![]()
En nyt ymmärrä. Repostasi taaperostoorin? Kadehtii? Stoorejahan saa repostailla vaikka Petteri Orpo jos huvittaa.Se on sivulla 13052 missä on se kunnianaudan nimissä oleva kiusaaminen. Eli kiusaaja kadehtii siis siinä sitä, että eräs toinen fani aiemmin repostas Bojanin taaperostoorin.
Riehuu täällä taas.Ketäs aito nyt on kiusannut.
Bryggeri tuli mieleen mutta en ole varma siitä.Näyttäisi, että vika ilta on oltu ihan kaksistaan vain liikkeellä. Mikä toi klubi on ollut, jossa ne oli!? Jossain vanhan korttelin sisäpihalla.
Sinun kehitysvammaisuutesi ei ole tämän palstan aihe.Itse oot.
On, ei oikeastaan paina yhtään mitään. Yleensä nää matkareput on painsvia klohmoja. Tilasin ja palautin sen yhden tunnetun brändin repunkin, mitä mainostettiin paljon somessa lisävarusteineen (nimi nyt kadoksissa!).Täytyyopä katsella. Jäi kyllä mietityttämään, että onko tosiaan kestävä tuohon hintaan? Mut siis onko se jokin ohut ja kevyt jos tyhjä? Sehän ois kätsä ottaa lisämatkatavaraksi varalle, jos ostaa paljon tuliaisia
Ja jos käyttää vain matkoilla eli aika harvoin, niin kai se nyt sitten vähän paremmin kestää.
Hullu, eihän sieltä kannata mitään ihoa vasten pidettävää ostaa. Niissä on ties mitä myrkkyjäMinä ostin eilen housut internetistä. Temusta. Meneeköhän kauan, että ne tulevat?
Bojan? Et oo enää varmasti Suomessa, kun tulevatMinä ostin eilen housut internetistä. Temusta. Meneeköhän kauan, että ne tulevat?
Hienoa, yleensä menee noin viikko.Minä ostin eilen housut internetistä. Temusta. Meneeköhän kauan, että ne tulevat?
Näytäpäs ne mun kommentit.Riehuu täällä taas.
Oon kyl ihan varma, että Bojan lähti. Ei hänellä varmaan ollut ruumalaukkua. Boarding alkaa 6.35. Oiskohan hänellä vielä bisnesluokan lippu, vai meniköhän normikuolevaisten joukossa? Hiiiitsit, kun ikinä osuis samaan koneeseen Bojanin kanssa!Pilaisin varmaan hänen matkansa ihan täysin
"Voinko tulla tähän sun viereen ja kerrotko mulle nyt kaiken, mitä teitte Jeren kaa?" Jos kone ei ois täynnä ja hänen vieressään ois tilaa
Eiks siihen turvatarkastukseenkin ole jokin priority-jono erikseen jos on bisnesmatkustaja? Huomasin viime reissun yhteydessä, että watafak, sen voi myös ostaa normilippuun että pääsis priority-jonossa näihin (mihin sillä nyt sitten pääseekään). Ei ois ollut kuin 25€. Ei kovin paha, jos yksin matkustaa, esim.
Tietty aina ei voi luottaa, että tarkastukset menevät jouhevasti (oliko just viime kesänä ne karseat jonot vai sitä edellisenä?)