K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitähän joku aina tasaisin väliajoin väittää, että hänellä on joku nainen Ljubljanassa ja pitää häntä piilossa. Mutta en usko, miksi olisi hiihtänyt Dz perässä niin paljon.
Niinpä, silloin kun tätä Dz juttua alettiin juoruta, niin jossain bongasin ihmettelyä että mihin katosi se slov. nainen, jonka kanssa se oli kuulemma ollut jo pari vuotta

Kukaan ei ole nähnyt Dz:tä karnevaaleilla. Jakovilla oli areena keikat Zagrebissa karnevaali perjantaina ja lauantaina.
Dz alkoi seurata Jakovin ystävää, joka oli Zagrebin keikalla lauantaina ja myös Jakovin stylistiä.
Oli varmaan sovittu aiemmin, että perhe tulee viettämään siskon synttäreitä Ljubljanaan, koska aiemman suunnitelman mukaan Dz olisi ollut karnevaaleilla.

Kyllä noista Dz tunnistaa.

Olen huomannut hänessä outoa käytöstä kahden viime kuukauden ajan, koska luulen, että Dz on pettänyt B:tä tämän tyypin kanssa. Näyttää siltä, että se pitää paikkansa – että hän on vain kuuluisuuden perässä. Mutta on todella outoa, että hän meni karnevaalikonserttiin koko perheensä kanssa.
Oliko ne muka karnevaaleissa? Tiedä et olivat Ljublijanassa, mutta oliko keikalla?

Kyllä se Dz on seukannut Bn kanssa. Niin tiiviisti olleet samoissa paikoissa ja B seurasi kaikki sukulaiset.
Dz vaan vaihtoi nyt huipulla olevaan Jakoviin.

Jos julkisuutta kumppaninsa kautta haluaa, ehkä Jakov on kuitenkin parempi ja kestävämpi valinta kuin Bojan. Olen ymmärtänyt, että hänellä on todella iso fanikunta ja kasvava suosio. Ja onhan hän nyt tyyliltään ihan Dz - Bojan ei valitettavasti ole, vaikka ihan soma onkin.

Yhteistyössä