V
vierailija
Vieras
Et kai häiriinny, koska olet itse se idiootti.En ymmärrä mitä tällä yritetään sanoa? Onko tämä olevinaan jokin haukkumisyritys? Etkö tajua, että osa meistä kirjoittelee mielellään tänne, eikä edes häiriinny idiooteista, joita täällä myös silloin tällöin pyörii, mutta että tämä ketju ei todellakaan ole ainoa kiva asia elämässämme?