V
vierailija
Vieras
Selaan mun aiemmin tallentamia kirjanmerkkejä twitterissä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et kai häiriinny, koska olet itse se idiootti.En ymmärrä mitä tällä yritetään sanoa? Onko tämä olevinaan jokin haukkumisyritys? Etkö tajua, että osa meistä kirjoittelee mielellään tänne, eikä edes häiriinny idiooteista, joita täällä myös silloin tällöin pyörii, mutta että tämä ketju ei todellakaan ole ainoa kiva asia elämässämme?
Niin? Miksi h*tossa tekisin juttuja, joista en pidä? Ei ole tapana.Mielellään?![]()
Mielestäni en ole. Mielikuvituskirjoittelijat ovat.Et kai häiriinny, koska olet itse se idiootti.![]()
Ikivanha juttu.Mikä juttu tää on? EscGabe ja se 911-Bojere ficci![]()
Gabe (@esc_gabe) X:ssä
for those of you who missed it i am begging you to listen to this https://t.co/QMVjU7gGlmx.com
Jotenkin vielä vajaampaa lukea osittaisesti.
Toi vastaus siis tossa naurattaaSelaan mun aiemmin tallentamia kirjanmerkkejä twitterissä
![]()
Eli siis sinäMielestäni en ole. Mielikuvituskirjoittelijat ovat.
Niin mikä, en tuosta tajunnut.Ikivanha juttu.
Ok, mummo.Toi vastaus siis tossa naurattaa![]()
En kirjoita mielikuvitusjuttuja.Eli siis sinä
En minäkään ja edelleenkään en ymmärrä että mitkä kengät kun samba on tanssi.Niin mikä, en tuosta tajunnut.
Niin? Miksi h*tossa tekisin juttuja, joista en pidä? Ei ole tapana.
Olisit ollut paikalla silloin.Niin mikä, en tuosta tajunnut.
Perustelen: jokin tieto voi mennä silloin ohi. Joten, koko hyöty käydä täällä katoaa.Jotenkin vielä vajaampaa lukea osittaisesti.
Trololol.En minäkään ja edelleenkään en ymmärrä että mitkä kengät kun samba on tanssi.
Onko vatsa kuitenkin toiminut?En minäkään ja edelleenkään en ymmärrä että mitkä kengät kun samba on tanssi.
Minä taas en ymmärrä mikä laulu kun cha cha cha on tanssi.En minäkään ja edelleenkään en ymmärrä että mitkä kengät kun samba on tanssi.
Pierettää kyllä kovin, mutta kävin kakalla.Onko vatsa kuitenkin toiminut?
Ok, onpa jännä että kakalla käynti ei auttanut.Pierettää kyllä kovin, mutta kävin kakalla.
Ei tullut kaikki ulos.Ok, onpa jännä että kakalla käynti ei auttanut.
Ei kakalla käynti suolikaasuja vähennä. Pieruja tulee kymmeniä päivässä.Ok, onpa jännä että kakalla käynti ei auttanut.