V
vierailija
Vieras
Oli kyl ihana, miten kannusti Joostia alusta asti ja lobbasi viisuihin. Tais olla heti silloin ekalla tapaamisella instant chemistry. Näkeekö näitä vielä jostain?Se on ollut jotenkin sitä alusta asti. Varmaan se, että K otti niin avoimesti suojelukseensa ennen viisuedustusta. Ei ollut mitään toisesta hyötymistä vaan avointa yhteenkuuluvuutta.