V
vierailija
Vieras
Juu tulee varmaan paskaa taas niskaan. Kunnon kiusaajafania puolustaa.Käärijä astui nyt löysään lehmänpaskaan. Fani sai sen mitä lähti hakemaan eli huomiota K.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu tulee varmaan paskaa taas niskaan. Kunnon kiusaajafania puolustaa.Käärijä astui nyt löysään lehmänpaskaan. Fani sai sen mitä lähti hakemaan eli huomiota K.
Höpön löpöä, hyvä että puolustaa ja ne jotka ei kestä voiskin häippästä riveistä.Juu tulee varmaan paskaa taas niskaan. Kunnon kiusaajafania puolustaa.
Kiusaajan puolustaja ehti tännekin.Höpön löpöä, hyvä että puolustaa ja ne jotka ei kestä voiskin häippästä riveistä.
Jepjep, ja kohta taas eturivissäKäärijä astui nyt löysään lehmänpaskaan. Fani sai sen mitä lähti hakemaan eli huomiota K.
Itse olet selkeästi se kiusaaja että.Kiusaajan puolustaja ehti tännekin.
Häh?On hienoa, että B tietää, miten laiva pidetään pinnalla. Tällä tavoin hän pitää Bojere-fanit viihdytettyinä.
Ai toi J:n vanhempien kanssa poseeraaminen, olipas nyt ihmeellistä.Katso JO:n IG-postaus.
Hahaha, nyt joutuu K vaikeuksiin, kun puolustaa kiusaajaa![]()
Hohhoijaa, ai mihkähän vaikeuksiin muka, olet lapsellinen.Hahaha, nyt joutuu K vaikeuksiin, kun puolustaa kiusaajaa![]()
Toki ihan söpö kuva ei sillä.Ai toi J:n vanhempien kanssa poseeraaminen, olipas nyt ihmeellistä.
Ai toi J:n vanhempien kanssa poseeraaminen, olipas nyt ihmeellistä.
Olen tossarishippaaja minä vastannut että.Tossarishippaajat joutuu katsos tiristämään sitä eliksiiriään jopa siitä, että Kärtsän vanhemmat on olleet katsomassa poikansa keikkaa ja samalla tämän ystävän eli Bojanin keikkaa. Säälittäväksi käy.
Niin arvelinkin että, mutta ehkä silti joku tuosta jotain kuvittelee irroittelevansa. Tai sitten on trolli.Olen tossarishippaaja minä vastannut että.
Ai missä, X:ssä toki jotkut pelleilijät.Niin arvelinkin että, mutta ehkä silti joku tuosta jotain kuvittelee irroittelevansa. Tai sitten on trolli.
Mietin vain hieman sitä, että onkohan nämäkään omassa kuplassaan tuonne reissanneet suomi-fanit niin kivoja kuin itse mainostavat olevansa? Miten se heitä haittaa, jos K sinne kommentoikin, ettei hyväksy kiusaamista? Vai ovatko he kans yhdenlaisia käytöspoliiseja, jotka levittävät pahaa puhetta muista kuitenkin? Mietin vain näitä se c a s e valokuvaaja ja ICIP-tanssija. Vai ketkä heitä silloin haukkuivat?Käärijä astui nyt löysään lehmänpaskaan. Fani sai sen mitä lähti hakemaan eli huomiota K.
Ihana kuva! Hymyileekin niin kuin paras-rakkaansa kumppanina tämän vanhempien kainalossaKatso JO:n IG-postaus.
Olen ollut noin yleisesti aina sitä mieltä että ei kannattasi lähteä mukaan näihin fanien kähinöihin. Kun et voi tietää sitä totuutta kuitenkaan.Käärijä astui nyt löysään lehmänpaskaan. Fani sai sen mitä lähti hakemaan eli huomiota K.
Ja höpön löpöä, ne jotka tosta kommentista suuttuu joutaa itse poies, J ei turhia varo. Ei kuulukaan tehä niin. Taitaa pitää tästä fanista kaiken lisäksi.Olen ollut noin yleisesti aina sitä mieltä että ei kannattasi lähteä mukaan näihin fanien kähinöihin. Kun et voi tietää sitä totuutta kuitenkaan.
Äiti on nuorentanut tyyliään. Näyttää hyvältä.Toki ihan söpö kuva ei sillä.
Ei todellakaan. Tulee vaan paskaa niskaan. Ja ei tainnut tajuta edes mihin laittoi näppinsä peliin.Olen ollut noin yleisesti aina sitä mieltä että ei kannattasi lähteä mukaan näihin fanien kähinöihin. Kun et voi tietää sitä totuutta kuitenkaan.