Mies vai karhu?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tein jo ketjustani ilmiannon valvojalle.
Ketju on minun aloittama samoin Jäätävää dataa ja Häpeä.
Haluat silti kylvää pahaa mieltä ja herjoja joka suuntaan. Kuulostaa aivan uskomattomalle että muka sinä olisit aloittanut sen!

Sitä paitsi ei vierailija varsinkaan voi omistaa jotain ketjua ja määrätä mitä siellä kirjoitetaan. Täällä on kuule AIHE VAPAA!!!
 
Haluat silti kylvää pahaa mieltä ja herjoja joka suuntaan. Kuulostaa aivan uskomattomalle että muka sinä olisit aloittanut sen!

Sitä paitsi ei vierailija varsinkaan voi omistaa jotain ketjua ja määrätä mitä siellä kirjoitetaan. Täällä on kuule AIHE VAPAA!!!
Luulin, että olisit ymmärtänyt pitää näppisi erossa aloittamastani ketjusta. Aloita sinulle sopiva ketju nimeltään Ankeutusta ja ahdistusta.
 

Yhteistyössä