K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja sinne nyt ois ollut helppoa saada silta laitettua, jos olisikin tulvinut. Mutta ei se tie alueelle, josta sinnekin mentiin, tosiaan tulvinut.
Todellakin se tie josta vippiin mentiin tulvi juuri portin edestä. Vettä tai "vettä" oli parikymmentä senttiä kun alueelta käskettiin ulos, ja hieman vähemmän kun päästiin takaisin sisälle. Ja vesi oli nimenomaan aitojen ulkopuolella mutta mistään kohdasta ei päässyt kuivin jaloin yli. Palokunta pumppasi ainakin siinä vaiheessa alueen sisällä ja bäkkärin sisäänkäynnillä.
 
Tottakai, mut vähän säälittävää, et joku ulkkis joutuu viettämään aikaa suomalaisella keskustelupalstalla.
Ulkkis saattaa kehittää kielitaitoaan tai kuvitella saavansa täältä jotain tietoa, jota ei ole muuten saatavilla, joten heidän täällä olonsa on ihan ymmärrettävää. Vaikeampi on ymmärtää suomalaisia, jotka nauttivat tästä juoruilu/ilkeilypalstasta, elleivät ole täällä trollailemassa tai työn takia niin kuin minä. Säälittävää on aina ottaa ilkeilyn kohteeksi jonkun toisen palstalaisen ja etsiä sontaa heidän kirjoitteluistaan sen sijaan että keskusteltaisiine edes etäisesti asiasta.
 
Ulkkis saattaa kehittää kielitaitoaan tai kuvitella saavansa täältä jotain tietoa, jota ei ole muuten saatavilla, joten heidän täällä olonsa on ihan ymmärrettävää. Vaikeampi on ymmärtää suomalaisia, jotka nauttivat tästä juoruilu/ilkeilypalstasta, elleivät ole täällä trollailemassa tai työn takia niin kuin minä. Säälittävää on aina ottaa ilkeilyn kohteeksi jonkun toisen palstalaisen ja etsiä sontaa heidän kirjoitteluistaan sen sijaan että keskusteltaisiine edes etäisesti asiasta.
Mikä ihmeen työ on sellainen, että pitää tällaisessa kompostissa muhia?🤣 Ellet sitten ole mode 👀 Onkohan ihan sallittua osallistua keskusteluihin tällä tasolla? Jos modet tänne kirjoittelee, ei tarvii enää ihmetellä, ettei tää ketju poistu, vaikka mitä paskaa suolletaan.
 
Mikä ihmeen työ on sellainen, että pitää tällaisessa kompostissa muhia?🤣 Ellet sitten ole mode 👀 Onkohan ihan sallittua osallistua keskusteluihin tällä tasolla? Jos modet tänne kirjoittelee, ei tarvii enää ihmetellä, ettei tää ketju poistu, vaikka mitä paskaa suolletaan.
Jaa, mikähän ois sit syy ketjun poistua ku asiattomia viestejähän voi poistaa, itse ainakin viihdyn parhaiten juurikin vapaan keskustelun paikoissa.
 
Ulkkis saattaa kehittää kielitaitoaan tai kuvitella saavansa täältä jotain tietoa, jota ei ole muuten saatavilla, joten heidän täällä olonsa on ihan ymmärrettävää. Vaikeampi on ymmärtää suomalaisia, jotka nauttivat tästä juoruilu/ilkeilypalstasta, elleivät ole täällä trollailemassa tai työn takia niin kuin minä. Säälittävää on aina ottaa ilkeilyn kohteeksi jonkun toisen palstalaisen ja etsiä sontaa heidän kirjoitteluistaan sen sijaan että keskusteltaisiine edes etäisesti asiasta.
Työ🤣
 
Jaa, mikähän ois sit syy ketjun poistua ku asiattomia viestejähän voi poistaa, itse ainakin viihdyn parhaiten juurikin vapaan keskustelun paikoissa.
Ehkä nykyään ne poistuu vähän helpommin, mutta vielä vähän aikaa sitten täältä ei meinannut useallakaan ilmiannolla saada poistumaan edes pahimpiakaan solvaamisia ja kunnianloukkauksia, vaikka ne kohdistui yksityishenkilöihin. Vapaa keskustelu ei oikeuta kirjoittelemaan mitä tahansa.
 
Ulkkis saattaa kehittää kielitaitoaan tai kuvitella saavansa täältä jotain tietoa, jota ei ole muuten saatavilla, joten heidän täällä olonsa on ihan ymmärrettävää. Vaikeampi on ymmärtää suomalaisia, jotka nauttivat tästä juoruilu/ilkeilypalstasta, elleivät ole täällä trollailemassa tai työn takia niin kuin minä. Säälittävää on aina ottaa ilkeilyn kohteeksi jonkun toisen palstalaisen ja etsiä sontaa heidän kirjoitteluistaan sen sijaan että keskusteltaisiine edes etäisesti asiasta.
Täältä saa loistavaa kakkapierutietoutta.
 
Hirveen nopeat leikkaukset. Laukee epilepsia syksyyn mennessä.

Miken posteista taas tulis narkolepsia 😄
Mee katsomaan sitten 70-luvun taide-elokuvia, jos noin käy voimille. Ei ne leikkaukset ole läheskään niin nopeita mitä nykyään näkee monilla muilla. Mikkeä on myös ihan turha haukkua. On aina ollut ihan hyvä keikkakuvaaja ja on vain entisestään kehittynyt. Kannattaa verrata monen muun suomalaisen artistin keikkakuvaajan kuviin, aika tylsiä ja toisteisia otoksia on monella instat täynnä
 
Ulkkis saattaa kehittää kielitaitoaan tai kuvitella saavansa täältä jotain tietoa, jota ei ole muuten saatavilla, joten heidän täällä olonsa on ihan ymmärrettävää. Vaikeampi on ymmärtää suomalaisia, jotka nauttivat tästä juoruilu/ilkeilypalstasta, elleivät ole täällä trollailemassa tai työn takia niin kuin minä. Säälittävää on aina ottaa ilkeilyn kohteeksi jonkun toisen palstalaisen ja etsiä sontaa heidän kirjoitteluistaan sen sijaan että keskusteltaisiine edes etäisesti asiasta.
Tiedon etsiminen tästä pee ketjusta, just joo.😂 Parasta kuitenkin on se et sun mielestä trollailu täällä on oikeutettua. Jos näin on, niin miksi saarnaat sit trollille? Ihan uskomattoman tyh mää porukkaa täällä.
 

Yhteistyössä