K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos, että vastasit, vaikka löysinkin tämän tässä välissä jo omin neuvoin.
 
Äläpä rupea tulkitsemaan. En shippaa yhtään ketään. Todella kaksinaismoralistista vinkun ketjun ulkopuolisista B shippauksista ja pakottaa täällä K yhteen kaikkien muiden kanssa kuin se olisi yhtään sen fiksumpaa.
Tästä olen samaa mieltä. Mitä järkeä on haukkua yhtä shippiä ja keksiä koko ajan itse samanlaisia lisää? K on vasta tapailuvaiheessa radiotoimittajan kanssa, mutta on silti ääliömäistä vääntää suhdetta vain siksi, että sattuu tekemään töitä jonkun kanssa.
 
Äläpä rupea tulkitsemaan. En shippaa yhtään ketään. Todella kaksinaismoralistista vinkun ketjun ulkopuolisista B shippauksista ja pakottaa täällä K yhteen kaikkien muiden kanssa kuin se olisi yhtään sen fiksumpaa.
Mitä yrität sössöttää, ei sun tekstistä saa mitään selvää. Kannattaa vähentää kaljan juomista, selvästi olet ottanut ainakin 24 tölkkiä.
 

Yhteistyössä