V
vierailija
Vieras
Eduskunnan hallintojohtaja varoitti Sofia Virtaa kritiikistä etukäteen: ”On syytä ottaa huomioon”
Sofia Virralle oli kerrottu, että kansanedustajan palkkiota ei voi jättää maksamatta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Eduskunnan hallinto kertoi vihreiden puheenjohtaja Sofia Virralle etukäteen, ettei kansanedustajan palkkiota voi jättää maksamatta tosi-tv ohjelman kuvauksien ajalta."![]()
Eduskunnan hallintojohtaja varoitti Sofia Virtaa kritiikistä etukäteen: ”On syytä ottaa huomioon”
Sofia Virralle oli kerrottu, että kansanedustajan palkkiota ei voi jättää maksamatta.yle.fi
Narsku.Sofia on ahne nainen. Kaikki mulle heti nyt. Tyypillinen vihervassari.
Persuilla on eniten peiliin katsomisen tarvetta.Sofia on ahne nainen. Kaikki mulle heti nyt. Tyypillinen vihervassari.
Sofia on pelottava ihminen. Toivottavasti ei pääse koskaan ministeriksi.Sofia on ahne nainen. Kaikki mulle heti nyt. Tyypillinen vihervassari.
Kuka arvosteli toisessa ketjussa harmaan kirjoittajan kielenkäyttöä? Mitä,pelkäämistä Sofiassa on? Tämän palstan miesoletetusissa ei ole mitään pelkäämistä. Kärpässarjaa, jotka eivät pärjää edes nokittelussa.Sofia on pelottava ihminen. Toivottavasti ei pääse koskaan ministeriksi.
Kuka arvosteli toisessa ketjussa harmaan kirjoittajan kielenkäyttöä? Mitä,pelkäämistä Sofiassa on? Tämän palstan miesoletetuissa ei ole mitään pelkäämistä. Kärpässarjaa, jotka eivät pärjää edes nokittelussa.
Päinvastoin. Sofia näytti typerille perässäjuoksijoilleen närhen munat. Nuuski niitä Pieru-Petri vaihtelun vuoksi.![]()
Vihreät | Sofia Virta ahtaalla: Saa tukea vain neljältä edustajatoverilta
Suurin osa vihreiden kansanedustajista ei halua kommentoida puheenjohtajan osallistumista tosi-tv-ohjelmaan tai sitä, luottavatko he Virtaan.www.hs.fi
Omat hylkää Sohvin.
Niin, huutelet koska asia-argumentteja ei Sofian tueksi oikein löydy. Minullekin oli yllätys, että hänelle etukäteen kerrottiin, ettei palkkiota voi palauttaa, ja siitä huolimatta tuota seltystä sekä Sofian että puoluetoimiston väen taholta tarjoiltiin medialle. Ketjun otsikko siis pätee, Sofia valehteli.Päinvastoin. Sofia näytti typerille perässäjuoksijoilleen närhen munat. Nuuski niitä Pieru-Petri vaihtelun vuoksi.
Mihin minun pitää ottaa yhteyttä, kun ei rahaa ole tullut tilille?Vain palstan miesoletetut valehtelevat ja mustamaalaavat puolueidensa maksettuina trolleina. Raha kilahtaa tileillenne jokaisesta viestistänne.
Joku puolueessasi vetää välistä. Ei ole mikään yllätys persuissa.Mihin minun pitää ottaa yhteyttä, kun ei rahaa ole tullut tilille?![]()
Narsistit tekee juuri noin eikä ne reppanat tajua että jäävät aina valheistaan kiinniNiin, huutelet koska asia-argumentteja ei Sofian tueksi oikein löydy. Minullekin oli yllätys, että hänelle etukäteen kerrottiin, ettei palkkiota voi palauttaa, ja siitä huolimatta tuota seltystä sekä Sofian että puoluetoimiston väen taholta tarjoiltiin medialle. Ketjun otsikko siis pätee, Sofia valehteli.
Älä pidätä hengitystäsi odotellessasi vainoharhaiselta järkevää vastaustaMihin minun pitää ottaa yhteyttä, kun ei rahaa ole tullut tilille?![]()
KorjausSohvi hyppää pian Piiska-Toukon vanhaan kelkkaan joka vie lujaa alaspäin
En ole persu mutta he siis aikoivat minulle kuitenkin maksaa?Joku puolueessasi vetää välistä. Ei ole mikään yllätys persuissa.
Toukosta Sofia löytäisi itselleen sopivan erikoismiehen...Sohvi hyppää pian Piiska-Toukon vanhaan kelkkaan joka vie lujaa alaspäin
Oisko niin ettei Toukoa naiset kiinnosta? Ja siks Toisekseen Sohwi tykkää kuulemma itseään 15 vuotta nuoremmista miehistäToukosta Sofia löytäisi itselleen sopivan erikoismiehen...
Antoisan illan jälkeen molempien pakarat vihertäisivät.