V
vierailija
Vieras
Eli hänkö ei ole siinä listassa enää?Sen olen tiennytkin et viestit säilyy, jos niitä ei ole poistanut itse.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli hänkö ei ole siinä listassa enää?Sen olen tiennytkin et viestit säilyy, jos niitä ei ole poistanut itse.
JO Nordic Tour Tre syyskuu 2023. J/B tunteneet toisensa 5 kk. Video Jeren poski-/kaulasuudelmasta Bojanille. Rakkaus kukoistaa. Thank you Bojan.Kiva että vieläkin tulee uusia klippejä vanhoilta ajoilta.
Veikkausareenallakin suurin osa tosi nuoria.Käärijällä on itseasiassa teini-ikäisiä faneja. Eivät vaan vietä aikaansa somessa samoissa paikoissa kuin keski-ikäiset.
Ei näy. Viestit näkyy harmaana., kun on poistettu.Täällä kerrottiin aiemmin et näkyy harmaana nimilistassa, silloinhan ei siis ole poistettu kokonaan?
Eikä ollut, se ihme halailijakin joku keski-ikäinen täti.Veikkausareenallakin suurin osa tosi nuoria.
Se alentavuus on sun omassa päässään, ootko miettinyt miksi?Höpön löpöä, Dzejlankin voi kirjoittaa ihan oikein, eikä mitään alentavia nimityksiä.
Siis nimimerkki näkyy viesteissä harmaana.Ei näy. Viestit näkyy harmaana., kun on poistettu.
Ei ole, ällöjä nimiväännöksiä ne on.Se alentavuus on sun omassa päässään, ootko miettinyt miksi?
Kukaan täysjärkinen ei lataa TikTokia puhelimeen. TikTok on Kiinan omistuksessa. Varsinkaan nuoria ei pitäisi päästä TikTokiin ollenkaan.Sieltähän se vanha kunnon yleisön ikä -trolli tuli paikalle. Menepä vaikka tiktokiin, jossa törmää vaikka kuinka moniin teinifaneihin. Et varmaan osaa tietenkään käyttää sitä, joten huutelet tyhmyyttäsi. Faneja on kaikista ikäluokista ja edelleen suurin osa on 25-45 välillä naisia JA miehiä.
Kuin niTseikkuli on tainnut vähän ihastua Kärtsään![]()
Aivan niin. Emme tiedä. Ehkä vikaa ei ole kenessäkään.K voi olla kiltti muille mutta kumppanilleen pirttihirmu. Älä taas syyllistä naisia kun vika voi olla K:sakin.
Jeren faijakin anto Jerelle kaulasuudelman Areenakeikalla lavalla. Kiva tapa perheessä!JO Nordic Tour Tre syyskuu 2023. J/B tunteneet toisensa 5 kk. Video Jeren poski-/kaulasuudelmasta Bojanille. Rakkaus kukoistaa. Thank you Bojan.
Ennemminkin niin päin että K Tsiilaan.Tseikkuli on tainnut vähän ihastua Kärtsään![]()
Ja vauvalasse antoi Jerpalle pusun areenallaJeren faijakin anto Jerelle kaulasuudelman Areenakeikalla lavalla. Kiva tapa perheessä!
Buahahhaa.Ennemminkin niin päin että K Tsiilaan.
Onko kellään tallessa se video missä K kuvaa eturivissä Dz:laa?Ennemminkin niin päin että K Tsiilaan.
Mua jotenkin triggeröin tuo Tsiila. En tiedä miksi. Seikku ja Dzeikku ovat lempinimiä ja ihan ok, mutta jotenkin tuo Tsiila ja Seija tuntuvat ilkeilyltä, kun väännetään nimestä jotain, joka ei ole tyypillinen lempinimen muodostus vaan enemmän vähän halveksiva sävy.Ennemminkin niin päin että K Tsiilaan.
Musta se taas kuulostaa tosi söpöltä lempinimeltä :3Mua jotenkin triggeröin tuo Tsiila. En tiedä miksi. Seikku ja Dzeikku ovat lempinimiä ja ihan ok, mutta jotenkin tuo Tsiila ja Seija tuntuvat ilkeilyltä, kun väännetään nimestä jotain, joka ei ole tyypillinen lempinimen muodostus vaan enemmän vähän halveksiva sävy.
No, siinä videossahan kysyy ensin kohteliaasti B:ltä, että onko ok, jos hän kuvaa.Onko kellään tallessa se video missä K kuvaa eturivissä Dz:laa?
Niin mut onko kellään sitä?No, siinä videossahan kysyy ensin kohteliaasti B:ltä, että onko ok, jos hän kuvaa.
Samaa mietin. Oishan se nyt upgreidaus aiempiin.Tseikkuli on tainnut vähän ihastua Kärtsään![]()
Häh, max 30-vuotias jos sitäkään. Sulla on näössä vikaa tai päässä.Eikä ollut, se ihme halailijakin joku keski-ikäinen täti.
Ketä on Seijan aiemmat paitsi B?Samaa mietin. Oishan se nyt upgreidaus aiempiin.