Kauko Röyhkä kertoo miesvihasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hänen mukaansa kustannusmaailma on mennyt vähän sellaiseksi, että suurin osa lukijoista on yliopistokoulutettuja naisia, joilla on tietynlainen näkemys. Vanhemmat mieskirjailijat saattavat olla vaikeuksissa näiden naislukijoiden kanssa, Röyhkä ajattelee.

Pitäisi markkinoida ja kirjoittaa vain sitä mitä kohderyhmä haluaa kuulla ja lukea.

Ei siis saisi olla kirjailija, vaan markkinointipelle.

BlondiBarbimaailmaa ilman mitään omia ajatuksia.
Olkaamme tyytyväisiä, ei tarvita kohta kirjailijoita, koska tekoäly kirjoittaa keskiverto shittiä keskivertokansalle ilman mitään särmää.

Lauralle-biisi kertoo aika paljon...
Tykkään kyllä hänen musiikistaan ja kirjoista, mutta nykyään äijä itkee joka asiaa... Vanha sotaratsiu ei enää kiinnosta nuoria tyttöjä, joutuu tyytymään meihin vanhoihin faneihin ;)

Lauralle-biisi kertoo aika paljon...
Tykkään kyllä hänen musiikistaan ja kirjoista, mutta nykyään äijä itkee joka asiaa... Vanha sotaratsiu ei enää kiinnosta nuoria tyttöjä, joutuu tyytymään meihin vanhoihin faneihin ;)
Eikö vanha sanonta kuulu, että kirjailija kirjoittaa aina samaa kirjaa?
Hain illalla yhtä vanhaa tietoa ja selasin sen takia päiväkirjojani. Mielenkiintoista tutkia mitkä asiat mietityttivät minua yli 10 vuotta sitten.
Joillakin kirjoitustensa julkaisuun on äärimmäisen korkea rima ja joillakin sitä ei ole ollenkaan.

Itehän tuo on kertonut että rahat on loppu
Kirja on myynyt hyvin, mutta sen painattaminen ym. kulut ovat maksaneet paljon, joten paljon lisääkin myyntiä vielä pitää saada. Kivastihan iltapäivälehdet ovat puffanneet Kaukoa, tsempit hänelle. Kustantamojen kautta kirjailija ei saa sitäkään mitä Kauko nyt saa kirjoistaan, joten kyllä tämä on hänelle ollut kannattava sijoitus.

Taiteilijaperhe eli vaimokin on käsittääkseni taiteilija. Olen lukenut Kaukon postauksia Facesta, ne ovat ihan loistavia. Olen tosi tyytyväinen, kun kirja on menestynyt, kaikkea hyvää Kaukolle. Tunsin häntä vähän muinoin kasarilla. Olimme kyllä melkein kaikesta eri mieltä, mutta hän oli aina herrasmies.
Näin muutaman postauksen ja ihmettelin, että miten sanaseppo saa niin huonoa tekstiä aikaiseksi ja kerjäsi vielä rahaa niillä. En alkanut seuraamaan. Musiikista tykkään

Näin muutaman postauksen ja ihmettelin, että miten sanaseppo saa niin huonoa tekstiä aikaiseksi ja kerjäsi vielä rahaa niillä. En alkanut seuraamaan. Musiikista tykkään
Mikä niissä huonoa oli? En minäkään seuraa Kaukoa, luin, kun tuli ehdotuksena ja olivat kyllä hauskoja ja koska tykkäsin, niitä jonkun aikaa vilahteli näkyviin, kunnes loppuivat.

Kauko on uransa alusta asti ollut ehkä vähän samanlainen kuin mä eli herättää huomiota, vaikkei edes olisi tarkoittanut sitä. Ja hän on varmasti jo vuosia sitten oppinut käyttämään sitä hyväkseen. Eihän kaikenlaista peen jauhamista tarvitse silti sietää eikä lukea itsestä kirjoitettuja juttuja. Jossain postauksessa luki, ettei hän ole vuosikymmeniin lukenut itsestään kirjoitettuja juttuja, mikä on fiksu ratkaisu ehdottomasti.

”Eihän kaikenlaista peen jauhamista tarvitse silti sietää eikä lukea itsestä kirjoitettuja juttuja. Jossain postauksessa luki, ettei hän ole vuosikymmeniin lukenut itsestään kirjoitettuja juttuja, mikä on fiksu ratkaisu ehdottomasti.”

Minulla vain tyypin nimi soittaa kelloja. Jostain syystä olen aina sotkenut hänet tuomari Nurmioon.

”Eihän kaikenlaista peen jauhamista tarvitse silti sietää eikä lukea itsestä kirjoitettuja juttuja. Jossain postauksessa luki, ettei hän ole vuosikymmeniin lukenut itsestään kirjoitettuja juttuja, mikä on fiksu ratkaisu ehdottomasti.”

Minulla vain tyypin nimi soittaa kelloja. Jostain syystä olen aina sotkenut hänet tuomari Nurmioon.
Sitten et varmaan tunne kummankaan tuotantoa. Ovat hyvin erilaisia personoonia sekä ulkoisesti että taiteellisen tuotantonsa suhteen. Molemmilla omintakeinen käsiala, jonka tunnistaa heti biisin alusta. Tai ehkä olet tosi nuori, et muista heidän suurimman suosionsa aikaa.

En minä kyllä tiedä, tarvitseeko olla niin kamalan nuori ollakseen muistamatta heidän suurimman suosionsa aikaan. Meistä vähän varttuneemmista vain kaikki tällä vuosituhannella syntyneet ovat ihan vastasyntyneitä.
Yhtenäiskulttuurin aikaan kaikki kuulivat samat biisit ja lukivat samat lehdet, kun ei ollut nettiä. Oli siis mahdotonta olla törmäämättä Röyhkän ja Nurmion biiseihin esim. radiosta. Ja televisiokanaviakaan ei ollut kuin 2-3. Nykyisin jokainen seuraa vain omia kanaviaan ja medioitaan, joten voimme olla täysin pihalla muiden viiteryhmien "in-jutuista" ja julkkiksista. Sitä tarkoitin.

Yhtenäiskulttuurin aikaan kaikki kuulivat samat biisit ja lukivat samat lehdet, kun ei ollut nettiä. Oli siis mahdotonta olla törmäämättä Röyhkän ja Nurmion biiseihin esim. radiosta. Ja televisiokanaviakaan ei ollut kuin 2-3. Nykyisin jokainen seuraa vain omia kanaviaan ja medioitaan, joten voimme olla täysin pihalla muiden viiteryhmien "in-jutuista" ja julkkiksista. Sitä tarkoitin.
Röyhkä pääsi päivän lööppiin seksista maukumisellaan.
Nykyään moni kärsii infoähkystä. Tarjontaa on liikaa.
Kävin kaupassa ja unohdin ostaa kahvia.
Ehkä joskus pääsen lööppeihin jostain muusta aiheesta kuin seksistä.

Yhteistyössä