V
vierailija
Vieras
Tosi yök, jos olis.No näitähän K nykyään fanittaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tosi yök, jos olis.No näitähän K nykyään fanittaa
Juu, K sopii junteille.No lähinnä junttien keskuudessa.
Mulle kans.Mulle tulee suoraan kuva hotellista joka on rodoksella
No ei mitään samaa?Ainakin samaa sarjaa kuin ex mutta potenssiin kymmenen.
Taitaa olla pitkä nainen myöskin.No ei mitään samaa?
jep. harvinaisen tarkasti jopa, kun vertaa moniin muihin hakuihin. tasan sama pöytä ja kaiderakennelma yms ihan heti ekojen kuvien joukossa. oikeestaan aika pelottavaa että noinkin mitättömästä kuvasta saa paikan heti selville.Mulle tulee suoraan kuva hotellista joka on rodoksella
www.instagram.com
Mitä ihmettä te oikeen sönkkäätte. Kärtsä veti hyvin. Kritisoikaa tota paskaa kuvaamista ja äänentoistoa. Siinä on teillä ne tehojen syöjät.Huomasi kyllä, että päivänvalo syö tehoja Käärijältä, kun ei ole showta ja valoja tukena
Ei vetänyt, kimitti ja huuti omassa kuplassaanMitä ihmettä te oikeen sönkkäätte. Kärtsä veti hyvin. Kritisoikaa tota paskaa kuvaamista ja äänentoistoa. Siinä on teillä ne tehojen syöjät.
Onkohan edes ollutkaan.Sillä ei ole väliä kun ei ole enää kyseistä jodlausta.
Ei vetänyt, kimitti ja huuti omassa kuplassaan
Erikan laulu tuli nauhalta ainakin.Mitä ihmettä te oikeen sönkkäätte. Kärtsä veti hyvin. Kritisoikaa tota paskaa kuvaamista ja äänentoistoa. Siinä on teillä ne tehojen syöjät.
Eli ei missäänPysy perässä tonttu.
Ei vetänyt, kimitti ja huuti omassa kuplassaan
Nyt ei puhuta Bojanista.Ei vetänyt, kimitti ja huuti omassa kuplassaan
K:n huutamisesta niin.Nyt ei puhuta Bojanista.
No jossain lomalla se on ollu ruskettumassa. Ja tuskin yksinään. Ja kenen nuppi kestäis jäädä heti napottamaan johonkin kaksioon paikallee tollasen pläjäyksen jälkeen.Nyt ette ala taas keksimään jotain typeriä seurustelu tarinoita ja olemattomia yhteyksiä. Edellinenkin juttu osoittautui paskapuheeksi.
Solarium on keksitty, tuskin on ehtinyt mihkään ulkomaille tässä välissä.No jossain lomalla se on ollu ruskettumassa. Ja tuskin yksinään. Ja kenen nuppi kestäis jäädä heti napottamaan johonkin kaksioon paikallee tollasen pläjäyksen jälkeen.