V
vierailija
Vieras
Niin, ei ole tässä ketjussa esiintynyt nimimerkillään.Puhutaan puutarhan ja kaksplussan muffinista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, ei ole tässä ketjussa esiintynyt nimimerkillään.Puhutaan puutarhan ja kaksplussan muffinista.
Niin muffinikin on käyttänyt puutarhan puolella. Pitääkö siirtyä siis sinne keskustelemaan hänestä?
Siis tottakai saa poistettua myös esim. jodel.Mikä ero siinä onko muualla vai täällä? Kyse on kuitenkin näiden palstojen henkilöstä? Veikkaan että ero on se että täältä saat ne poisteltua ja muualta et.
Käyttää sitä nimimerkkiä omalla nimellään ihan muuallakin julkisestiMikä ero siinä onko muualla vai täällä? Kyse on kuitenkin näiden palstojen henkilöstä? Veikkaan että ero on se että täältä saat ne poisteltua ja muualta et.
A tapauksessa paasattiin ja kyseenalaistettiin hänen kykyjään myös henkilökohtaisessa elämässä. Siellä ne lienee edelleen, en itse ota niitä täällä puheeksi tämän enempää. Saatoi olla myös puutarhan puolella. Samaa sakkiahan nämä ketjut pääasiassa on.Mitä ihmeen lähipiiriä, ei ole puhuttu sellaisista?
Mistä ne sitten pitää käydä lukemassa kun "tiedon voi etsiä muualtakin" jos ne on poisteltu kaikkialta.Siis tottakai saa poistettua myös esim. jodel.
No jodelissa taitaa vielä olla tallella, en ole ilmiantanut ainakaan minä.Mistä ne sitten pitää käydä lukemassa kun "tiedon voi etsiä muualtakin" jos ne on poisteltu kaikkialta.
Missä siellä? Tiedän vaan ne huutelut, mutta mistä löytyy keskustelua la-su -yöstä ja mikä johti poistamiseen?No jodelissa taitaa vielä olla tallella, en ole ilmiantanut ainakaan minä.
Älä sinä huolehdi hänen puolestaan, ei taida asiaa muistella, jos nimimerkkiä edelleen käyttää.A tapauksessa paasattiin ja kyseenalaistettiin hänen kykyjään myös henkilökohtaisessa elämässä. Siellä ne lienee edelleen, en itse ota niitä täällä puheeksi tämän enempää. Saatoi olla myös puutarhan puolella. Samaa sakkiahan nämä ketjut pääasiassa on.
Jakakaa joku se jodelin linkki jos se keskustelu ei ole kerran ole jodelin sääntöjen vastaista.Missä siellä? Tiedän vaan ne huutelut, mutta mistä löytyy keskustelua la-su -yöstä ja mikä johti poistamiseen?
Ei ole mitään muuta eli tiedät kaiken.Missä siellä? Tiedän vaan ne huutelut, mutta mistä löytyy keskustelua la-su -yöstä ja mikä johti poistamiseen?
En enkä ole koskaan huolehtinutkaan. Ihmettelen vaan tuota muiden keskustelijoiden kaksinaismoraalia.Älä sinä huolehdi hänen puolestaan, ei taida asiaa muistella, jos nimimerkkiä edelleen käyttää.
Tosta asiasta ei tiedetä, onko sit poistunut ehkä itse.Ei ole mitään muuta eli tiedät kaiken.
Juurikin näin.Menneeltä maailmalta, et joku haluais vahingottaa toisia? Pikemminkin just tätä maailmaa sellainen on
Sanoihan hän jonkun ficin kommenteissakin että se discord pilasi jotenkin hänen mielestään keskustelun.Tosta asiasta ei tiedetä, onko sit poistunut ehkä itse.
Siinä on oikeassa paljon kyllä.Sanoihan hän jonkun ficin kommenteissakin että se discord pilasi jotenkin hänen mielestään keskustelun.
Ei päässytkään enää tykittämään psykoottisia puheitaan repeatilla.Sanoihan hän jonkun ficin kommenteissakin että se discord pilasi jotenkin hänen mielestään keskustelun.
Ei ole uhkat mennyttä maailmaa, vaan ihan tätä nykyistä.Ok joo. Jännä juttu, ettei siellä oo sit ollenkaan. Kuulostaa itselleni hyvältä kun jotenkin tuntuisi niin menneeltä maailmalta se, että joku sinnekin oikein pahat mielessä menisi. Aikomuksena muita vahingoittaa. Maksaisi lipun jne.
Ja kun tuntuu että ei niistä tarkastuksista ole edes mitään hyötyä, kellään ei ole mitään pommia mukana. Sit ne vaan hidastaa ja kilteiltä ihmisiltä otetaan kuivumista estävät vedet / vesipullot pois.
Tuskin. Aina tullut bannien jälkeen heti paikalle ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.Tosta asiasta ei tiedetä, onko sit poistunut ehkä itse.
On kyllä muissakin discordeissa, joten ei voida tietää.Tuskin. Aina tullut bannien jälkeen heti paikalle ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Se että saa yhdeltä serveriltä potkun perseeseen ei tarkoita sitä, etteikö voi olla muilla servereillä.On kyllä muissakin discordeissa, joten ei voida tietää.
Edelleen et tiedä.Se että saa yhdeltä serveriltä potkun perseeseen ei tarkoita sitä, etteikö voi olla muilla servereillä.
Missä muissa Discordeissa se muka on?On kyllä muissakin discordeissa, joten ei voida tietää.