V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häh, ensinnäkään ei ole minun kirjoitus ja mitä hormonitoimintaa, nytkin naistenvaivat että.Ai miten niin. Minkäs minä sille voin että oot vähän nippassu ja nappassu eikä hormonit enää liiku
Häh, ensinnäkään ei ole minun kirjoitus ja mitä hormonitoimintaa, nytkin naistenvaivat että.
Minä oon se eilen asiasta kirjoittanut eli kekä.Ai täällä on sitten ainakin kaksi tossaria
Eli on poikkaistu, mutta eihän se kuukautisiin vaikuta.Minä oon se eilen asiasta kirjoittanut eli kekä.
Jaa se olikin tätä luultu minun kirjoitukseksi vai, no ei ole, eikä okseta että.Mua oksettaa nää trollaukset. Ei kukaan oikea shippari niinkuin minä, niin kirjoittele tuollaisia.
Hyi![]()
Jaa se olikin tätä luultu minun kirjoitukseksi vai, no ei ole, eikä okseta että.
Onpas se bodannu itselleen pätevän kropan, vaikka kasvot on edelleenkin kuin se mummin tuore voisilmäpulla.Katsokaa Benjamin uusin vidwo ja keskustelkaa siitä. Ei tarvitse arvailla mitään.
No minä jo hämmästyin
Minä hämmästyin vielä enemmän
Minä vielä enemmän että
Mä oon Kärtsän fani, joksuista edelleenkin tiedän vain carpe diemin. Mulla ei oo mitään heitä vastaan. Kivaa vain että Kärtsällä on paljon ihmisiä elämässään. Esim Joost, Tomppa ja Hoojat ollu mulle kuitenkin mieluisampaa seurattavaa. Bbno myös.Kärde rakastaa Joksuja ja viihtyy heidän kanssaan. Lällislää, asia mitä Kärde fanit eivät voi sietää. KärdeJO
Onpas se bodannu itselleen pätevän kropan, vaikka kasvot on edelleenkin kuin se mummin tuore voisilmäpulla.