Korva lukossa ja pysyy lukossa,ei kipuja ei vingu,mikä nyt vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viisari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viisari

Vieras
Humisee vain ja tosi rasittava on kyllä.Oli viime viikolla ihan sama juttu,kesti kaksi päivää ja meni ohi.Vasen korva,ei edes rätise välillä,pysyy vain totaali lukossa.

Sitä tapahtuu joskus yhdelle korvalle. Korva menee lukkoon. Joskus on suihkun jälkeen on ehkä vettä. Korvahuuhtelua hyvä itse tehdä myös jollain pipetillä ei tarvi mennä mihinkään ja laittaa puhdistavaa korvasuihketta.
Huminaa kuuluu usein ja se ei sitten yleensä päästä eikä se vinkuminen. Se kuuluu laitteista, kännykästä, autoista, naapurista, pihalta... Humina tai Surina voi olla myös siitä joku on mennyt korvaan. Surina yleensä se on ollut joku lentävä suriseva ötökkä jolla on taas itselleni jotain asiaa. Ne ovat kiintyneet itseeni ja myös seurailevat itseäni ja tulevat juttelemaan ollessani myös peiton alla makoilemassa tai nukkumassa. Kuoriainen on lentänyt ainakin kymmenen kertaa makuuhuoneeseen ja herättänyt viideltä aamulla surisemalla. Erilaisia kärpäsiä on myös ja usein surisemassa. Niistä on niin ihana nähdä itseäni ja välillä ne villiintyvät. Myös ne seitissä olevat jotka niitä syö. Ne myös heiluttavat itselleni samalla jalalla jolla itse heilutan niille sormella. Kommunikoimme. Oon laittanut usein seitteihin makaavat kärpäset. Niiden mielestä oon taitava saalistaja. Usein on tunne itseäni joku eri huoneissa katselee ja niin katselee seitissänsä niillä on pää täynnä silmiä ja taas katselee itseäni.
♈Meri♈

Yhteistyössä