V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No miten sitä kemiaa vois nähdä tavalliset seuraajat, kun ei heitå yhdessä näe missään. Voi olla kuule sellaista kemiaa että palaa koko lähiympäristö.En usko Bojanin ja Tsiilan liittion. Ei mitään oikeaa kemiaa. Tsiilan seuraajamäärä vaan imarrellu Bojania
Tottakai tarkoituksellista. Ei muuta lopputuloksen ärsyttävyyttä.Oliskohan ihan tarkoituksellista. Saattaa selvitä sullekin jos oikein pinnistät.
Minä live videoista.Tai siis puhun vaan äänitteestä, en liveistä, ei tietoa niistä
Tai Jere BojaninPyytääköhän Bojan Jeren lapsensa kummiksi![]()
Ei kai se biisi nyt Spotifyssä miksikään vois muuttuakaan.Minä live videoista.
Juuh, että instan seuraajamäärän perusteella valitaan se tuleva vaimo. Noh ehkä tällä palstalla kun muutenkin ne instan tykkäämiset ja seuraamiset on raamatun sanaa.
Mielestäni on puhunut kolmesta aiemminkin.Hän on sanonut haastatteluissa haluavansa isäksi 21-vuotiaasta asti. Vielä vähän aikaa sitten hän sanoi haluavansa kaksi lasta, mutta nyt hän puhuu kolmesta.
Trolololl
Kyllä, tiedämme jo, että uskot vain B:n ja K:n väliseen liittoonEn usko Bojanin ja Tsiilan liittion. Ei mitään oikeaa kemiaa. Tsiilan seuraajamäärä vaan imarrellu Bojania
No mä en pitäis edes mitenkään outona että olisivat toistensa lasten kummeja, kyllähän he ovat kertoneet olevansa todella läheisiä ystäviä, eiks siihen hommaan yleensä hyviä ystäviä pyydetä
Näin minäkin ajattelen. Hyvin voivat olla kummeja toistensa lapsille. Jos yhteys säilyy.No mä en pitäis edes mitenkään outona että olisivat toistensa lasten kummeja, kyllähän he ovat kertoneet olevansa todella läheisiä ystäviä, eiks siihen hommaan yleensä hyviä ystäviä pyydetä
Muslimit ei voi olla kristittyjen kummeja ja toisinpäin.Näin minäkin ajattelen. Hyvin voivat olla kummeja toistensa lapsille. Jos yhteys säilyy.
Kumpi on sun mielestä muslimi, Jere vai Bojan?Muslimit ei voi olla kristittyjen kummeja ja toisinpäin.
Ei B ole muslimi, huvittaa silti hieman noi kirjoitukset.Muslimit ei voi olla kristittyjen kummeja ja toisinpäin.
Tottakai tarkoituksellista. Ei muuta lopputuloksen ärsyttävyyttä.
Muslimit ei voi olla kristittyjen kummeja ja toisinpäin.
Tsiilukka on.Ei B ole muslimi, huvittaa silti hieman noi kirjoitukset.
Hänestä nyt ei puhuttu.Tsiilukka on.
Voiskohan Joostista tulla K:n lapsen kummiNäin minäkin ajattelen. Hyvin voivat olla kummeja toistensa lapsille. Jos yhteys säilyy.
Kuuluukohan kirkkoonVoiskohan Joostista tulla K:n lapsen kummi![]()