V
vierailija
Vieras
Tai Lärvisestä, ne on hyviä ystäviä!Voiskohan Joostista tulla K:n lapsen kummi![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai Lärvisestä, ne on hyviä ystäviä!Voiskohan Joostista tulla K:n lapsen kummi![]()
Mee muualle ulisemaan.Lapsijutut ei ole hauskoja. Lopettakaa jo.
Lapsijutut ei ole hauskoja. Lopettakaa jo.
Mee itse, kun kerta ulisuttaa.Mee muualle ulisemaan.
Sinä voisitkin mennä.Mee muualle ulisemaan.
Kyllä täällä saa lapsista puhua.Mee itse, kun kerta ulisuttaa.
Huoh. Ei ole fresh puhua olemattomista lapsista.Kyllä täällä saa lapsista puhua.
Ei taida olla ajankohtaista juuri nytten.Kyllä täällä saa lapsista puhua.
Miksiköhän kekätossari ei ole saanut koskaan lapsia?Kyllä täällä saa lapsista puhua.
Ei siitä mitään haittaakaan ole kun ovat tosiaan olemattomia.Huoh. Ei ole fresh puhua olemattomista lapsista.
Keskustelu on pelkästään typerää siis.Ei siitä mitään haittaakaan ole kun ovat tosiaan olemattomia.
Valituksesi vasta typerää onkin.Keskustelu on pelkästään typerää siis.
Älykkään ihmisen merkki.Valituksesi vasta typerää onkin.
Muslimit ei voi olla kristittyjen kummeja ja toisinpäin.
No mitä hän nyt tähän kuuluu? Voihan B olla Jn lapsen kummi yksinäänkin.Tsiilukka on.
Minä en puhu tälläisistä, enkä mistään lähipiireistäni tosiaan mistä en halua täällä.Miksiköhän kekätossari ei ole saanut koskaan lapsia?
Hohhoijaa, ainahan täällä spekuloidaan vaikka ja millä. Koko ketju on sitä varten tehty.Huoh. Ei ole fresh puhua olemattomista lapsista.
No mitäpä luulet?Miksiköhän kekätossari ei ole saanut koskaan lapsia?
Eikä ole, loukkaavaa käytöstä.Hohhoijaa, ainahan täällä spekuloidaan vaikka ja millä. Koko ketju on sitä varten tehty.
Höpö höpöEikä ole, loukkaavaa käytöstä.
Todellakin.Tai Lärvisestä, ne on hyviä ystäviä!