K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hän shippaa myös Boconnoria. Tumpussa pari viikkoa sitten hän ylisti parituntista tekelettä näiden shippaamisesta. Linkkikin löytyy. Olin että what!!!!???! Mistäs nyt tuulee. Hän on ollut yksi uskollisimmista ja parhaista Bojere-shippaajista tuottamaan pojista materiaalia.
Oikeasti? Eli paljastui, että on pohjimmiltaan bojanisti, aivan kuin kaikki muutkin Bojere-shippaajat. Nyt on sitten löytänyt Bojanille mielenkiintoisempia matcheja.

Kukaan Jereä aidosti kuumisteleva ei parittaisi Jereä Bojanille.

Vanhemmiten alkanut tulla mustapäitä. Pesen kasvot joka päivä vedellä ja saippualla. Kokeilin tyttören tuomaa mustaa naamiota, mutta ei lähtenyt mustapäät. Pitääkö tässä varata aika kosmetoloogille ensimmäisen kerran elämässäni vai löytyykö joku kotikonsti.

Vanhemmiten alkanut tulla mustapäitä. Pesen kasvot joka päivä vedellä ja saippualla. Kokeilin tyttören tuomaa mustaa naamiota, mutta ei lähtenyt mustapäät. Pitääkö tässä varata aika kosmetoloogille ensimmäisen kerran elämässäni vai löytyykö joku kotikonsti.
Löytyy. Alapa pestä kasvot koateusemulsiolla. Kuivalle iholle hierot runsaasti voidetta ja sittdn emulgoit pikku vesimäärällä ja pyyhit kasvopaperilla Rasvapuhdistys liottaa rasvat pois nenästä ja lopettaa huokosten yliaktiivisuuden. Lopuksi huuhtaisu vedellä ja ehkä kasvovettä. Mä käytän emulgointipuhdistukseen apteekin Ceralan +:saa, eipä oo enää täpliä nenässä näkyny.

Löytyy. Alapa pestä kasvot koateusemulsiolla. Kuivalle iholle hierot runsaasti voidetta ja sittdn emulgoit pikku vesimäärällä ja pyyhit kasvopaperilla Rasvapuhdistys liottaa rasvat pois nenästä ja lopettaa huokosten yliaktiivisuuden. Lopuksi huuhtaisu vedellä ja ehkä kasvovettä. Mä käytän emulgointipuhdistukseen apteekin Ceralan +:saa, eipä oo enää täpliä nenässä näkyny.
Mitä ihmeen aineita, aina olen rexonan palasaippualla pessyt ja nipsua käytän.

Yhteistyössä