K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä jotkut kuvittelee aina vaan, et Jeren elämä on sitä et "bestisten" kanssa myös laulaa lollotetaan yhdessä. Ja että hän homostelee kaikkien miespuolisten collabiensa kanssa, minkä ehtii.
No Tommyn kanssa sopivat ig:ssä, Bessin kanssa mökillä, Lotl:n kanssa Saksan keikalla, Bbnos:n kanssa ig:ssä. Ihan vain muutama esimerkki😊 Nää panopakottajat on sitten ihan oma huurupääkansansa joita shippaajiksi kutsutaan.

Tää on ihanaa kun Käärijä ja Jokerit linkittyy toisiinsa, että kun K:lla on jokin isompi juttu Suomessa niin Bojan on lähes aina mukana ❤️ Ja fani, jota kiinnostaa molemmat saa Joksukeikan siihen K-keikan yhteyteen (vrt. Ruisrock) 🥰🥰
No ei kyllä linkity jatkossa ainakaan. Tulet näkemään. Tuskin Kärtsä koko uraansa jaksaa kannatella yhtä bändiä, vaikka kuinka olis ystävä.

Millälailla Warner sitten ois sen Käärijä x Bojan songin esteenä?
Ymmärrä jo. Mun mestoi on Rekamin biisi, jossa K fiittaa ja Warnerilla ei ole siihen mitään sanomista. Warner julkaisee Kärtsän biisit ja TML on Kärtsän biisi, jossa Bojan fiittaa. Sitä paitsi Kärtsä ja tiimi päättää ensin itse, esitelläänkö biisi edes eteenpäin. Nythän he ovat sitä mieltä, ettei ole "valmis". Siis ei ole tarpeeksi hyvä. Jos haluttaisiin laittaa ulos, Warnerin kanssa mietitään julkaisustrategia eli onko sinkku vai biisi levylle ja milloin julkaistaan ja miten markkinoidaan. Warnerilla on tähän puoleen asiantuntemusta, joten tietenkin "päättävät" julkaisemisesta. K olisi halunnut kai julkaista PCn sinkkuna, mut onneksi ei julkaistu, vaan Ruoska sen sijaan. Aina artisti ei itse osaa nähdä kokonaisuutta.

Ymmärrä jo. Mun mestoi on Rekamin biisi, jossa K fiittaa ja Warnerilla ei ole siihen mitään sanomista. Warner julkaisee Kärtsän biisit ja TML on Kärtsän biisi, jossa Bojan fiittaa. Sitä paitsi Kärtsä ja tiimi päättää ensin itse, esitelläänkö biisi edes eteenpäin. Nythän he ovat sitä mieltä, ettei ole "valmis". Siis ei ole tarpeeksi hyvä. Jos haluttaisiin laittaa ulos, Warnerin kanssa mietitään julkaisustrategia eli onko sinkku vai biisi levylle ja milloin julkaistaan ja miten markkinoidaan. Warnerilla on tähän puoleen asiantuntemusta, joten tietenkin "päättävät" julkaisemisesta. K olisi halunnut kai julkaista PCn sinkkuna, mut onneksi ei julkaistu, vaan Ruoska sen sijaan. Aina artisti ei itse osaa nähdä kokonaisuutta.
Bojan ei feattaa on yhtä paljon kummankin biisi.

Jep, levy-yhtiö toimii järjen äänenä. Ja riippuen artistista enemmän tai vähemmän järkkäämässä asioita. Varsinkin aloitteleville artisteille voidaan ehdottaa yhteistöitä toisen artistin kanssa. K:n tapauksessa kuitenkin collabot on tulleet hänen omista kontakteistaan. Ja huonot collabot jätetty julkaisematta.

Jep, levy-yhtiö toimii järjen äänenä. Ja riippuen artistista enemmän tai vähemmän järkkäämässä asioita. Varsinkin aloitteleville artisteille voidaan ehdottaa yhteistöitä toisen artistin kanssa. K:n tapauksessa kuitenkin collabot on tulleet hänen omista kontakteistaan. Ja huonot collabot jätetty julkaisematta.
Ja varmaan myös K:lla voi olla jotain on levy-yhtiön kautta. Esim. tämä tuleva Basshunter-biisi. Tosin K puhui jo 23 kiertueella yhteisbiisistä, joten voi olla, että Basshunter ollut suoraan K:hon yhteydessä jo silloin.

Kuumimmat

Yhteistyössä