V
vierailija
Vieras
Juntti juntin tunnistaa.Mikäs juntti sieltä puskasta nousi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juntti juntin tunnistaa.Mikäs juntti sieltä puskasta nousi.
Täällä jotkut kuvittelee aina vaan, et Jeren elämä on sitä et "bestisten" kanssa myös laulaa lollotetaan yhdessä. Ja että hän homostelee kaikkien miespuolisten collabiensa kanssa, minkä ehtii.Näinpä juuri.
Ja sinä uskot kaiken. Jere sano kerran, et hän menee nyt rasvaan Bojanin vartalon öljyllä ja ainakin kaksi kertaa kosinut Bojania. Esimerkiksi.No on. Itse sanoivat, Jere & Bojan.
Näin juuri. Varsinkin tämä B-yhteistyö on selkeästi ollut jotain pakotusta. Siksi se biisikin on varmaan niin susi, että lakaistu maton alle.Täällä jotkut kuvittelee aina vaan, et Jeren elämä on sitä et "bestisten" kanssa myös laulaa lollotetaan yhdessä. Ja että hän homostelee kaikkien miespuolisten collabiensa kanssa, minkä ehtii.
No Tommyn kanssa sopivat ig:ssä, Bessin kanssa mökillä, Lotl:n kanssa Saksan keikalla, Bbnos:n kanssa ig:ssä. Ihan vain muutama esimerkkiTäällä jotkut kuvittelee aina vaan, et Jeren elämä on sitä et "bestisten" kanssa myös laulaa lollotetaan yhdessä. Ja että hän homostelee kaikkien miespuolisten collabiensa kanssa, minkä ehtii.
Sitten olet kommentoinut ihan väärälle ihmiselle.No tuota oletko niin tyhmä, ettet edes ymmärrä lukemaasi ja mihin kommentoit. Kyse oli siitä, kun joku väitti, ettei K itse valitse collabejaan vaan isommat tahot.
No ei kyllä linkity jatkossa ainakaan. Tulet näkemään. Tuskin Kärtsä koko uraansa jaksaa kannatella yhtä bändiä, vaikka kuinka olis ystävä.Tää on ihanaa kun Käärijä ja Jokerit linkittyy toisiinsa, että kun K:lla on jokin isompi juttu Suomessa niin Bojan on lähes aina mukanaJa fani, jota kiinnostaa molemmat saa Joksukeikan siihen K-keikan yhteyteen (vrt. Ruisrock)
![]()
Mä seurasin tätä keskustelua ja sä taisit vahingossa vastata väärään kommenttiin.Sitten olet kommentoinut ihan väärälle ihmiselle.
Ymmärrä jo. Mun mestoi on Rekamin biisi, jossa K fiittaa ja Warnerilla ei ole siihen mitään sanomista. Warner julkaisee Kärtsän biisit ja TML on Kärtsän biisi, jossa Bojan fiittaa. Sitä paitsi Kärtsä ja tiimi päättää ensin itse, esitelläänkö biisi edes eteenpäin. Nythän he ovat sitä mieltä, ettei ole "valmis". Siis ei ole tarpeeksi hyvä. Jos haluttaisiin laittaa ulos, Warnerin kanssa mietitään julkaisustrategia eli onko sinkku vai biisi levylle ja milloin julkaistaan ja miten markkinoidaan. Warnerilla on tähän puoleen asiantuntemusta, joten tietenkin "päättävät" julkaisemisesta. K olisi halunnut kai julkaista PCn sinkkuna, mut onneksi ei julkaistu, vaan Ruoska sen sijaan. Aina artisti ei itse osaa nähdä kokonaisuutta.Millälailla Warner sitten ois sen Käärijä x Bojan songin esteenä?
Trolli tai täysidiootti väittää tollasta.Ei tietenkään valitse itse, oletko ihan juntti?
Niin ootkin, jos luulet että täysin itse päättää.Trolli tai täysidiootti väittää tollasta.
Niin ootkin, jos luulet että täysin itse päättää.
Bojan ei feattaa on yhtä paljon kummankin biisi.Ymmärrä jo. Mun mestoi on Rekamin biisi, jossa K fiittaa ja Warnerilla ei ole siihen mitään sanomista. Warner julkaisee Kärtsän biisit ja TML on Kärtsän biisi, jossa Bojan fiittaa. Sitä paitsi Kärtsä ja tiimi päättää ensin itse, esitelläänkö biisi edes eteenpäin. Nythän he ovat sitä mieltä, ettei ole "valmis". Siis ei ole tarpeeksi hyvä. Jos haluttaisiin laittaa ulos, Warnerin kanssa mietitään julkaisustrategia eli onko sinkku vai biisi levylle ja milloin julkaistaan ja miten markkinoidaan. Warnerilla on tähän puoleen asiantuntemusta, joten tietenkin "päättävät" julkaisemisesta. K olisi halunnut kai julkaista PCn sinkkuna, mut onneksi ei julkaistu, vaan Ruoska sen sijaan. Aina artisti ei itse osaa nähdä kokonaisuutta.
Mamman panounelmissa.Bojan ei feattaa on yhtä paljon kummankin biisi.
Ihan Kn itsensä sanomana.Mamman panounelmissa.
No ei kyllä linkity jatkossa ainakaan. Tulet näkemään. Tuskin Kärtsä koko uraansa jaksaa kannatella yhtä bändiä, vaikka kuinka olis ystävä.
B sanoi haastattelussa että on Kn biisillä feattaamassa.Bojan ei feattaa on yhtä paljon kummankin biisi.
Jep, levy-yhtiö toimii järjen äänenä. Ja riippuen artistista enemmän tai vähemmän järkkäämässä asioita. Varsinkin aloitteleville artisteille voidaan ehdottaa yhteistöitä toisen artistin kanssa. K:n tapauksessa kuitenkin collabot on tulleet hänen omista kontakteistaan. Ja huonot collabot jätetty julkaisematta.Ymmärrä jo. Mun mestoi on Rekamin biisi, jossa K fiittaa ja Warnerilla ei ole siihen mitään sanomista. Warner julkaisee Kärtsän biisit ja TML on Kärtsän biisi, jossa Bojan fiittaa. Sitä paitsi Kärtsä ja tiimi päättää ensin itse, esitelläänkö biisi edes eteenpäin. Nythän he ovat sitä mieltä, ettei ole "valmis". Siis ei ole tarpeeksi hyvä. Jos haluttaisiin laittaa ulos, Warnerin kanssa mietitään julkaisustrategia eli onko sinkku vai biisi levylle ja milloin julkaistaan ja miten markkinoidaan. Warnerilla on tähän puoleen asiantuntemusta, joten tietenkin "päättävät" julkaisemisesta. K olisi halunnut kai julkaista PCn sinkkuna, mut onneksi ei julkaistu, vaan Ruoska sen sijaan. Aina artisti ei itse osaa nähdä kokonaisuutta.
Ja missä tämän sanoi? niin.Ihan Kn itsensä sanomana.
Nimenomaan näin.B sanoi haastattelussa että on Kn biisillä feattaamassa.
Ja varmaan myös K:lla voi olla jotain on levy-yhtiön kautta. Esim. tämä tuleva Basshunter-biisi. Tosin K puhui jo 23 kiertueella yhteisbiisistä, joten voi olla, että Basshunter ollut suoraan K:hon yhteydessä jo silloin.Jep, levy-yhtiö toimii järjen äänenä. Ja riippuen artistista enemmän tai vähemmän järkkäämässä asioita. Varsinkin aloitteleville artisteille voidaan ehdottaa yhteistöitä toisen artistin kanssa. K:n tapauksessa kuitenkin collabot on tulleet hänen omista kontakteistaan. Ja huonot collabot jätetty julkaisematta.