V
vierailija
Vieras
Huvittavaa tuo, ja hän ei edes ole mikään laillistettu psykoterapeutti tai terveydenhuollon ammattilainen.Ai kauheeta, kuvitteleeko tuntevansa ihan henkilökohtaisesti vai muutenko vain etädiagnosoi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huvittavaa tuo, ja hän ei edes ole mikään laillistettu psykoterapeutti tai terveydenhuollon ammattilainen.Ai kauheeta, kuvitteleeko tuntevansa ihan henkilökohtaisesti vai muutenko vain etädiagnosoi.
Ei onneksi, ajattele jos tietämättömänä joutuisit hänen vastaanotolleen. Hän pauhaa tuollakin, miten kaikki kiintymys perustuu lapsuuden traumoihin ja näkee dissosiaatiota joka toisessa asiassa.Huvittavaa tuo, ja hän ei edes ole mikään laillistettu psykoterapeutti tai terveydenhuollon ammattilainen.
Ja tällaset huuhaapauhaajat on tosi vahingollisia siinä mielessä, kun heitä on oikeasti, joilla mieli särkynyt lapsuudessa ja kehittynyt diasosiaatiohäiriö.Ei onneksi, ajattele jos tietämättömänä joutuisit hänen vastaanotolleen. Hän pauhaa tuollakin, miten kaikki kiintymys perustuu lapsuuden traumoihin ja näkee dissosiaatiota joka toisessa asiassa.
Siis karsea tyyppi.Ei onneksi, ajattele jos tietämättömänä joutuisit hänen vastaanotolleen. Hän pauhaa tuollakin, miten kaikki kiintymys perustuu lapsuuden traumoihin ja näkee dissosiaatiota joka toisessa asiassa.
Häneltä voit ostaa terapiapalveluja, josson noin vaikeaa itselläsi.Ai kauheeta, kuvitteleeko tuntevansa ihan henkilökohtaisesti vai muutenko vain etädiagnosoi.
Kokeile, saat dissosiaatiodiagnoosin samantien. Toisaalta ehkä se selittäisi tämän sinun me-puheen.Häneltä voit ostaa terapiapalveluja, josson noin vaikeaa itselläsi.
No ei minulla ole mitään mt-vaivaa niinku teillä täällä toisia seläntakana haukkuvilla.Kokeile, saat dissosiaatiodiagnoosin samantien. Toisaalta ehkä se selittäisi tämän sinun me-puheen.
Ainakin tuossa yhdessä kirjoituksessa lähennytään nyt sitä kunnianloukkausta.Ai kauheeta, kuvitteleeko tuntevansa ihan henkilökohtaisesti vai muutenko vain etädiagnosoi.
Höpön löpöä, kun ei ole mitään nimiä mainittu, näissä teiän jutuissa voiskin olla.Ainakin tuossa yhdessä kirjoituksessa lähennytään nyt sitä kunnianloukkausta.
Missä tälläinen lukee, luin kyllä jodel?JO Tavastialle 24.5.
Ihan normaalia kritiikkiä ”asiantuntijasta”.No ei minulla ole mitään mt-vaivaa niinku teillä täällä toisia seläntakana haukkuvilla.
Puhut täällä jatkuavasti ”meistä”, kyllähän sen näkee.No ei minulla ole mitään mt-vaivaa niinku teillä täällä toisia seläntakana haukkuvilla.
Mistä ihmeen meistä, vain jos puhutte tossareista monikossa tai minut ja nimimerkillinen on yhdistetty samaan viestiin?Puhut täällä jatkuavasti ”meistä”, kyllähän sen näkee.
Löysin Tavastian sivuilta kyllä, mutta ei varmaan näy instattomalle kaikki muu taasen.Missä tälläinen lukee, luin kyllä jodel?
Ei nimeä itsessään tarvitse olla mainittu tekstissä jos loukattava henkilö on muuten täysin tunnistettavissa. Ja mitä muutakaan se voisi olla jos kommentoi viestiin jossa K mainittu ja kommentoi siihen ettei ole hyvä kasvo kampanjalle.Höpön löpöä, kun ei ole mitään nimiä mainittu, näissä teiän jutuissa voiskin olla.
Mun ilme, kun takamatkalta meen viattomasti X:ään etsimään tätä, ja törmään ilmoon, että JO tulossa toukokuussa Tavastiallee!!!! Mitäääääh!?Mä mietin tietääkö ne siellä discordissa, mikä tämän tyypin agenda oikeasti on. Miksi ne roikuttaa häntä siellä mukana.
No haloo, ei ole noin kommentoinut kuitenkaan. Voi tulkita myös vitsinä että.Ei nimeä itsessään tarvitse olla mainittu tekstissä jos loukattava henkilö on muuten täysin tunnistettavissa. Ja mitä muutakaan se voisi olla jos kommentoi viestiin jossa K mainittu ja kommentoi siihen ettei ole hyvä kasvo kampanjalle.
Minä niin näin tämän ennakkoon vatsallani, mulla on tuolloin lomaviikko!JO Tavastialle 24.5.
Kyllä ja nuo muutkin twiittauksensa on todella sus.Ainakin tuossa yhdessä kirjoituksessa lähennytään nyt sitä kunnianloukkausta.
Ihan sekopää se on. Koko ajan viimeinen viikkokin menossa.Kyllä ja nuo muutkin twiittauksensa on todella sus.
Juurikin noin kommentoi.No haloo, ei ole noin kommentoinut kuitenkaan. Voi tulkita myös vitsinä että.
Fandomin ulkopuolinen ei ymmärrä noista jutuista mitään.Ei nimeä itsessään tarvitse olla mainittu tekstissä jos loukattava henkilö on muuten täysin tunnistettavissa. Ja mitä muutakaan se voisi olla jos kommentoi viestiin jossa K mainittu ja kommentoi siihen ettei ole hyvä kasvo kampanjalle.
Sulla on erikoiset vitsit. Taitaa myös pierukirjoitukset olla sun käsialaa. Se kolmas persoonasi niitä kirjoittaa.No haloo, ei ole noin kommentoinut kuitenkaan. Voi tulkita myös vitsinä että.