V
vierailija
Vieras
![]()
Screenshot 20260119 213939 Samsung Internet hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260119 213939 Samsung Internet palvelussa ImgBBibb.co
Voi, ihan vatsasta ottaa Jerpan puppy eyes![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
![]()
Screenshot 20260119 213939 Samsung Internet hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260119 213939 Samsung Internet palvelussa ImgBBibb.co
Voi, ihan vatsasta ottaa Jerpan puppy eyes![]()
Niin missä se kuva ja perustelu viipyy? Ei mitään kaveri juttuja juttuja![]()
HS – Helsingin Sanomat Instagramissa : "Käärijä kuulee saavansa merileijonan. Merileijona olisi yhteinen lahja hänelle ja Euroviisumatkalla läheiseksi ystäväksi muodostuneelle Slovenian Joker Out -bändin Bojanille. #käärijä #kaarija #eurovision #hel
15K likes, 81 comments - helsinginsanomat May 17, 2023: "Käärijä kuulee saavansa merileijonan. Merileijona olisi yhteinen lahja hänelle ja Euroviisumatkalla läheiseksi ystäväksi muodostuneelle Slovenian Joker Out -bändin Bojanille. #käärijä #kaarija #eurovision #helsinginsanomat".www.instagram.com
Mistä tietää ettei ihmisellä ole rahaa? Siitä kun hän leveilee sillä.Nimenomaan tuolla kommentilla ei puhunut. Eikä toki siis muullakaan. Hahhah, mä niin nauran kuin just hänellä ja minulla on palstalaisista eniten helpolla saatua rahaa!
Ja muut taitaa olla jotain perus köyhiä. Ainakin nämä kiusaaja-jankuttajat.
No minähän en ainakaan leveillyt sikäli sillä, ei se nyt niin iso summa ole, jos vertaa nyt vaikka meiän nimimerkilliseen tai osaan omista sukulaisista (silti itselle merkittävä ja pitäis järkevästi käytettynä riittää pitkälle)Mistä tietää ettei ihmisellä ole rahaa? Siitä kun hän leveilee sillä.
No toi yksi nonstop pölkyttelijä on ainakin typerä matkijatrolli että.Eli täällä on kaksi kiukkuista mammaa, jotka pölkyttelevät muita. Rahaa ois, mut silti he viettävät kaiken aikansa plussan kompostissa leveilemässä rahoillaan. Just.![]()
Treidaa se pörssissä ja pistä raha poikimaan! Unlimited turbot on hyvä alkupala!No minähän en ainakaan leveillyt sikäli sillä, ei se nyt niin iso summa ole, jos vertaa nyt vaikka meiän nimimerkilliseen tai osaan omista sukulaisista (silti itselle merkittävä ja pitäis järkevästi käytettynä riittää pitkälle)
Minua olisi kiinnostanut mutta kaksi tuntia on liian lyhyt aika ja en olisi ehtinyt näkemään. Yksi oli kyllä seuraavilla sivuilla.Kuka haluaa ekskursiolle 3 vuoden takaisiin vauvan158 UMK tunnelmiin? Voin ladata parhaita parin tunnin voimassaololla
Pankissa laittoivat jonkun korkeakorkoisemman säästötilin osalle rahoista, muutoin oon hiukan varovainen näissä, kun tulee tosiaan niitä Kela rahoja toistaiseksi myöskin, pääomatuloja ei saa ilmeisesti pahemmin olla uudessa yleistuessa, joku S säästäjä on olemassa ja tili Nordnetissä, jos niihin sit jossain kohtaa laitan.Treidaa se pörssissä ja pistä raha poikimaan! Unlimited turbot on hyvä alkupala!
Minä nostaisin rahat ja piilottaisin patjan alle. Ei kannata luottaa pankkeihin.Pankissa laittoivat jonkun korkeakorkoisemman säästötilin osalle rahoista, muutoin oon hiukan varovainen näissä, kun tulee tosiaan niitä Kela rahoja toistaiseksi myöskin, pääomatuloja ei saa ilmeisesti pahemmin olla uudessa yleistuessa, joku S säästäjä on olemassa ja tili Nordnetissä, jos niihin sit jossain kohtaa laitan.
Saa onnitella, minut valittiin juuri Hollywood leffaan näyttelemään komeaa homomiestä. Adam Lambert on lähetellyt minulle treffikutsuja ja kukkakimppuja. Hyvästi Lieto, Hollywood kutsuu.
No on vähän pakko luottaa, ei taida olla turvallista säilyttää paljoa kotonakaan. Ja ne on kumminkin pääosin kahdessa suomalaisessa pankissa, hiukan pienemmät summat Bank Norwegianin ja Svean säästötileillä. Fyysistä kultaa oon miettinyt ostaa kotiin säilytettäväksi niitä pienempiä harkkoja pari.Minä nostaisin rahat ja piilottaisin patjan alle. Ei kannata luottaa pankkeihin.
Sulla ois kirjaa varten jo kymmeniä roolihahmoja luotuna. Mitä jos väsäisit romaanin ja lähetät kustantajalle. Kykysi menevät hukkaan täällä.No on vähän pakko luottaa, ei taida olla turvallista säilyttää paljoa kotonakaan. Ja ne on kumminkin pääosin kahdessa suomalaisessa pankissa, hiukan pienemmät summat Bank Norwegianin ja Svean säästötileillä. Fyysistä kultaa oon miettinyt ostaa kotiin säilytettäväksi niitä pienempiä harkkoja pari.
Tosi hienoa, onnea kovasti.Saa onnitella, minut valittiin juuri Hollywood leffaan näyttelemään komeaa homomiestä. Adam Lambert on lähetellyt minulle treffikutsuja ja kukkakimppuja. Hyvästi Lieto, Hollywood kutsuu.
Tollanen haukottelu on epäkohteliasta. Kateus paistaa sinusta, kun toinen on päässyt Hollywoodiin.
Lihaksikas palomies, joka kilpailee taistelulajeissa ja osaa kaikki Joksujen kappaleet ulkoa on mun suosikki ikinä.Sulla ois kirjaa varten jo kymmeniä roolihahmoja luotuna. Mitä jos väsäisit romaanin ja lähetät kustantajalle. Kykysi menevät hukkaan täällä.
Ei ole yhtään sellaista, omana itsenäni eli öljyjankkaaja tossarina olen aina. Nyt on vaan noita trollaajia tossa ohessa, pentittelijät ja joku lietolainen. Mutta voidaan tosiaan lopettaa aiheesta, vaikuttaa triggeröivän osaa ketjulaisista.Sulla ois kirjaa varten jo kymmeniä roolihahmoja luotuna. Mitä jos väsäisit romaanin ja lähetät kustantajalle. Kykysi menevät hukkaan täällä.
Heko heko.Tollanen haukottelu on epäkohteliasta. Kateus paistaa sinusta, kun toinen on päässyt Hollywoodiin.
Uppouduit hahmoosi ja aloit elämään hänen elämääEi ole yhtään sellaista, omana itsenäni eli öljyjankkaaja tossarina olen aina. Nyt on vaan noita trollaajia tossa ohessa, pentittelijät ja joku lietolainen. Mutta voidaan tosiaan lopettaa aiheesta, vaikuttaa triggeröivän osaa ketjulaisista.
Mikset oo onnellinen muiden saavutuksista. Itsekästä.Heko heko.
UuuhhLihaksikas palomies, joka kilpailee taistelulajeissa ja osaa kaikki Joksujen kappaleet ulkoa on mun suosikki ikinä.
Ihan omaa elämääni elän, ikävää jos kadehdituttaa noin paljon.Uppouduit hahmoosi ja aloit elämään hänen elämää
Ei vaikuta aidolta kirjoitukselta minun silmään.Mikset oo onnellinen muiden saavutuksista. Itsekästä.
Ihanaa, onnittelut. Ja älä välitä noista haukottelijoista. Ovat vaan niin kateellisia.Saa onnitella, minut valittiin juuri Hollywood leffaan näyttelemään komeaa homomiestä. Adam Lambert on lähetellyt minulle treffikutsuja ja kukkakimppuja. Hyvästi Lieto, Hollywood kutsuu.