K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kyllä uskon tämän. Nämä ovat vain kateellisia, kun eivät itse voittaneet, haha.
Meillä mökkijuttu ei ole vielä edennyt, sen myynti siis. Leski laatii asianajajan kanssa kuulemma jotain ehtoja mulle hallintaoikeudestaan luopumisesta 🤭
Mietin jo, kun sieltä ei kuulu mitään, että onko koko homma kosahtamassa siihen, ettei saa vaadittua juristia kirjoittamaan tarpeeksi pöhköjä vaatimuksia minua kohtaan.
No kiva, minun tarttee varmaan tänään soitella niiden tilaamieni huonekalujen perään, kun yli kaksi viikkoa on mennyt, eikä mitään ole kuulunut tai sit käsitin siellä myymälässä puheissa jotakin väärin, et ois valmiiksi varastossa.

Ei tuolla voittosummalla pääse. Lopeta trollaaminen ja hanki itsellesi elämä. Helpottaa kovasti, kun löydät muuta sisältöä elämääsi.
Säkin voisit laulaa tätä:
"Rikas mies henkilö jos oisin, trala la la lal la lei, kaiken päivää laiskottelisin, rikas jos mä oisin mies henkilö!
Tarvitsis ei raataa, tilu lilu lilu lilu lilu lei, jos vain oisin rikas rikas mies henkilö"
Katsos noin elää rikkaat.

Nimenomaan tuolla kommentilla ei puhunut. Eikä toki siis muullakaan. Hahhah, mä niin nauran kuin just hänellä ja minulla on palstalaisista eniten helpolla saatua rahaa!
Ja muut taitaa olla jotain perus köyhiä. Ainakin nämä kiusaaja-jankuttajat.
Juu, tää on itseäkin hiukan huvittanut, vaikka toki ollut turvaverkosto kunnossa ja sillain taustat vauraat, on se vain eri asia, kun sitä rahaa on konkreettisesti omilla tileillä.

No kiva, minun tarttee varmaan tänään soitella niiden tilaamieni huonekalujen perään, kun yli kaksi viikkoa on mennyt, eikä mitään ole kuulunut tai sit käsitin siellä myymälässä puheissa jotakin väärin, et ois valmiiksi varastossa.
Minun kuumailmapallo on tulossa huomenna. Olen jo kuukauden odottanut, mutta kuulemma vaan varastointiongelmaa. Köyhät odottelevat jotain huonekaluja.

VInkki: Pitäkää aina varalla kahta toimivaa älypuhelinta, toinen vaikka pöytälaatikossa. On nimittäin hlvatan vaikeaa aloittaa tietojen palautus, kun alkuperäisen puhelin mykkänä ja pimeänä, etkä muista Google tilin salasanaasi

Heh heh, kateellista kansaa riittää. Toisilla riittää, toisilla ei. Köyhät laiskottelee.
Tuo kappale on ajalta ennen sosiaaliturvaa, joten se kuvaa sitä, että piti oikeasti olla pätäkkää, että ei tarvinnut raataa.
Tänä päivänä pätäkkää omaavat voivat valita. Ylipäätään paljon rahaa tuo lisää valinnanmahdollisuutta kaikenlaiseen, yksi sen parhaista puolista.

Ja parasta jos sen rahan saa ylimääräisenä yllätyksenä, silloin sitä haluaa käyttääkin arjen ylellisyyksiin. Kiipimällä ja veren maku suussa omaisuutensa tienanneista tulee vain stanan pihejä ja ahneita. (Puhun sukulaisestani)

Yhteistyössä