V
vierailija
Vieras
Asut siis kyseisessä maassa. Sepä hyvä että et ole Suomessa maisemaamme pilaamassa.Ei koska naiset ei sottasia afgaani-idoleitas edes kiinnosta. Pelkästään tyttölapset 6-11 v
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Asut siis kyseisessä maassa. Sepä hyvä että et ole Suomessa maisemaamme pilaamassa.Ei koska naiset ei sottasia afgaani-idoleitas edes kiinnosta. Pelkästään tyttölapset 6-11 v
hän saattaa törmätä sinuun kamelikuskin exään sielAsut siis kyseisessä maassa. Sepä hyvä että et ole Suomessa maisemaamme pilaamassa.
Oletko sama tyyppi joka hehkutti ketjussaan ettei Suomessa ole rasismia? Sinä jos kuka olet 100 % rasisti.hän saattaa törmätä sinuun kamelikuskin exään siel
Olen m1es-nikillä laittanut pariinkin kertaan linkit tutkimuksiin, myös Suomessa (Åbo akademi) tehtyihin. Mutta eiväthän palstalaiset akateemisia tutkimuslinkkejä tunnu lukevan tai niitä ymmärtävän. Siksi tällä kertaa riittäköön nämä juttulinkit:Mielenkiintoinen tapa ilmaista asia siten, että se antaa ymmärtää kaikkien miesten pitävän 25 vuotiasta haluttavimpana. Veikkaan, että tuo 25 on keskiarvo siitä iästä, jota kyseinen otanta pitää viehättävänä tai sitten se on suosituin vastaus, ei suinkaan jokaisen miehen valinta. Olisin kiinnostunut myös siitä, miten kysymykset on tutkimuksessa aseteltu ja missä maassa tutkimus on tehty.
Mikäli vastaava tutkimus olisi tehty naisille ja siinä keskittyttäisiin lähinnä ulkoisiin tekijöihin, niin veikkaan, että naisten vastaukset on samansuuntaisia, ehkä hieman korkeampia. Miehet kun yleensä saa kerättyä miehen mitat vasta vähän myöhemmin. Toki veikkaan, että naisten on vaikea irrottaa pelkkää fyysistä viehättävyyttä kypsyydestä. Se kypsyyskin kun näyttää usein miehillä tulevan hiukan jälkijunassa naisiin verrattuna.
99% palstamammoista reagoi noihin näin:Olen m1es-nikillä laittanut pariinkin kertaan linkit tutkimuksiin, myös Suomessa (Åbo akademi) tehtyihin. Mutta eiväthän palstalaiset akateemisia tutkimuslinkkejä tunnu lukevan tai niitä ymmärtävän. Siksi tällä kertaa riittäköön nämä juttulinkit:
Roosaruusa, tarkkuutta lukemiseen! Se, että kaiken ikäiset miehet ovat kiinnostuneita noin kaksivitosista ei tarkoita sitä että kaikki ovat. Eikä aina saa sitä mitä haaveissa haluaisi, parempi siis tyytyä siihen mitä saa.Vai hiukka? Tälläkin palstalla pyörii toi yks seisämänkymppinen joka on kaukana kypsästä.
Mutta joo. Todella. Ärsyttävä toi aapeen usein hokema KAIKKIEN - koska se tosiaan oli vain suurin osa (mikä vähimmillään on vain rahdun yli puolet) ja kun vielä huomioidaan otannan haasteet -esimerkiksi mun ukko ei ikinä vastaa mihinkään kyselyihin- niin tuloshan voi olla mitä sattuu.
Tietty jos kokee tarpeelliseksi puolustella omaa mieltymystään parikymppisten näköisiin sillä että kaikki muutkin... Mut siitä palataankin taas tuohon kypsyyteen.
Ja seuraavaksi kai toi mainittu vanhempi, nykyinen harmaiöija on ilkkumassa että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ni eipä oikeastaan kalahtanut. Oon saanut tänäänkin riittävästi huomoita sekä nuoremmilta että vanhemmilta miehiltä ja ihan taatusti näytän yli kaksvitoselta ja elämä hymyilisi ellei katupöly kutittaisi kurkkua.
No höh. On eri asia ihailla jotain kuin alkaa sen kans duunailla.
Tietysti nuori aikuinen on aina hehkeimmillään.
Mun mielestä 20-30 -vuotiaat miehet on luomakunnan kruunu. Salskeita, komeita, hilpeitä, elämää ja intoa täynnä. Elämä edessä ja itseluottamusta riittää.
Mutta en mä semmoisen kans paneskelisi tai rakentaisi mitään pysyvämpää. Se olisi lähes hyväksikäyttöä, vaikka se jamppa olis innolla mukana.
Mä varmaan oksentaisin jos joutuisin sekstaamaan 20-vee kanssa ja itkisin, jos joutuisin panemaan 25-30 veen kanssa.
Jos nyt joutuisin leskeksi, niin näin keski-ikäisenä uuden miehen ikä olis +/- 10 vuotta.
@Echo ja @AivanSama , te vahvistatte noiden tutkimusten kertoman. Niissähän todetaan, että toisin kuin miehet, naiset pitävät haluttavimpana kumppanina saman ikäistä tai hieman vanhempaa.En minä sitä sillä... onhan nuoret ihmiset kauniita ja ihania. Niillä on kaikki niin ihanasti paikoillaan vielä. Ja ne on hurjan nättejä, elinvoimaisia ja nuoria. Se on aivan ihanaa. Suotakoon heille nuoruudesta nauttiminen keskenään.
En yksinkertaisesti ymmärrä, miksi kukaan nuori nainen haluaisi keski- ikäisen miehen. En minä aikaan halunnut. Lähinnä silloin aikanaan naurettiin niille ja niiden epätoivoisille yrityksille. Normaalit ja täyspäiset ihmiset viihtyvät omassa ikäluokassaan ja kokevat oman ikäluokkansa viehättävänä.
Se, että kuitenkaan himoitsen yhtään ketään edes omassa ikäluokassani, vaatii aika paljon enemmän kuin ulkoisen habituksen. Ja viimeiset 20 vuotta ainut jota olen himoinnut on oma puolisoni ja on edelleen.
Ei siitä lisääntymisikäisestä tuolloin välttämättä extraa saa. Mutta esihistoriamme aikana ne miehet, jotka eivät ole määrätietoisesti halunneet seksiä lisääntymisikäisten (15-39 v) naisten kanssa, ovat karsiutuneet pois geenipoolista.Ihan tosi. Oma on paras.
Ja musta, kun olen kiinnostunut ja himoinnut vaikka minkälaisia ihmisiä, kuulostaa ihan hullulta että vain tietty, pieni ikäryhmä innostaisi.
Muut asiat sen määräävät eikä se että joku on oletetun ikäinen. Kaikki eivät edes halua lisääntyä nykyäån ni mitä ekstraa saa siitä että valitsee lisääntymisikäisen.
Ei siitä lisääntymisikäisestä tuolloin välttämättä extraa saa. Mutta esihistoriamme aikana ne miehet, jotka eivät ole määrätietoisesti halunneet seksiä lisääntymisikäisten (15-39 v) naisten kanssa, ovat karsiutuneet pois geenipoolista.
Ei jatkoon...
![]()
parempi arpa
![]()
Suosin persoonallisuutta ja läsnäoloa. En rahaa. Osaan itse tehdä tarvittavan määrän rahaa.Rahaa. Paljon rahaa.
Veikkaan, että luen enemmän julkaisuja viikossa kuin sinä elämäsi aikana.Olen m1es-nikillä laittanut pariinkin kertaan linkit tutkimuksiin, myös Suomessa (Åbo akademi) tehtyihin. Mutta eiväthän palstalaiset akateemisia tutkimuslinkkejä tunnu lukevan tai niitä ymmärtävän. Siksi tällä kertaa riittäköön nämä juttulinkit:
![]()
Tutkimus: Kaikenikäiset miehet ovat seksuaalisesti kiinnostuneita parikymppisistä naisista
Miesten ja naisten toivomukset koskien seksikumppanien ikää eroavat. Oli mies 18 vuotta tai 50 vuotta, aina kiinnostavat 25-vuotiaat naiset, kertoo tuore tutkimus. Naisten toivomukset ovat realistisempia kuin miesten, heillä kun toiveena ovat omanikäiset seksikumppanit.yle.fi
![]()
Suomalaistutkimus: Miehet himoitsevat parikymppisiä naisia
Syy moiseen voi olla biologinen. Suomalaisen tutkimuksen mukaan seksikumppanin valitsemisessa kaiken ikäiset miehet haaveilevat tietynlaisesta naisesta: parikymppisestä, kertoo Huffington Post. Suomalaistutkijat tekivät kyselyn 12 656 18-49-vuotiaalle miehelle ja naiselle tutkiakseen...www.nainen.com
Ei oikeastaan. Jos katson pelkkiä kuvia ja mietin kenen keho on haluttavin, niin voin kertoa, ettei se ole ikäiseni keskiverto lähes viisikymppinen mies.@Echo ja @AivanSama , te vahvistatte noiden tutkimusten kertoman. Niissähän todetaan, että toisin kuin miehet, naiset pitävät haluttavimpana kumppanina saman ikäistä tai hieman vanhempaa.
Käytännössä naisten preferenssit ovat koko lailla standardi länsimaisessa yhteiskunnassa, koska naisella on ensisijainen päätösvalta parisuhteen muodostamisessa. Yhteiskunnissa, jossa mies yksin päättää parisuhteesta (vaikkapa tuo tässäkin ketjussa mainittu Afganistan), ovatkin suhteen iät aika toisenlaisia.
Käyttäytyminen on osittain opittua, mutta suurelta osin geenien ohjaamaa. Se Y-kromosomi vaikuttaa, ei siis pidä aina kuvitella omaa sukupuolta normaalin käyttäytymisen mittarina.
ps.
Teki mieli hieman "ronklata" Echon kommentttia ja leikata tuo +/- pois.....![]()
Aika monet miehet on karsiutuneet pois geenipoolista muistakin syistä kuin valitsemiensa kumppanien iästä.Ei siitä lisääntymisikäisestä tuolloin välttämättä extraa saa. Mutta esihistoriamme aikana ne miehet, jotka eivät ole määrätietoisesti halunneet seksiä lisääntymisikäisten (15-39 v) naisten kanssa, ovat karsiutuneet pois geenipoolista.
Ei jatkoon...
![]()
parempi arpa
![]()
Jep. Tuolla jo aiemmin huomautin, että veikkaan naisten ja miesten ajattelevan kysymyksen eri tavalla.No höh. On eri asia ihailla jotain kuin alkaa sen kans duunailla.
Tietysti nuori aikuinen on aina hehkeimmillään.
Mun mielestä 20-30 -vuotiaat miehet on luomakunnan kruunu. Salskeita, komeita, hilpeitä, elämää ja intoa täynnä. Elämä edessä ja itseluottamusta riittää.
Mutta en mä semmoisen kans paneskelisi tai rakentaisi mitään pysyvämpää. Se olisi lähes hyväksikäyttöä, vaikka se jamppa olis innolla mukana.
Mä varmaan oksentaisin jos joutuisin sekstaamaan 20-vee kanssa ja itkisin, jos joutuisin panemaan 25-30 veen kanssa.
Jos nyt joutuisin leskeksi, niin näin keski-ikäisenä uuden miehen ikä olis +/- 10 vuotta.
Tuota... mikäs se ihmisen elinikä olikaan esihistoriamme aikana...?Mutta esihistoriamme aikana ne miehet, jotka eivät ole määrätietoisesti halunneet seksiä lisääntymisikäisten (15-39 v) naisten kanssa, ovat karsiutuneet pois geenipoolista.
Ei jatkoon...
Sori vaan mutta jos kaiken ikäisiltä miehiltä kysytään niin varovasti arvioiden 95 % valitsee tuon hehkeän 18 v neitokaisen.Kritisoin myös vahvasti argumentointia, että kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneita 25 vuotiaista, koska se antaa ymmärtää kaikkien miesten olevan kiinnostuneita 25 vuotaista, joka ei pidä paikkaansa. Toiset tykkää 18 vuotiaista ja toiset 55 vuotiaista.
Sori vaan mutta jos kaiken ikäisiltä miehiltä kysytään niin varovasti arvioiden 95 % valitsee tuon hehkeän 18 v neitokaisen.
Ehkä enemmistönä 5%:sta nuoret kollit valitsisivat koemielessä kypsän naisen oppiakseen uutta? Mutta pitkän päälle palaisivat ikäisensä seksiseuraan.
Suosin persoonallisuutta ja läsnäoloa. En rahaa. Osaan itse tehdä tarvittavan määrän rahaa.
Et nyt ihan ymmärtänyt. Jos jokaisen miehen eteen laitetaan yksi 18 v ja yksi 55 v vaikka nyt yhden yön hoitoa varten niin se vanhempi jää lehdelle soittelemaan 95%:stiVoi kuule.
Taidat olla mies?
On noita tarvinnut, monen ikäisiä miehiä, milloin milläkin verukkeella ja jopa jonkun avulla uhkaillen, kolme, nelikymppisenä karkoittaa jaloissa pyörimästä. Eikä tilanne näytä näin viisikymppisenäkään parantuneen. Tai ehkä voisi jo sanoa huonontuneen koska ei oo kurjaa että yhä olisi vientiä.