Palstamummot xs-kokoon?

hän saattaa törmätä sinuun kamelikuskin exään siel
Oletko sama tyyppi joka hehkutti ketjussaan ettei Suomessa ole rasismia? Sinä jos kuka olet 100 % rasisti.
Asut jossain korvessa, jossa keitetään vain yhdellä pannulla kahvia. Joku käytti tuota ilmaisua lähipäivinä Kainuun autioitumisesta.
Luuletko olevasi parempi ihminen kuin maahanmuuttaja, jolla on vanhempi ja rikkaampi kulttuuriperintö kuin Uralin takaa poispotkitulla ja tänne muuttaneella suomalaisella.

Mielenkiintoinen tapa ilmaista asia siten, että se antaa ymmärtää kaikkien miesten pitävän 25 vuotiasta haluttavimpana. Veikkaan, että tuo 25 on keskiarvo siitä iästä, jota kyseinen otanta pitää viehättävänä tai sitten se on suosituin vastaus, ei suinkaan jokaisen miehen valinta. Olisin kiinnostunut myös siitä, miten kysymykset on tutkimuksessa aseteltu ja missä maassa tutkimus on tehty.

Mikäli vastaava tutkimus olisi tehty naisille ja siinä keskittyttäisiin lähinnä ulkoisiin tekijöihin, niin veikkaan, että naisten vastaukset on samansuuntaisia, ehkä hieman korkeampia. Miehet kun yleensä saa kerättyä miehen mitat vasta vähän myöhemmin. Toki veikkaan, että naisten on vaikea irrottaa pelkkää fyysistä viehättävyyttä kypsyydestä. Se kypsyyskin kun näyttää usein miehillä tulevan hiukan jälkijunassa naisiin verrattuna.
Olen m1es-nikillä laittanut pariinkin kertaan linkit tutkimuksiin, myös Suomessa (Åbo akademi) tehtyihin. Mutta eiväthän palstalaiset akateemisia tutkimuslinkkejä tunnu lukevan tai niitä ymmärtävän. Siksi tällä kertaa riittäköön nämä juttulinkit:

No höh. On eri asia ihailla jotain kuin alkaa sen kans duunailla.

Tietysti nuori aikuinen on aina hehkeimmillään.
Mun mielestä 20-30 -vuotiaat miehet on luomakunnan kruunu. Salskeita, komeita, hilpeitä, elämää ja intoa täynnä. Elämä edessä ja itseluottamusta riittää.

Mutta en mä semmoisen kans paneskelisi tai rakentaisi mitään pysyvämpää. Se olisi lähes hyväksikäyttöä, vaikka se jamppa olis innolla mukana.

Mä varmaan oksentaisin jos joutuisin sekstaamaan 20-vee kanssa ja itkisin, jos joutuisin panemaan 25-30 veen kanssa.

Jos nyt joutuisin leskeksi, niin näin keski-ikäisenä uuden miehen ikä olis +/- 10 vuotta.

Yhteistyössä