V
vierailija
Vieras
Mitä?Taimaalaisia tulitikkuja? Käryttää kakkan jälkeen toiletissa yesyes.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä?Taimaalaisia tulitikkuja? Käryttää kakkan jälkeen toiletissa yesyes.
Jeren tyttöystävästä siis. Tulevasta vaimosta, lasten äidistä.No mitä luulet, kuntovalmentajasta puhun.
Idari K fani ei tajua totakaan, he hee.Mitä?
Ei kaikki, skorppioonit vaan kukin vuorollaan !Miks kaikki ihmiset, kenen kans tekemisissä, ois hänen rakastettujaan????
Hohhoijaa, eiköhän J jonkun tason pidä valinnoissaan ilman typerää pakotustasikin.Jeren tyttöystävästä siis. Tulevasta vaimosta, lasten äidistä.
Se oli mun kommentti, ei hänen. Olen 180 cm pitkä ja 42v. mies. Voin tulla leikkimään kanssasi hoitsuleikkejä. Mulla on välineet omasta takaa. T. Tohtori TaikasormiNaurat itte omille jutuilles. Taas. Joko iltalääkkeet jaettu?
Eiks tossa puhuttu Thaimaassa tehdyistä tulitikuista?Mitä?
Haluaako tyttö leikkiä tulitikuilla? Aijai. T. Tohtori TaikasormiEiks tossa puhuttu Thaimaassa tehdyistä tulitikuista?
Niin varmaan, täällä mitään miehiä ole.Se oli mun kommentti, ei hänen. Olen 180 cm pitkä ja 42v. mies. Voin tulla leikkimään kanssasi hoitsuleikkejä. Mulla on välineet omasta takaa. T. Tohtori Taikasormi
Mitä väliä. Jos Joost ja Jere on rakastuneita toisiinsa, niin ei siihen mitään termejä tai lokeroita tarvita.
Eihän sun kaltaisen Hyacinth Bucketin maailmassa miehiä oo. Bojanin ja Kärpykänkin oot mielessäsi kastroinut leikkeihisi sopivaksi.Niin varmaan, täällä mitään miehiä ole.
juuri näin! Tällaisia unia J näkee kiihkeinä yksinäisinä öinä .....
![]()
Sori, mutta sä olet kyllä harvinaisen tyhmä ihminenIdeoita tai melodianpätkiä heillä on varmasti yllin kyllin, mutta puhuin nyt julkaistavista biiseistä. Niihin tarvitaan yhteistyötä, hiomista ja aikaa studiolla. Mutta niin kuin aiemmin sanoin, K on ilmeisesti siirtänyt isomman vastuun biisien teosta muille kuin itselleen, jos kerran niitä on runsaasti valmiina. Eihän hän ollut VE-biieissäkään muussa roolissa kuin ideoijana, ja noilla aikatauluilla hän ei todellakaan ehdi kuin ehkä kuunnella valmiita ja hyväksyä ne.
Mä en tiedä kenelle sä kuvittelet vastaavasi, mutta minä jolla ei ole mm. Discordia en myöskään ole vähimmässäkään määrin kiinnostunut Kärtsän tekemisistä että mulle on turha kertoaJotta pysyy edes jollain lailla perillä Kärtsän touhuista, ei vaadi kovin kummoista somen seuraamista, kunhan osaa olla oikeissa paikoissa. Sun ei kannata esittää omia arveluitasi tietoina, jollet oikeasti mitään tiedä. Jos kysyisit kauniisti, joku voisi vaikka kertoa.
Kärtsä kertoi jo loppuvuodesta 2024, että seuraava vuosi on biisientekovuosi. Tämä piti myös paikkansa, sillä viime vuonna hänellä oli paljon vähemmän keikkoja kuin aikaisempina vuosina. Syyskuusta alkaen oli paljon vapaita päiviä ja keikkoja ei ollut loppuvuonna kuin muutamia. Tänä vuonna on taas runsaasti keikkoja. Uusia biisejä hän soitti kavereilleen useita jo pipolätkässä tammikuussa.On häneltä tulossa nyt ainakin tämä, jolla tiisasi Taiwanissa. En tarkoittanut, etteikö hänellä olisi biisejä, koska aika paljon tuntui jääneen yli edelliseltä levyltä. Mutta puhuin uusista biiseistä, sellaisista, joista voisi koota levyllinen. Niihin hän ei ainakaan ehdi panostaa eli siirtyy joka tapauksessa levyn teko eteenpäin. Eikä siinä mitään, mutta minusta hän puhui tästä vuodesta, että aikoo keskittyä uuden musiikin tekemiseen, enkä oikein näe sitä tässä.
Ei JO:kaan ole tainnut erikseen mainita levyn tekemisestä mutta on maininnut uusista biiseistä ja niiden tekemisestä, ja heillä näyttää kyllä olevan siihen aikaa, halua ja kykyä.
Taas puhut paksua paskaa. Älä väitä mitään, kun kaikki on vain suun luulojasi.Ideoita tai melodianpätkiä heillä on varmasti yllin kyllin, mutta puhuin nyt julkaistavista biiseistä. Niihin tarvitaan yhteistyötä, hiomista ja aikaa studiolla. Mutta niin kuin aiemmin sanoin, K on ilmeisesti siirtänyt isomman vastuun biisien teosta muille kuin itselleen, jos kerran niitä on runsaasti valmiina. Eihän hän ollut VE-biieissäkään muussa roolissa kuin ideoijana, ja noilla aikatauluilla hän ei todellakaan ehdi kuin ehkä kuunnella valmiita ja hyväksyä ne.
En tiedä miten laiskaa porukkaa täällä on, mutta jos keikkailee niin ei tarkoita, ettei voisi tehdä musaa samalla. Jotkut on ahkeria ja tekee töitä.Kärtsä kertoi jo loppuvuodesta 2024, että seuraava vuosi on biisientekovuosi. Tämä piti myös paikkansa, sillä viime vuonna hänellä oli paljon vähemmän keikkoja kuin aikaisempina vuosina. Syyskuusta alkaen oli paljon vapaita päiviä ja keikkoja ei ollut loppuvuonna kuin muutamia. Tänä vuonna on taas runsaasti keikkoja. Uusia biisejä hän soitti kavereilleen useita jo pipolätkässä tammikuussa.
Mutta kun se prosessi ei ole tuollainen. Älkää nyt helvetti taas alkako pitää näitä paskapuheita totuutena. Kärtsä on sanonut tekevänsä tekstit. Toki niitä krediittejä voi tulla muillekin, kun niitä saatetaan hioa ja pienetkin , vaikka yhden sanan muutokset kreditoidaan. Samoin on ideoimassa teemoja yms.En tiedä hänen prosessistaan, mutta jos näin on, niin sekin on strateginen valinta. Ja viisas sellainen. Jätetään biisien teko niille, jotka sen parhaiten osaa ja joilta tulosta syntyy.
Bojanistako puhut?Noloa, ettei se osaa edes tanssia. Niinku yhtään. Miten on mahdollista edes, et artisti ja no, edes jollain tapaa 'musikaalinen' ihminen, eikä yhtään tanssitaitoja tai rytmitajua eikä ... no sitä laulunääntä.
Äläs nyt, joksupoksut oli koko viimevuoden hiomassa, tekemässä yhteityötä ja studiolla yhtä biisiä varten. Siinä sitä vasta paneutumistaTaas puhut paksua paskaa. Älä väitä mitään, kun kaikki on vain suun luulojasi.
Etäimu vai?Hänellä on kaunis nenä. Jere varmaan imee sitä parasta aikaa.
No ei kukaan pidäkään, kunhan trollataan tota junttia, joka luulee olevansa joku musan teon asiantuntijaMutta kun se prosessi ei ole tuollainen. Älkää nyt helvetti taas alkako pitää näitä paskapuheita totuutena. Kärtsä on sanonut tekevänsä tekstit. Toki niitä krediittejä voi tulla muillekin, kun niitä saatetaan hioa ja pienetkin , vaikka yhden sanan muutokset kreditoidaan. Samoin on ideoimassa teemoja yms.