K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen myötähäpeilyn ekspertti, joten voin varmuudella sanoa, että myötähäpeää potevat ovat estoisia, varautuneita ja konservatiivisia ihmisiä, joiden mielestä asioiden pitää mennä tietyllä tavalla tai muuten se on aivan kamalaa. Myötähäpeä on maailman turhin tunne, kun siinä tavallaan hävetään omien estojen mukaisia asioita ja omaa itseään eikä sitä toista ihmistä.

Olen myötähäpeilyn ekspertti, joten voin varmuudella sanoa, että myötähäpeää potevat ovat estoisia, varautuneita ja konservatiivisia ihmisiä, joiden mielestä asioiden pitää mennä tietyllä tavalla tai muuten se on aivan kamalaa. Myötähäpeä on maailman turhin tunne, kun siinä tavallaan hävetään omien estojen mukaisia asioita ja omaa itseään eikä sitä toista ihmistä.
🎯 Juuri näin.

Ja itse asiassa sen jälkeen niillä onkin valunut homma käsistä. Gregor oli taitava ja osasi pitää bändin ja nuorena aloittaneet pojat hanskassaan sen lisäksi, että osasi hoitaa niiden pr-kuviot. Kiitos fanaattisten fanien, että joutuivat pistämään hänet luisuun.
Gregor oli seksisti, ja heillä oli oikeus erottaa hänet. Muistakaa, että JO:lla ei ole levy-yhtiötä ja he pärjäävät omillaan. Lakatkaa halveksimasta heitä niin paljon.

Sulla on menny aika hyvin elämässä, paremmin kuin Reetulla, jos sun ei ole eläissäsi tarvinnu vääntää kakkaa. Neitsykäispylly, haluttua tavaraa!
Höpön löpöä, tuskin mikään Gregor fani on kyseinen henkilö, joten etpä voi itsekään tietää, kun ulkkiksen kääntämältä vaikuttaa.
Ihan varmaa tietoa on, kun osallistuin hänen kanssaan keskusteluihin aiheesta (kuten varmasti moni muukin täällä vielä mukana roikkuva). Hän ei todellakaan ollut siinä joukossa, joka oli Rekoa luiskaan heittämässä.

Nyt minä tein niin, että laitoin kaikki minun mitat tonne googleen et onko nämä lihavan ihmisen mittoja, koska epäilin jalkojen olevan, onneks tuli AI tulos, ettei ne ole. Mutta jotain minä teen väärin, koska siis kädet laihtuu jopa liikaa, hauis on onneks pysynyt, kylkiluut näkyy ja selkä on hyvän näköinen. Paino ei oo silti mennyt tavoitteeseen vielä, vähän sellainen pää hajoaa olo.

Yhteistyössä