K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle ainakin on, siksi täällä oonkin. Ja itse kirjoittelen aina vain todellisia ajatuksiani, tietenkin, koska en ole tyhmä vaja kki, kuten jotkut ovat.
Ja siis koska K&B-homma etenee suunnitellusti! 😍
Mulle tulee B kirjaimesta lähinnä mieleen se Bambi. Eikö se mies, jonka tissiä K rämpytteli Pipolätkässä ollut tämän niminen? Inhoan lätkää ja Pipistä, mut ne stoorit oli best.

No kyllä niissä monesti aika paljon perää on. Ja ilman mitään juorujakaan uskon kyllä, että Ljublijanaan muutto olisi seuraava askel, muutenkin Tseikku siellä
viettänyt aikaa ja sieltä pääsee hyvin tosiaan keikoille.
LJ voisi toisiaan olla paras vaihtoehto. B:tä sitoo bändi, mutta Dz:lle tehdään biisit eli hänen läsnäoloa ei niihin tarvitse. B varmaan jossain vaiheessa tekee biisin tai useampia Dz:lle.

Trolli se oli. Kukaan normaali ihminen ei kerro täällä omia asioitaan, koska normaaleilla ihmisillä on muut väylät ja paikat siihen.
Eikä ollut, koska vastaili myöhemminkin. Mikä sinä olet määrittelemään sitä, missä kukakin haluaa avautua. Tuntemattomien kanssa keskustelu voi olla joskus just parasta. Yritätkö nyt vain puolustella karseita kirjoituksiasi. Kaikki tänne kirjoittajat ovat kaikesta huolimatta oikeita ihmisiä, joilla on myös oikea elämä.

Yhteistyössä