V
vierailija
Vieras
en tiedä kenestä puhut, mutta bojan asuu jo ljublijanassa ja tseikku varmaankin muuttaisi hänen luokseen tai sitten etsivät uuden yhteisen asunnonSe rotanpersekö sais itsensä liikkeelle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en tiedä kenestä puhut, mutta bojan asuu jo ljublijanassa ja tseikku varmaankin muuttaisi hänen luokseen tai sitten etsivät uuden yhteisen asunnonSe rotanpersekö sais itsensä liikkeelle.
Ehkä kannattaa miettiä, et onko omassa elämässä kaikki hyvin, jos on tarve tulla avautumaan tähän ketjuun. Täyspäinen ihminen ei toimi niin. - se eriEikä ollut, koska vastaili myöhemminkin. Mikä sinä olet määrittelemään sitä, missä kukakin haluaa avautua. Tuntemattomien kanssa keskustelu voi olla joskus just parasta. Yritätkö nyt vain puolustella karseita kirjoituksiasi. Kaikki tänne kirjoittajat ovat kaikesta huolimatta oikeita ihmisiä, joilla on myös oikea elämä.
Niin et ole varmaan huomannut, että täällä EI esiinnytä omalla nimellä ja osoitteella.Missä kohtaa oli keltanaama? En käytä hymiöitä pahemmin. Puutuin vaan siihen että kukaan normaali ihminen ei kerro täällä pee ketjussa omia oikeita asioitaan.
Kyllä minä ainakin kerron.Missä kohtaa oli keltanaama? En käytä hymiöitä pahemmin. Puutuin vaan siihen että kukaan normaali ihminen ei kerro täällä pee ketjussa omia oikeita asioitaan.
He perustuvat uuden pienemmän yksityisen alueen, jonka miehet valtasivat. Oli pakko lähteä pois sieltä, koska ei sitä Pertin ja Paavon Joksu kuolausta kestänyt kukaan.Se on oikeasti hiljentynyt jo kuukausia sitten, kaikki muu siihen liittyvä on pelkkää trollausta.
Otan osaa. Muilla on onneksi ystäviä ja muita kanavia siihen.Kyllä minä ainakin kerron.
Annas mä kerron susta oikean asian. Viihdyt yllättävän paljon täällä mielestäsi paskaketjussa.Missä kohtaa oli keltanaama? En käytä hymiöitä pahemmin. Puutuin vaan siihen että kukaan normaali ihminen ei kerro täällä pee ketjussa omia oikeita asioitaan.
Ruukut vaan lensivät, kun Paavo hekumoi Janin perään.He perustuvat uuden pienemmän yksityisen alueen, jonka miehet valtasivat. Oli pakko lähteä pois sieltä, koska ei sitä Pertin ja Paavon Joksu kuolausta kestänyt kukaan.
Mä viihdyn pskassa. T. Pskakärpänen. P.s. Onneksi mulla on kuitenkin suuri kärpäsyteisö, jolle voin kertoa murheet. Ei tarvitse täällä surista.Annas mä kerron susta oikean asian. Viihdyt yllättävän paljon täällä mielestäsi paskaketjussa.
Ja se oikea asia: Et taida olla oikein fiksu, normaalit ihmiset eivät jaksa pyöriä kaiket päivät paikoissa, joissa joutuu kokemuksensa mukaan uimaan virtuaalikakassa.
Siellä mitään laumaa miehiä ees ollut.He perustuvat uuden pienemmän yksityisen alueen, jonka miehet valtasivat. Oli pakko lähteä pois sieltä, koska ei sitä Pertin ja Paavon Joksu kuolausta kestänyt kukaan.
Mä viihdyn pskassa. T. Pskakärpänen. P.s. Onneksi mulla on kuitenkin suuri kärpäsyteisö, jolle voin kertoa murheet. Ei tarvitse täällä surista.
Valtakunnan lehti.Trollin epätoivo taas kiihtyy, kun Bojan on taas oikein valtakunnan lehdessä yhdistettynä Jereen![]()
Bussissa yritti joku mies tulla mun viereen istumaan, siis miettikää nyt, mies. Miten se kehtaa
Kannattaa hankkia se elämä ja ystäviä, nyt ois viimeistään aika tehdä niin. Normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta hakea sympatiaa täältä.Entä jos jollakulla ei ole ja haluaa jakaa vaikka sen koiran kuoleman täällä. Oikeuttaako se sinut tekemään asiasta pilkkaa. Mietipä sitä.
Ai sinun mielestä ei ole vai.Valtakunnan lehti.Ai stna.
![]()
Se oli mun trollaus, mulla ei ole ees koiraa. Se oli vitsi, tajua jo.Entä jos jollakulla ei ole ja haluaa jakaa vaikka sen koiran kuoleman täällä. Oikeuttaako se sinut tekemään asiasta pilkkaa. Mietipä sitä.
Autonomisen Suur-Ruhtinas-Suomen virallinen aviisi kertoi meille touhukaksikostaValtakunnan lehti.Ai stna.
![]()
Hankipa itse, et myöskään määrittele mitä tänne kirjoitellaan edelleenkään.Kannattaa hankkia se elämä ja ystäviä, nyt ois viimeistään aika tehdä niin. Normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta hakea sympatiaa täältä.
Kestikö sulla kauan aikaa tajuta se.Niin et ole varmaan huomannut, että täällä EI esiinnytä omalla nimellä ja osoitteella.
Et myöskään sinä. Joten jos haluat viettää aikaasi täällä, niin älä sit urputaHankipa itse, et myöskään määrittele mitä tänne kirjoitellaan edelleenkään.
Se oli mun trollaus, mulla ei ole ees koiraa. Se oli vitsi, tajua jo.
Niin varmaan.Se oli mun trollaus, mulla ei ole ees koiraa. Se oli vitsi, tajua jo.
Hyvin, hyvin sairasta, jos noin olisi. Paitsi trollihan sä olet nyt tolla kommentillasi.Se oli mun trollaus, mulla ei ole ees koiraa. Se oli vitsi, tajua jo.
Minkä värinen ruukku sulla on?Hyvin, hyvin sairasta, jos noin olisi. Paitsi trollihan sä olet nyt tolla kommentillasi.