V
vierailija
Vieras
Miksi luulet et kaikki liittyy aina sinuun.Niin? Sanoinko jotain siihen suuntaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi luulet et kaikki liittyy aina sinuun.Niin? Sanoinko jotain siihen suuntaan?
Kuka, bojanin sisko vai?Ois Bojanin näköinen ja luonteinen tarjolla mut tätä yhtä vaan kiinnostaa yli blondatut muikkelit. Ei voi tajuta sen huonoo makuu
Mitä kohtaa et ymmärtänyt ylläolevassa kommentissa? Onko tämä netin ainoa ketju mitä luet?Joo tiedän. Kiinnostaisi vaan et miksi Kn yksityiselämä kiinnostaa jos K ei kiinnosta.
Sekin erikoista, itellä ollut heti ku kotoa muutin salaiset osoite- ja puh.numerotiedot.No ei ollut haukiollakaan salattu.
Juuri hän kirjoitti niin, tampio.No ei ollut haukiollakaan salattu.
En minäkään ymmärtänyt miten noin voi ajatella.Mitä kohtaa et ymmärtänyt ylläolevassa kommentissa? Onko tämä netin ainoa ketju mitä luet?
En se kirjoittaja ollut minä.Juuri hän kirjoitti niin, tampio.
Ei, minä en stalkkaa. En kiellä enkä kuvittele tietäväni yhtään mitään. Yritän taistella juoruakkoja vastaan, mutta toivotontahan se on.Tuota noin… Sinä tässä oot se jääräpäinen jankkari ja stalkkeri, koska sulla on kova tarve kieltää C:n yhdistäminen K:n romanttisessa mielessä ja etsit siihen itse stalkkaamalla perusteita.
Sinä olet jo suljetullaEi kiinnosta K:ssa kuin tämä naiskuvio. Mene sinä sinne suljettuun paikkaan.
Eli sinun arviosi onkin, että K on muuttanut mukana myös sinne vuokrakaksioon?Luulisi että K on myös salannut osoitetietonsa.
Ehkä koska sä vastasit mulleMiksi luulet et kaikki liittyy aina sinuun.
Hiiren näköinen paniikkihäiriöinen kiipijä, ketä sellanen kiinnostaa?Ois Bojanin näköinen ja luonteinen tarjolla mut tätä yhtä vaan kiinnostaa yli blondatut muikkelit. Ei voi tajuta sen huonoo makuu
Ei vaan joku muu, sanoi että Bojanin näköinen ja luonteinen. Ekana tulee mieleen se Bojanin sisko mutta eikö sekin ole jo varattu. Ketä tää kirjoittaja oikein tarkoittaa?Hiiren näköinen paniikkihäiriöinen kiipijä, ketä sellanen kiinnostaa?
Eihän ole.Aika iso yhdelle… se C:n uus majapaikka.
Etkä sinä sitä, että ovat olleet samassa huoneessa. Koita nyt muistaa, että pikkuveli on mukana myös, eikä todellakaan ole mitään varmuutta millainen heidän suhteensa on. Monet pitkiä reissuja tekevät majoittuu yhdessä just sen takia, että saavat parempia majoituksia, kun pystyvät tasaamaan kuluja porukan kesken. Vaihtoehtoja voi olla monia, ei ainostaan suhde.Et voi tietää ovatko olleet eri huoneissa tai eri majoituksissa, koska somessa on näkynyt 0,1% siitä ajasta minkä ovat Thaimaassa viettäneet.
No on. Kaksi kerrosta jopa.Eihän ole.
Vaikka. Jos on esim myymässä kämppäänsä.Eli sinun arviosi onkin, että K on muuttanut mukana myös sinne vuokrakaksioon?
Älä sinä määräile mistä täällä puhutaan.näin just. Oma tarinageneraattori käynnistyy heti. Oon itse yrittänyt sanoa, että saatana odottakaa nyt ja antakaa ajan kulua. Jos C alkaa näyttäytyä Kn seurassa samalla lailla yhtä säännöllisesti ja pitkän aikaa kuin NM, voidaan tehdä johtopäätöksiä. Nyt voisivat kaikki pitää turpansa kiinni.
KB on shippi, tää C saattaa olla ihan potentiaalinen kumppani ehdokas. K:n naiskuviot kiinnostaa todella monia, joten kannattaa vaihtaa paikkaa jos ei kestä spekulaatiota niistä.
Luuletko saavasi kirkkaimman kruunun toimimalla näin. Lähinnä provosoit heitä lisää ja jankkaus ei lopu ikinä.Ei, minä en stalkkaa. En kiellä enkä kuvittele tietäväni yhtään mitään. Yritän taistella juoruakkoja vastaan, mutta toivotontahan se on.
Höpön löpöä.Luuletko saavasi kirkkaimman kruunun toimimalla näin. Lähinnä provosoit heitä lisää ja jankkaus ei lopu ikinä.
No tätä on jatkunut jo kaksi vuotta ja melkein 300.000 viestiä että.Höpön löpöä.
Kyllä minäkin puutun ja ilmiannan.Älä sinä määräile mistä täällä puhutaan.