V
vierailija
Vieras
Tottahan toi on. Keksis edes jotain omaperäistä, mut ei. Naurettavaa muka-viisautta.Ilmoita olevasi mummo ilman kertomatta että olet mummo![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tottahan toi on. Keksis edes jotain omaperäistä, mut ei. Naurettavaa muka-viisautta.Ilmoita olevasi mummo ilman kertomatta että olet mummo![]()
Jatka vielä, tää on parasta viihdettä, kun mummot paahtaa tyhmyyttäänTottahan toi on. Keksis edes jotain omaperäistä, mut ei. Naurettavaa muka-viisautta.
Sinähän se noloin hahmo olet.Jatka vielä, tää on parasta viihdettä, kun mummot paahtaa tyhmyyttään![]()
Mä odotan, että sä keksit, yritä vähänEtkö muuta enää keksi.
Juu. Ei nää mammelit ymmärrä mitään etätöistä tai mitä esim. viikkoraportti tarkoittaa. (psssst mummot, se ei tarkoita viraalimottoa)Jatka vielä, tää on parasta viihdettä, kun mummot paahtaa tyhmyyttään![]()
Mamma on tylsä kun heinäpaali ja silti jaksaa vänkätä vastaan.Tiedetään, että oot vähälahjainen kyllä.
Mamma on tylsä kun heinäpaali ja silti jaksaa vänkätä vastaan.
Ilmoita opiskelleesi Justin Bieberiä kun piti opiskella suomen kielioppia.Ilmoita olevasi mummo ilman kertomatta että olet mummo![]()
Voi kulta pieni, älä tule kertomaan mulle työelämästä ja oikeista töistä. Tiedän niistä aivan varmasti enemmän kuin sinäJuu. Ei nää mammelit ymmärrä mitään etätöistä tai mitä esim. viikkoraportti tarkoittaa. (psssst mummot, se ei tarkoita viraalimottoa)
Et vieläkään tajuaVoi kulta pieni, älä tule kertomaan mulle työelämästä ja oikeista töistä. Tiedän niistä aivan varmasti enemmän kuin sinä![]()
Kateellinen K fani.Kekätossarille mitään kannata selittää, ei se ymmärrä kuitenkaan.
Viikkoraportti: Täällä on ollut koko viime viikon hyvät ympyrät, toivottavasti teilläkin, mä hei tsemppijengissä mukana! Sä elät sun omaa elämää, mä elän mun. Ja muistakaa sidukoitten light-versiot, elämässä pitää olla nautintoa.Juu. Ei nää mammelit ymmärrä mitään etätöistä tai mitä esim. viikkoraportti tarkoittaa. (psssst mummot, se ei tarkoita viraalimottoa)
Hyvää viihdettä seurata, milloin se tajuaa.Ei se tajua![]()
Eiköhän Dz ole kuullut Markon kuksivan poikaystävänsä kanssa, ei mitään uutta kellekäänSiellä on nyt D:n oltava tarkkana, etteivät best boyfriends löydä itseään väärästä paikasta väärään aikaan.
Kauanko meinaat vastailla itelles?Hyvää viihdettä seurata, milloin se tajuaa.
Ottaapa noiden loma porukalla sinua hermojen päälle.Hihi mulla on tämmönen hauska juttu, hihi, kukaan ei tajua, mut mä oon hauska, hihhihihhiivitsi kun mä oon mestari hihhihhii
![]()
Mitä on oikeat työt? Sellaisia, joissa raadetaan useassa vuorossa nälkäpalkallaVoi kulta pieni, älä tule kertomaan mulle työelämästä ja oikeista töistä. Tiedän niistä aivan varmasti enemmän kuin sinä![]()
Tuo on sun ymmärrys työelämästä? Ymmärrän.Mitä on oikeat työt? Sellaisia, joissa raadetaan useassa vuorossa nälkäpalkalla![]()
Äläpä nyt esitä tyhmää.Eiköhän Dz ole kuullut Markon kuksivan poikaystävänsä kanssa, ei mitään uutta kellekään
No tuskinpa Jeren pikkuveli minkään Nacen matkaan lähtee vaikka sairaassa päässäsi niin haaveiletkin. Ainoat miehet jotka siellä keskenään saattavat olla ovat Marko ja hänen miesÄläpä nyt esitä tyhmää.
Onko täällä oikeasti niin tyhmää porukkaa, ettei tiedä mitä hyvinvointivalmentaja tarkoittaa![]()