Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä odotellaan menkkoja, luulen että hanat aukee kyllä tänään.. eilen päivällä tuli pyyhittäessä vaaleanpunaista, jos ois ollu jotain päiviä aiemmin niin oisin ollu toiveikas mut nyt menee jo tiputtelun piikkiin.. mietin et tilaisinko ens kiertoon gelee royaleja, niitä söin sillon esikoista yrittäessä. Ovis on sit joskus kolmen viikon päästä, taas hirveen pitkä aika sinnekin 🙁

Tulipas nyt oikeen maanantaihin sopiva valitus 😅 pitää jostain koittaa kaivaa nyt positiivisuutta, oli kyl tahmea aamu lapsen aamukiukkuineen ja muutenkin
Mä voisin kans ottaa jostain vähän positiivisuutta! 🥹 🤧 💓 Mistäköhän sitä sais?

• Tykkää
Reactions: Rilja
Täälläkin tarvittaisiin positiivisuutta.. 🥺 Testi edelleen negaa.

Epäilen että oisko kuitenkin ollut ovuloimaton kierto sillä ihan kaikki pms-oireet on loistanut poissaolollaan jo monta päivää. Ja mulla on aina tosi pahat oireet ennen menkkoja. Tästä syystä uskon että menkatki myöhästyy. Alkaispa nopeaa niin pääsis uuteen kiertoon.. 😫

• Surullinen
Reactions: EKarolina ja Rilja
Jospa maaliskuu tois kunnon plussa-aallon tänne 🤞🏼✨

Sais kyllä menkat nyt oikeesti alkaa, tässä koitan seuraavan oviksen ajankohtaa vähän ennustella ku varattaisiin kaverin kanssa parin päivän reissua lomaviikolle ja ois kiva kun ei oltais miehen kanssa eri kaupungeissa oviksen aikaan 🫣 ens kierto toivottavasti saadaan hyödynnettyä, mies aiemmin puhui ettei haluis laskettua aikaa joulun ja uuden vuoden aikoihin ja haluaisi siis skipata sit sen kierron, mä en yhtään tykkäis pitää taukoja 😑 muutenki ku tää mun kierto on näin pitkä ja menkkojen alusta menee vielä se 3 viikkoa ennen ovista nii käy mielen päälle odottelu 😫 oon vähän kateellinen teille kenellä on lyhkäsempi kierto

• Rakkaus
Reactions: EKarolina
Jospa maaliskuu tois kunnon plussa-aallon tänne 🤞🏼✨

Sais kyllä menkat nyt oikeesti alkaa, tässä koitan seuraavan oviksen ajankohtaa vähän ennustella ku varattaisiin kaverin kanssa parin päivän reissua lomaviikolle ja ois kiva kun ei oltais miehen kanssa eri kaupungeissa oviksen aikaan 🫣 ens kierto toivottavasti saadaan hyödynnettyä, mies aiemmin puhui ettei haluis laskettua aikaa joulun ja uuden vuoden aikoihin ja haluaisi siis skipata sit sen kierron, mä en yhtään tykkäis pitää taukoja 😑 muutenki ku tää mun kierto on näin pitkä ja menkkojen alusta menee vielä se 3 viikkoa ennen ovista nii käy mielen päälle odottelu 😫 oon vähän kateellinen teille kenellä on lyhkäsempi kierto
Toivotaan plussia ja paljon! 🫶🏻🌸🎀🩷
Ja mä niin ymmärrän, en kestäis ootella yhtään ylimäärästä. 🙈💪🏻
Ja siis, ei meillekään olis ideaalein marras- tai jouluvauva, mut otan niin mielellään meille sen tyypin, joka haluaa tulla meille. ❤️❤️❤️❤️

Onks sulla muuten usein toi pisin mahdollinen kierto?
Se tuntuu varmasti tosi pitkältä. ❣️🥹🙏🏻

Toivotaan plussia ja paljon! 🫶🏻🌸🎀🩷
Ja mä niin ymmärrän, en kestäis ootella yhtään ylimäärästä. 🙈💪🏻
Ja siis, ei meillekään olis ideaalein marras- tai jouluvauva, mut otan niin mielellään meille sen tyypin, joka haluaa tulla meille. ❤️❤️❤️❤️

Onks sulla muuten usein toi pisin mahdollinen kierto?
Se tuntuu varmasti tosi pitkältä. ❣️🥹🙏🏻
Joo kärsivällisyys ei todellakaan oo muutenkaan mun vahvuus nii en kyl yhtään haluis skippailla kiertoja.. no pitää sit jutella miehen kanssa asiasta kun aika oikeesti on...

Toi 36 ei oo nyt ees ollu pisin mahdollinen 🙈 viime vuoden maaliskuusta eteenpäin ollu kierrot 32, 32, 32, 41, 29, 41, 32, 36, 32, nyt ois sit 33 jos tänään alkais.. toi 32 on ollu mun semmonen "perus" mut sit luulen et mulla kesällä oli korona tms tauti joka sekoitti kierrot ku tuli noita 41 päivän kiertoja taas yhtäkkiä.. sillon vuosia sit meni kans säännöllinen kierto sekasin koronarokotteiden jälkeen..

jotkut gynet on sanonu et ois monirakkulaisuutta mut sit taas viime vuonna ei vaikuttanut siltä ultrassa 🤷🏼 et en tiiä sit onko pcos vai ei, kaikkia siihen kuuluvia oireita mulla ei ainakaan oo mut jotkut täsmää kyllä

• Vau!
Reactions: EKarolina
Kp16, ei ovista🙈 mut nyt oli vähän vahvistunut niin testailen vielä huomenna ja ylihuomenna ja sit luovutan. Ei oo koskaan ollut näin myöhään. Eilen oli kyllä limat, että voi olla että ei taas vaan näy🙄 kummallista.

Yhteistyössä