V
vierailija
Vieras
Ja lähti taas oikeat keskustelut. Meidän verorahoilla kustannetaan toimeentulotuki. Menisi ihmiset töihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja lähti taas oikeat keskustelut. Meidän verorahoilla kustannetaan toimeentulotuki. Menisi ihmiset töihin.
Sun karva jatkuu viiksiin asti.Hyvinvointivalmentajalle ei sovi yhtään näköjään tollainen lettikampaus missä koko otsa näkyy, oon jo aiemmin huomioinut kuinka ohuetkin noi hiukset on, ei taida olla oma väri niin hiukset kuluu, näyttää melki kaljulta tossa tietystä kulmasta ku kattoo. Onneksi itellä ei tollainen tilanne hiusten suhteen.
K:n kieli ja C:n mirri kohtaavat Thaimaan kosteassa yössä ...![]()
Minun verorahoillani hoidetaan sen suu- ja keuhkosyövätkin, jotka kutsuu nikotiinituotteiden käytöllään. Ja maksakirroosi ja sydänsairaudet, jotka kutsuu onnettomilla elintavoillaan.
Jerekin alkanut kaljuuntuun. Sopivat yhteen joka tavalla.Hyvinvointivalmentajalle ei sovi yhtään näköjään tollainen lettikampaus missä koko otsa näkyy, oon jo aiemmin huomioinut kuinka ohuetkin noi hiukset on, ei taida olla oma väri niin hiukset kuluu, näyttää melki kaljulta tossa tietystä kulmasta ku kattoo. Onneksi itellä ei tollainen tilanne hiusten suhteen.
Mikä ihmeen karva?Sun karva jatkuu viiksiin asti.
Säälittää miten kateus paistaa taas läpi tästäkin kommentista. Eikö sulla ole oikeesti omaa elämää?Hyvinvointivalmentajalle ei sovi yhtään näköjään tollainen lettikampaus missä koko otsa näkyy, oon jo aiemmin huomioinut kuinka ohuetkin noi hiukset on, ei taida olla oma väri niin hiukset kuluu, näyttää melki kaljulta tossa tietystä kulmasta ku kattoo. Onneksi itellä ei tollainen tilanne hiusten suhteen.
Onko tämä nyt sitä kekätossarin ”kritiikkiä”?Hyvinvointivalmentajalle ei sovi yhtään näköjään tollainen lettikampaus missä koko otsa näkyy, oon jo aiemmin huomioinut kuinka ohuetkin noi hiukset on, ei taida olla oma väri niin hiukset kuluu, näyttää melki kaljulta tossa tietystä kulmasta ku kattoo. Onneksi itellä ei tollainen tilanne hiusten suhteen.
Miks olisin kateellinen ohentuvista hiuksista, oon tyytyväinen, että minulle sopii lettikampaus ilman tulematta tollaista vaikutelmaa.Säälittää miten kateus paistaa taas läpi tästäkin kommentista. Eikö sulla ole oikeesti omaa elämää?
Samat hullut pyörii täällä edelleen. Vauvalta kompostiin ja discordiin ja sieltä tänne, kun kuulemma siellä ei enää puhuta mitään. Kai siellä joku moderointi kuitenkin on, ettei ihan tällaista paskaa mitä täällä suoltavat, voi sinne kirjoittaa.Onneksi tässä ketjussa keskustelee vain fiksuja ja hyviä tyyppejä.
Mielipide niin.Onko tämä nyt sitä kekätossarin ”kritiikkiä”?
Kysytkö tosissasi?Miks olisin kateellinen ohentuvista hiuksista, oon tyytyväinen, että minulle sopii lettikampaus ilman tulematta tollaista vaikutelmaa.
Pentin lettikampausMiks olisin kateellinen ohentuvista hiuksista, oon tyytyväinen, että minulle sopii lettikampaus ilman tulematta tollaista vaikutelmaa.
No en minä tavallaan mitään kysy, ei vastaa omaa ihannettani kyseisen ihmisen ulkonäkö ja tuskin luonnekaan niin et mitäköhän osuutta kadehtisin.Kysytkö tosissasi?
Onhan tuo melkoisesti toisen ihmisen alentamista, mitä harrastaa paljon. Ehkä liittyy kirjoilla olemiseen, mitta ei silti ole hyväksyttävää.Onko tämä nyt sitä kekätossarin ”kritiikkiä”?
Saattaa olla, et hän tuottaa niitä verotuloja muutamassa vuodessa enemmän kuin sinä elinaikanasi. Ei vain henkilöveroja mutta myös yritysveroja. Lisäksi hänenen artistiuransa työllisttää ison joukon muitakin ihmisiä ihan vakituisesti, jotka myös kerryttävät niitä veroja. Jospa pitäisit pääsi kiinni.
Aika mielenkiintoista, että sun kieroutunut mielesi edes luo tällaisia skenaarioita. Tarviit todellakin hoitoa.
Mut pitää kuitenkin arvostella ja haukkua kokoajan hänen ulkonäköään.No en minä tavallaan mitään kysy, ei vastaa omaa ihannettani kyseisen ihmisen ulkonäkö ja tuskin luonnekaan niin et mitäköhän osuutta kadehtisin.
Ei ole haukkumista, havainnoin vain mitä näen.Mut pitää kuitenkin arvostella ja haukkua kokoajan hänen ulkonäköään.
Tää ulkonäkökeskeisyys kyllä kekätossarin kohdalla on huolestuttavaa, on selkeästi syömishäiriö päällä, toivottavasti pääsee avun piiriin.Mut pitää kuitenkin arvostella ja haukkua kokoajan hänen ulkonäköään.
Miks olisin kateellinen ohentuvista hiuksista, oon tyytyväinen, että minulle sopii lettikampaus ilman tulematta tollaista vaikutelmaa.