V
vierailija
Vieras
Lapset kuitenkin rokotettu.Miten ne on kumottu? Ei edelläänkään käytä suojakertoimia vaan kookosrasvaa. Rokotevastainen on velikin hänellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lapset kuitenkin rokotettu.Miten ne on kumottu? Ei edelläänkään käytä suojakertoimia vaan kookosrasvaa. Rokotevastainen on velikin hänellä.
Ei kyllä siltä näytä. Ootko dä edes katsonut Kn stooreja?Eiköhän ole ottanut opikseen. Jos kerran sanonut jotain, tuskin tarkoittaa, ettei koskaan voisi asia olla toisin.
Moneen suuntaan huidot, aiemmin se olin minä kekätossari.Eikö sulla Pentti ole kotitöitä?
Ootko heidän terkka? Rikot vaitiolovelvollisuutta, jos näin on.Lapset kuitenkin rokotettu.
Onko Joksut jo Sloveniassa?
Onko dementia iskenyt, että et muista edes omia sanomisiasiVoisitko kerrata ne kysymykset? Sen verran epäselvästi olet ne artikuloinut, että tarvitsen kertausta
Niin eli Pentti.Moneen suuntaan huidot, aiemmin se olin minä kekätossari.
Olen.Ei kyllä siltä näytä. Ootko dä edes katsonut Kn stooreja?
Olen heidän äitinsä.Ootko heidän terkka? Rikot vaitiolovelvollisuutta, jos näin on.
Ei ole nimeni, tossakin huutelit sitä jollekulle muulle.Niin eli Pentti.
Niin varmaan. Keksisit säki jotain parempaa tekemistä lauantai-iltaan.Olen heidän äitinsä.
Eiköhän ole ottanut opikseen. Jos kerran sanonut jotain, tuskin tarkoittaa, ettei koskaan voisi asia olla toisin.
Miten se sun elämään vaikuttaa?Tuo, mikä me voidaan kaikki ihan omin silmin todistaa sen tuoreista stooreista, puhuu kyllä puolestaan. Jos jokin aurinkorasva onkin ollut käytössä, niin sen lisääminen on
unohtunut ja kertoimet on olleet aivan liian alhaiset.
Jo loppui argumentit!Miten se sun elämään vaikuttaa?
Oon miettinyt samaa, onhan sillä aurinkorasva käytössä, mutta joillain tuntuu olevan elämää suurempikin asia kytätä ja päästä hitto kompostiin valittamaanMiten se sun elämään vaikuttaa?
Miten se sun elämään vaikuttaa?
Taitaa olla jo myöhästä hänen kohdallaan.nyt hoitoon siitä. Ambulanssilla, koska nyt on kiire.
No se ja työttömien elättäminen meidän verorahoilla![]()
“Väärät shippaukset”
Tollaset ne vasta älykääpiöitä olivatkin jotka otti homman niin vakavasti että Tomppaa ja muita ei saanu mainita vaikka Kärtsä itse lietsoi minkä ehti sitäKIN shippiä.
Siis apua, onko siellä iloittuEn enää yhtään ihmettele sitä vauvan meininkiä aikoinaan. Ihan hirveetä porukkaa vaikutti jo silloin olevan, mut tää vahvisti.
Jotkut kun ei kestä totuutta.Mitä ihmettä mirriviesti poistettiin? Kuka helvetin mummo senkin nyt meni tekemään?
![]()