V
vierailija
Vieras
Höpö höpö.Bojan ois NIIN valmis tohon![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpö.Bojan ois NIIN valmis tohon![]()
Höpöhöpö. Eiköhän ole miettinyt noi stoorit jo ainakin osittain valmiiksi etukäteen. Seiskasta on yritetty saada kommenttia, joten on tiennyt viimeistään eilen tai jo aiemminkin, että juttua on tulossa.Se taitaa olla niitä tyyppejä, jotka kiihtyy nollasta sataan aika nopeasti, kun mennään liiaksi iholle. Tässä nyt kyllä mentiin. Silloin ehkä toimii ja ajattelee vasta myöhemmin.
Kärtsän ystäväpiiri on pysynyt samana kuin ennen julkisuutta ja K itse on kertonut tunnistavansa kärkkyjät.No tottakai jees-miehiä riittää ympärillä aina, kun sulla on rahaa ja kuuluisuutta.
Hirvee unenpuute ainakin. Hyvinhän ne naiset pärjäs viimeksi.Akkojen jääkiekkoa taas, ei helvetti ... Valmentaja Tero L näyttää kyl kärsineeltä.
Luin eka et 'hapenpuute'.Hirvee unenpuute ainakin. Hyvinhän ne naiset pärjäs viimeksi.
Kärtsää harmittaa, kun vaivalla rakennettu queer baiting-imago rapisee fanien silmissä.
Lässyn lässynMeneekö Seiskalla huonosti? Onko Seiskalla jotain Jereä vastaan? Törkeää kirjoittelua ilman varmaa tietoa. Kannen provosoiva kuva on otettu ennen syyskuuta 2023, koska kivisormus puuttuu etusormesta. Eikö Seiska löytänyt uudempaa kuvaa. Niitä on satoja. X Mian olen deletoinut tästä hetkestä alkaen. Suomalainen on susi toiselle suomalaiselle. Paska maa!
Oksennan, hyi hitto. Mitä helvettiä taas. Homottaja.Bojan ois NIIN valmis tohon![]()
*sinneLöytypä vielä tällanenkin pölyttynyt muumiotrolli täältä. Mee takasin sieltä mistä tulitkin.
Kärtsän ystäväpiiri on pysynyt samana kuin ennen julkisuutta ja K itse on kertonut tunnistavansa kärkkyjät.
Kaveripiiri on eri asia ku naiset.Tästä samaa mieltä. Sen lähipiiri on ollut lähipiiriä viimeisen vuosikymmenen, eivät roiku kyljessä rahan vaan hyvän tyypin ja sydämellisen kaverin takia.
Jere rakastaa naisia. Ja isoja hinkkejä.
Siksi kaikki noi Johannes ym. lirkuttelut on vaan vaivaannuttavia, kun todellisuudessa kiinnostaa blondit muijat, joilla on isot daisarit.
Hanki elämä!Meneekö Seiskalla huonosti? Onko Seiskalla jotain Jereä vastaan? Törkeää kirjoittelua ilman varmaa tietoa. Kannen provosoiva kuva on otettu ennen syyskuuta 2023, koska kivisormus puuttuu etusormesta. Eikö Seiska löytänyt uudempaa kuvaa. Niitä on satoja. X Mian olen deletoinut tästä hetkestä alkaen. Suomalainen on susi toiselle suomalaiselle. Paska maa!
Miks pitäis niin hirveesti ylipäätään "näkyä". Ai et pääsis esittäytymään "olen Käärijän nainen!"Nostan hattua Käärijän exälle että jaksoi näinkin kauan. Toivottavasti Käärijä löytää itselleen jostain näkymättömän kotivaimon.
⁷Mikä ihneen X Mia?"Hanki elämä!
Tää X Mia ei varmaan kaipaa sinua seuraajaksi kun suutut yhdestä Seiskan kannesta.
Liekö tehtykin jo eilen, tänäänhän siellä on satanut.Höpöhöpö. Eiköhän ole miettinyt noi stoorit jo ainakin osittain valmiiksi etukäteen. Seiskasta on yritetty saada kommenttia, joten on tiennyt viimeistään eilen tai jo aiemminkin, että juttua on tulossa.
Niin olisi.Bojan ois NIIN valmis tohon![]()
Ei siellä missä J on.Liekö tehtykin jo eilen, tänäänhän siellä on satanut.
No terve MHanki elämä!
Tää X Mia ei varmaan kaipaa sinua seuraajaksi kun suutut yhdestä Seiskan kannesta.
Ootko vähä tyhmä vai.⁷Mikä ihneen X Mia?"
Miten tämä kärkkyjien tunnistaminen eroaa naisten suhteen? Kärtsällä on myös paljon naiskavereita, joten luultavasti osaa erottaa myös tällaiset jos seurustelusta on kyse.Kaveripiiri on eri asia ku naiset.