V
vierailija
Vieras
Dzeila pitää niin kiireisenä et syönyt pikaruokaa.On kyllä pöhöttynyt viime aikoina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Dzeila pitää niin kiireisenä et syönyt pikaruokaa.On kyllä pöhöttynyt viime aikoina.
Ainakin lisää julkisuutta saa taas.Mitä jos Kärtsää ärsyttää? Tuskin pelastusta tarvitsee, mut kuka nyt haluaa omia asioitaan seiskan kanteen piti ne paikkaansa tai varsinkaan jos ei pidä.
Vai onko pöYhöttynyt?On kyllä pöhöttynyt viime aikoina.
- Kaikista perversioista luonnottominta on siveys.-Sulla on joku perverssi kiinnostus toisten nussimisasioihin. Oletko ollut ihan kiikaroimassa tilannetta, kun noin varmaksi tiedät.
Mitä jos Kärtsää ärsyttää? Tuskin pelastusta tarvitsee, mut kuka nyt haluaa omia asioitaan seiskan kanteen piti ne paikkaansa tai varsinkaan jos ei pidä.
Älä sinäkään taas nyt aloita. Tuskin on kovin paska, jos ne aiemmatkin seurustelusuhteet on olleet vuosien mittaisia. Tottakai tää viime vuosien härdelli on ollut raskasta kaikille osapuolille. Sitähän K sanoi Eerikäisen podissa, että joutuu aiheuttamaan pettymyksiä läheisille, kun aina tulee uusia työjuttuja.
No ei kannattaisi kommentoida mitenkään, nyt lehdet tarttuu noihin ja kirjoittaa lisää aiheesta.
Luulen, että se on aika omistautunut suhteeseen silloin kun kaikki menee hyvin. Pitää huolta ja hyvänä. Toki kaveriporukkaa riittää ympärillä, mutta ei kai sitä kukaan vuosia kattelisi, jos ihan pökelö olisi.
Mamma juottanut kaakaota vähän liikaa viinan kera. Eiköhän tuokin suhde ole kohta taputeltu.Haluaisin nähdä minkälaisesta mahasta on läskikonsensus täällä. En seuraa Bojania, niin en osaa etsiä
Kenellä?Tulee kiire vielä lapsen teolle, jos hyvä kumppani jätti.
Aa okei, no on silläkin vielä aikaa.J Karjalaisella
Kattelee, jos eläminen maksetaan.Luulen, että se on aika omistautunut suhteeseen silloin kun kaikki menee hyvin. Pitää huolta ja hyvänä. Toki kaveriporukkaa riittää ympärillä, mutta ei kai sitä kukaan vuosia kattelisi, jos ihan pökelö olisi.
Eiks se ole 60v.Aa okei, no on silläkin vielä aikaa.
Miehet voi siittää vielä yli kasikymppisinä.Eiks se ole 60v.
- Kaikista perversioista luonnottominta on siveys.-
(motto Ville Valon isän seksikaupan ovessa, mun naapuritalossa)