Kieroutunut lääkebisnes

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Puoli miljoonaa ihmistä syö masennuslääkkeitä turhan takia ja yllättäen ne ei sovikaan mutta lekurit määrää minkä kerkiää kun siitä saa taas sen ihanan ibizan matkan..v...u mua ottaa päähän ahneus joka tuhoaa ihmisiä.

Puoli miljoonaa ihmistä syö masennuslääkkeitä turhan takia ja yllättäen ne ei sovikaan mutta lekurit määrää minkä kerkiää kun siitä saa taas sen ihanan ibizan matkan..v...u mua ottaa päähän ahneus joka tuhoaa ihmisiä.

Lääketeollisuus ja lääkärit toimivat yhdessä ihmisiä vastaan. Lääkärit eivät ole mitään viattomia hyväntekijöitä eikö tarvitse. Mutta lääkäreiden etiikka on liian matala.

Lääkäriliitto on lääkärimafia joka on päässyt rajoittamaan lääkäriksi opiskelevien määrää jo vuosikymmeniä. Sillä se on onnistunut huonontamaan suomalaisten terveyttä ja nostamaan terveydenhoitokuluja.

Lääkäriliitto on myös syyllinen Soten epäonnistumiseen ja maan talouden huonoon tilaan, koska terveysmenot nousevat suhteettomasti vanhenevan kansan lisäksi. Me vanhememme ja tarvitsemme enemmän lääkäreitä.

Lääkärit keksivät kalliita hoitomuotoja potilaille ympäri maailmaa, koska niin usein potilas ei itse maksa hoitoa. Sen maksaa yhteiskunta tai vakuutusyhtiö, jonka takia lääkäri voi kirjoittaa niin suuren laskun kuin kehtaa.

Masennuslääkkeistä päästään pikkuhiljaa eroon uusilla ja kehittyvillä hoitomuodoilla:
Transkraniaalinen magneettistimulaatio (TMS): Kliinisesti tehokas lääkeresistentin masennuksen hoidossa, ja sen käyttö laajenee julkisessa terveydenhuollossa.
Tasavirtastimulaatio (tDCS) / Myssyhoito: Heikolla sähkövirralla aivoja stimuloiva hoito, joka voi tapahtua kotona ja on tulossa osaksi hoitovalikoimaa.
Ketamiini-infuusio: Tehokas akuutissa, vaikeassa masennuksessa ja itsemurhavaarassa, annetaan suonensisäisesti.
Syväaivostimulaatio (DBS): Viimeinen oljenkorsi erittäin vaikeaan, muille hoidoille resistenttiin masennukseen.
Magneettikonvulsiohoito (MST): Voi korvata perinteisen sähköhoidon (ECT) tulevaisuudessa.
Epiduraalistimulaatio: Tutkitaan kroonisen kivun hoidon ohella masennuksen hoitona.

Lääkärit keksivät kalliita hoitomuotoja potilaille ympäri maailmaa, koska niin usein potilas ei itse maksa hoitoa. Sen maksaa yhteiskunta tai vakuutusyhtiö, jonka takia lääkäri voi kirjoittaa niin suuren laskun kuin kehtaa.

Yhteistyössä