V
vierailija
Vieras
Ei ole kekään tossari siellä enää nytten.Höpsistä, lähti sieltä enemmän, plus toinen tossari, joka sinne on jäänyt on raportoinut välillä eli on siellä vielä edelleenkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole kekään tossari siellä enää nytten.Höpsistä, lähti sieltä enemmän, plus toinen tossari, joka sinne on jäänyt on raportoinut välillä eli on siellä vielä edelleenkin.
Tossari siellä joka tapauksessa on. On kehuskellut sillä kuinka monessa paikassa on.Väärin, meneppä tarkistamaan nimilistat.
Älä esitä minua, tahvo.Ei ole kekään tossari siellä enää nytten.
Ja sinä uskot mitä täällä kirjoitetaan?Tossari siellä joka tapauksessa on. On kehuskellut sillä kuinka monessa paikassa on.
Uskon tohon, onhan tänne raportoitu sekin kuinka hiljainen se paikka on nytten.Ja sinä uskot mitä täällä kirjoitetaan?
Höpö höpöTossari siellä joka tapauksessa on. On kehuskellut sillä kuinka monessa paikassa on.
Minä uskon siihen, elä sinä vaan omassa totuudessasi ihan vapaasti.Höpö höpö
Heko hekoVerohallintokin osallistuu Spotify wrapped postailuun!
We want more! Aika hauska; "Eniten keräämäsi verot"
Ja siis feilaa siellä ei tossarina tietysti.Minä uskon siihen, elä sinä vaan omassa totuudessasi ihan vapaasti.
Ihan niinkuin itse tietäisit jotain. Enempää kuin muutkaan.
Nehän siirtyi wa-ryhmään feikkaajatossareita pakoon jo jokin aikaa sitten eli höpö höpö.Ja siis feilaa siellä ei tossarina tietysti.
Höpö höpöMinä tiedän. Ei ole enää parisuhdetta. Ihan varma tieto.
Onko mörkö vielä mukana?Nehän siirtyi wa-ryhmään feikkaajatossareita pakoon jo jokin aikaa sitten eli höpö höpö.
Ja mites immu?Onko mörkö vielä mukana?
Mörkö ja Immu on, tossarit ei.Ja mites immu?
Entä Stagala?Mörkö ja Immu on, tossarit ei.
Ei ole todisteita siitä(kään) että.Nehän siirtyi wa-ryhmään feikkaajatossareita pakoon jo jokin aikaa sitten eli höpö höpö.
Onhan, täällä on useamman kerran kerrottu asiasta.Ei ole todisteita siitä(kään) että.
Niinkuin se jotain uskottavaa olisi sitten.Onhan, täällä on useamman kerran kerrottu asiasta.
Mikään mitä täällä on sanottu ei ole uskottavaa, mutta ryhmään kuuluvat tietää.Niinkuin se jotain uskottavaa olisi sitten.
Minä tiedän. Ei ole enää parisuhdetta. Ihan varma tieto.
En usko sellaiseen ryhmään edes.Mikään mitä täällä on sanottu ei ole uskottavaa, mutta ryhmään kuuluvat tietää.