Palstamammat ja -papat: ”Näin usein naiset oikeasti tulevat yhdynnässä – katso luvut ja vastaa kyselyyn seksistä” Olkaa niin hyvät 👍🏻

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alle 30 naiset saa vähiten orkkuja vaikka palstamiehet polkee niitä kilpaa
Mikään ei ole naisena helpompaa kun teeskennellä orgasmi miellyttääkseen partneriaan. Tyhmintä mitä nainen voi tehdä itselleen.
Jos nainen masturboidessaan saa orgasmin niin siinä tapauksessa hän tietää miten se saavutetaan. Siispä uskalla koskettaa itseäsi seksin aikana tai pyydä/opeta partneriasi koskettamaan niin että orgasmi tulee. Ei ole mikään joltain pois tai toisen kyvyttömyyttä ottaa mukaan seksipalettiin muutakin kun pelkkä yhdyntä.

RFSU
"Kyky ja taipumus saada orgasmi vaihtelevat suuresti yksilöstä toiseen. Osa seksiä toisen (toisten) kanssa seksiä harjoittavista saa orgasmin aina ja osa taas hyvin harvoin, jos koskaan, ainakin mikäli kyse on yhdynnästä. Erityisesti naiseksi itsensä kokevat ilmoittavat kokevansa vähemmän orgasmeja yhdynnöissä, mutta orgasmeja koetaan erityisesti masturboidessa. Arvioidaan, että noin joka neljäs naiseksi itsensä kokeva henkilö saa orgasmin vain klitoriksen stimuloinnilla. Naiseksi itsensä kokevat ovat myös suomalaisissa tutkimuksissa ilmoittaneet olevansa kiinnostuneempia kumppaniensa orgasmeista kuin omistaan. On hyvä pitää mielessä myös, etteivät miesoletetut aina koe orgasmia, vaikka siemensyöksyn saisivatkin."

Parisuhdetta Juha ei kaipaa elämäänsä. Yksinolo ja vapaus maistuvat hänelle.
”Olen kiitollinen ihmissuhteista, joita minulla on ollut, mutta nyt urakka on niin sanotusti suoritettu. On mahtavaa olla yksinelävä eläkeläinen.”
Vapaus merkitsee Juhalle erityisen paljon, koska hän on kärsinyt siitä, että hallitseva äiti rajoitti hänen vapauttaan. Kokemus on vaikuttanut myös hänen parisuhteisiinsa. ”Se on tuottanut minulle paniikkireaktion, että nyt kävelen ulos tästä suhteesta”, Juha toteaa.
Sitten hän yllättää.
”Luulen, että olen sisimmältäni nainen.”
Hän kertoo, kuinka kirjailija Karen Blixen kirjoitti 1930-luvulla, kuinka vaihdevuodet ylittänyt nainen on universumin mahtavin olento, jota ei enää sido raskauden pelko tai ylipäätään seksi.
”Luin Blixenin feministisen teesin jo nuorena, mutta ymmärsin kyllä, mikä vapaus tuohon olentoon liittyi.”
Nyt Juha kokee suurta rauhaa.
”Se on erittäin siistiä.”
Anna-lehti, nro 48

Parisuhdetta Juha ei kaipaa elämäänsä. Yksinolo ja vapaus maistuvat hänelle.
”Olen kiitollinen ihmissuhteista, joita minulla on ollut, mutta nyt urakka on niin sanotusti suoritettu. On mahtavaa olla yksinelävä eläkeläinen.”
Vapaus merkitsee Juhalle erityisen paljon, koska hän on kärsinyt siitä, että hallitseva äiti rajoitti hänen vapauttaan. Kokemus on vaikuttanut myös hänen parisuhteisiinsa. ”Se on tuottanut minulle paniikkireaktion, että nyt kävelen ulos tästä suhteesta”, Juha toteaa.
Sitten hän yllättää.
Luulen, että olen sisimmältäni nainen.”
Hän kertoo, kuinka kirjailija Karen Blixen kirjoitti 1930-luvulla, kuinka vaihdevuodet ylittänyt nainen on universumin mahtavin olento, jota ei enää sido raskauden pelko tai ylipäätään seksi.
”Luin Blixenin feministisen teesin jo nuorena, mutta ymmärsin kyllä, mikä vapaus tuohon olentoon liittyi.”
Nyt Juha kokee suurta rauhaa.
”Se on erittäin siistiä.”
Anna-lehti, nro 48
Ei tuollaiseen Juhaan voi normaaleja míehiä verrata. Huono esimerkki. Kaivoit sen varmaan siksi kun elämän suurimmat nautinnot ei enää kiinnosta/maistu?

Ei tuollaiseen Juhaan voi normaaleja míehiä verrata. Huono esimerkki. Kaivoit sen varmaan siksi kun elämän suurimmat nautinnot ei enää kiinnosta/maistu?
Arvasin, että palstan pervosedillä taksuttaa viestisi tavoin.
Googletan seuraavaksi tietoa Finlandia-voittajakirjasta.
Kirjailija oli tänään Yle aamussa. Ole hyvä, ja lopeta viesteihini kommentointi.
Ei sinussa ole kasvupotentiaalia ihmisenä.

Arvasin, että palstan pervosedillä taksuttaa viestisi tavoin.
Googletan seuraavaksi tietoa Finlandia-voittajakirjasta.
Kirjailija oli tänään Yle aamussa. Ole hyvä, ja lopeta viesteihini kommentointi.
Ei sinussa ole kasvupotentiaalia ihmisenä.
Aihe on vapaa ja jos haluat välttyä kommenteilta niin ainoa keino on lopullinen poistumisesi täältä.
Kun kerran vihaat miehiä niin nainen nimeltä Juha olisi sulle nyt sopiva. Hän on tottunut äitihahmon suorittamaan alistamiseen. Nuorempana sinun olisi pitänyt kohdata poika nimeltä Päivi

Ja jos ei jaksa lukea niin voi katsoa
elokuvan.
Hysteria https://share.google/fHkDeOXoEHV5YpsAf
[/QUOTE
Feminismi onneksi on tutkinut tuotakin käsitettä.
Naiset pidettiin ruodussa monin tavoin mm. silloin vielä lapsen kengissä olevalla psykologialla. Kukapa ei kokisi mielenterveysongelmia tyhmien, säälimättömien sovinistien vallan alla. Vaihdevuosi-ikäisen naisen itsenäistyminen ja voimaantuminen on kova pala tyrannipuolisolle.

Annan artikkelissa muistellaan jotain tv-sarjaa, jossa naurettiin ylipainoisille ihmisille. Onneksi maailma on muuttunut edes jossain asiassa inhimillisempään suuntaan.
2020-luvulla ei tunnisteta miesvihaa.

2020-luvulla ei tunnisteta miesvihaa.
Elämässäni on paljon eri-ikäisiä miehiä janalla vuodet 1-iäisyys.
Itseäni sivistämällä olen oppinut ymmärtämään minua aikoinaan huonosti kohdelleita miehiä. He olivat aikansa lapsia, joita myös kohdeltiin huonosti.
Minulle ihmiset ovat vain ihmisiä.
Olen aikoinaan aloittanut tällä palstalla ketjun otsikolla Häpeä. Luultavasti olen kirjoituksissani käynyt läpi koko ihmiselämän tunneskaalan moneen kertaan.
Me isoäidit tiedämme, että lapsuus on ihmisen tärkein kehitysvaihe. silloin muovautuu ihmisen persoonallisuus, jota hän kantaa lopun ikänsä.
Antakaa lastenne ilmaista kiukkua, ja kaikkia tunteitaan avoimesti. Älkää menettäkö malttianne uhmaikäisen lapsenne kanssa. Kuunnelkaa mitä lapsi kertoo itkullaan.

Yhteistyössä