V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ja taas kerran laitoitMinulta ei
kommentteja.
Äläs nyt yritäkään esiintyä kolmantena persoonanaEt siis keksinyt mitään parempaa kommentoitavaa.
Viesti selvästikin osui ja upposi täytenä kymppinä maaliinsa.
Vieläkö tekee mieli jatkaa yhden ja saman kirjoittaajan viestien vainoamista ja viestien vääristelyä?
Osuit taas harhaan surkealla päättelykyvylläsi. Meitä harmaita on paljon enemmän kuin maalittamasi mummo.ja taas kerran laitoit
Minulla on tapana esiintyä niin monena persoonana kuin haluan.Äläs nyt yritäkään esiintyä kolmantena persoonana
Ainutlaatuisen ilkeä ja typerä tyylisi paljastaa sinut aina. Taas nähtiin kuinka kuvittelet itsestäs liikoja, narsku.Minulla on tapana esiintyä niin monena persoonana kuin haluan.
Katson seuraavaksi viimeisen Mitfordin tytöt-jakson. Palstajankkaajan otteet muistuttavat paljon sarjan fasistien touhuja. Ehkä heidän koulutukseen kuuluu tet-jakso mammapalstalla.
Niin koska palsta siistiytyi tasolle joka oli ennen Annalta tänne tuloasi. Siistiys ja rauha kun ovat punaisia vaatteita sinulle #*#%*#*=#* (sensuroitu)Palsta oli vielä karseammassa kunnossa matkani aikaan. Selaamalla ketjuja sen voit todeta itsekin. Ei yksikään tervepäinen perheenäiti viihdy tällä palstalla.
Persut, seksipervot ja muut kaistapäät ovat kidnapanneet tämän palstan.
Myrkkyä ja sontaa te vain levitätte päivät pitkät, kun elämässänne ei ole muuta sisältöä.
Upeaa, ettö et ottanut nokkiisi todella törkeistä viesteistä kohdallasi tässä ketjussa.
Tällä palstalla pitää olla kovanahkainen. Herkkähipiäisille tämä palsta ei sovi.
Joku toinen ääliö kyseenalaisti isoäidit, jotka ovat yksineläjiä. Tiukkapipoisuus ja yksiniitisyys näyttävät olevan valttia tällä palstalla. Pitää elää tietyn kaavan mukaan, vaikka henki menisi perheväkivallan ym. kurjuuden takia.
No mulla on nahka. Ihan tavallisen paksuinen. Tolla setämiehellä sen sijaan menee hernerypäs nokkaan ihan pienestäkin kritiikistä ja sit se suoltaa suustaan kaiken, millä kuvitelee loukkaavansa, suodattamatta.
Sillä on varmaan miesten vaihdevuodet ku tolleen kiehahtelee.