Heippa mitä olet tänään puuhannut ja millä mielin päivästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitkä perhejut jäi mieleen tai mitkä erityisemmin naisjutut jäi mieleen nyt sain luettua senkin sit ajauduin moniin muihin juttuihin öyöskin kuin la notreen joka loi ranskalaisen puutarhan siitä sandro boticelliin ja sieltä jonkun mutkan kautta karmeliitta siskoin ja sieltä kerjäläismunkkeihin kivaakun joka artikkelista matkuu johonkin sit luin lorenzomedisistä myöskin käytti paljon rahaa taiteen tukemiseen muun muassa michelangelo,boticelli ja leonardo da vinci. Jos nyt ranskan kuningas kutsuisi sinut hoviinsa niin osaisitko köyttäytyä hovissa ja mihin juttuun käyttäisit hovissa aikaasi. Tulisko susta tyliin kuninkaaan hovipuutarhuri tai arkkitehti. Tai molemmat? Oletko koskaan ratsastanut tai mitä mieltä olet poolosta?.

Miten pyöritti miten tahtoi sillain pahantahtoisesti et mies eli riipaisevassa suhteessa siis dali? Mut siis antoi inspiraatiota dalille tauluissa oliko se muuten sitten se vaimo häijy?

Kun sanoit että värit voi piristää pukeudutko koskaan värikkäästi itse? Mä joskus aikoinaan et saattoi olla useampaakin vöriä yhtä aikaa ja huopahattu olin siis puutarhatonttu. Mitä mieltä sä oot puutarhatontuista? Joo tuossa linkkaamassani maalauksessa oli itelle kaunista. Mulla ei ehkä sit ole sellaista yhtäsuosikkia taiteessa et monet voi ehkä jotain tuoda itselle edes pienen hetken. Mut jos nyt sun pitäisi valita yksi taulu jonka haluisit esitellä nyt meille ni mikä se olisi?

Millon viimeksi jo tehtyäsi olet tullut katumapäälle? Et miksi sitten koet uudesta pettymyksen mikä vanhassa oli parempaa sitten kuitenkin. Voiko uusia asia vain viedä aikaa et se parantuu. Vai koetko nopeaa pettymystä heti asian jälkeen vai se kasvaa hiljalleen se pettymys mietin ehkä lähinnä nyt muuttopettymystä et oisko toinen paikka parempi ja miten käy jos olen muuttanut. Mä ite harvoin koen oettymyksiä mut asetanko tavoitteita nih sekin voi olla syy ettei pettymyksiä koe pitkä aika kun kokenut niin. Pieniä ehkä. Vai onko sulla niin et se pettymys vaan lisääntyy sulla ajan kanssa? Ettet pääse yli voihan se myöhemmin muuttua paremmaksi miltä se jahkailu tuntuu et onko jäännyt juttui tekemättä? Et hei tos on kiva kahvila meenpä sinne mut sit alatkin miettii et ainiin kallista ja sit jätät menemäti itteä voi yllättää ja kokeilla vähän sponttaanisti jotain pikku juttui. Joo on itelläkin spontaaniudessa puutteita. Et itekin vois vähän sitä kokeilla. Tätä kirjoittaessa alkoi tekeen karkkia mieli taidan jotain hakee kaupasta.

Noh lähtekää autolla kiertään. Ite olisin tollasesta autoajelusta mielissään. Kuskin vieressä on mukava katsella maisemia ja miettiä omiaan eri jattäin rentouttavaa puhaa. Kummasta sä pidät enemmän kuskin paikalla olosta vai kartturina olosta. Mikä toi saksan romanttinen tie on ja mikä siitä tekee romanttisen?.

Kelaa nyt ajella vuoristomaisemissa olisi vau upea elämys. Ollaankin kreikan vuoristossa ajeltu.

Millon viimeksi oot kirjoittanut päiväkirjaa?.

Olen katsonut tv -sarjat Medicit ja Leonardo Da Vincin myös. itse pidin. Tuli luettua Lorenzo Medicinistä enemmän kun olin käynyt katsomassa Uffizissa Botticellin taulut.

Jos aurinkokuningasta, olisin puutarhuri.
Olen sattumoisin käynyt Versaillesissa, en ehtinyt käymään puutarhassa kun sisätiloissa oli todella paljon katsottavaa. Jäi mieleen peilisali ja Versaillesin kylästä, että talot oli silloin ihan vinossa (ilm vajoamassa). Tästä reissusta on vuosia aikaa.

Claude Monetista. Oma vaimo kuoli ja eli synnissä ystävänsä vaimon kanssa. Ehkä saattoi olla noina vuosisatoina harvinaisempaa. Pääsivät naimisiin vasta kuin ystävä (ehkä ex-ystävä jo silloin) kuoli.

Kirjoittelin jossain vaiheessa päiväkirjamaisesti tajunnanvirtatekniikalle, pois päästä asioita, helpotti kummasti.

Olen katsonut tv -sarjat Medicit ja Leonardo Da Vincin myös. itse pidin. Tuli luettua Lorenzo Medicinistä enemmän kun olin käynyt katsomassa Uffizissa Botticellin taulut.

Jos aurinkokuningasta, olisin puutarhuri.
Olen sattumoisin käynyt Versaillesissa, en ehtinyt käymään puutarhassa kun sisätiloissa oli todella paljon katsottavaa. Jäi mieleen peilisali ja Versaillesin kylästä, että talot oli silloin ihan vinossa (ilm vajoamassa). Tästä reissusta on vuosia aikaa.

Claude Monetista. Oma vaimo kuoli ja eli synnissä ystävänsä vaimon kanssa. Ehkä saattoi olla noina vuosisatoina harvinaisempaa. Pääsivät naimisiin vasta kuin ystävä (ehkä ex-ystävä jo silloin) kuoli.

Kirjoittelin jossain vaiheessa päiväkirjamaisesti tajunnanvirtatekniikalle, pois päästä asioita, helpotti kummasti.
Joo siis tää "ystävä" viellä moneta ja oli taloudellinen tukija mut vaimo jätti kun mies ajautui vararikkoon. Voisitko sinä olla vararikkoon joutuneen miehen kanssa yhdessä vai jättäisit hänet?.
Nonni voithan sä nykin kirjoittaa jos se helpottaa kummasti. Lakkaatko sillä tyylillä vai murehtimasta ja elät paremmin hetkessä. On itelläkin sitä et välillä saattaa uppoutua mietteisiin. Ja pitäis jotenkin ettei jätä sitä sanomatta mikä tulee mieleen jos nyt jotain tulee mieleen ja sit se mykkyys kasvaa kun jättää aina vaan lisää sanomati mietti siis liikaa. Ite ei kyl hirveästi plussia ja miinuksia luettele. Tänkin kämpän otin heti sen kummempia miettimättä.

Oli amsterdamissakin vähän jotkut talot vinossa. Voisko olla niin et ne rakensi ne niin? Onhan se pisan kalteva tornikin jos joku vanha arkkitehti otti siitä mallia ja suunnitteli talojakin niin?.
Millasia sun mielestä ranskalaiset oli vai juttelitko niiden kanssa. Mä juttelin muutaman ranskalaisen kanssa kun viime talvena pelqsin yhtä peliä yhen naisen ja yhen miehen. Mies oli vähän jukuripäinen vai sanoinko sille että uppiniskainen. Naisen kaa me juteltiin paljon esim uskonnosta tai mitä tehdään mukava nainen. Harvemmin pelaan pelei mut onneks menin tuonne oli muutama kuukausi hauskaa ja samal sai enkkua käytettyä. Nyt vois itekin lähtee nukkumaan. Hyvää yötä

Sen verta viellä et pidin tytölle tänään puenen pistarin annoin pienen artikkelin missä oli enkkua ja pyysin suomentamaan sen ja sit taiteen historiaa lukemiseks linkkeineen. Mut nyt nukkuun hyvää yötä kaikille plussalaisille

Nukuin lentokoneessa. Palsin kotiin, ja otin vielä monen tunnin unet.
Katselin sitten matkalla otettuja valoKuvia ja videoita.
Mukava ketju. Minäkin olen kirjoittanut netin palstoilla tajunnanvirtaa.
Paluumatkalla sattui hauska kommellus lentokentän vessassa, kun yritin kommunikoida vessan siivoojan kanssa missä voin täyttää vesipullooni vettä.
Toivottavasti tämä ketju pysyy kauan elinvoimaisena ja siistinä.
Itsestäni en kerro enää mitään, sillä tällä palstalla on muutama kirjoitusteni
lyttääjä.

Nukuin lentokoneessa. Palsin kotiin, ja otin vielä monen tunnin unet.
Katselin sitten matkalla otettuja valoKuvia ja videoita.
Mukava ketju. Minäkin olen kirjoittanut netin palstoilla tajunnanvirtaa.
Paluumatkalla sattui hauska kommellus lentokentän vessassa, kun yritin kommunikoida vessan siivoojan kanssa missä voin täyttää vesipullooni vettä.
Toivottavasti tämä ketju pysyy kauan elinvoimaisena ja siistinä.
Itsestäni en kerro enää mitään, sillä tällä palstalla on muutama kirjoitusteni
lyttääjä.
Noh tiiäks mitä mulle kävi viime talvena olin uimalan pukkarissa noh siellähän nyt riisutaan ja ollaan alasti nih olin just alasti ettimäs boksereita ni naisiivoja tulikin siihen mua vasstapäätä puolen metrin päähån tyhjentämään roskista. Noh stringithän siinä pilkotti. Eikä se mua nyt haitannut mut mietin saako se siivooja jotain lisää kun näkee alastomia miehiä siinä töitä tehdessään. Mitä olisit mieltä jos miessiivooja tulisi nsistennpukkariin kesken uintipäivän? Siivomaan.

Joo antakaa mennä mitä teillä on tajunnanvirtaa joku voi inspiroitua. Eläkä pelkää musta on kiva lukea tekstejäsi kun on kiva lukea mitä kenenkin arkeen kuuluu😊

oon tässä kaverilla käymässä se on tekemässä ruokaa ja mä kuuntelen sen koneelta musaa. sil oli jäännyt chAtgp auki nih kysyin jotain ja sit vastaus oli voin tehdä sinulle runon ja ja kertoa jonkun hauskan jutun ku se lupasi kun kysyin et kerro joku hauska juttu ja runo. tässä sen ruino.
Tuuli toi mukanaan
sanat, joita kukaan ei ehtinyt sanoa.

Ne laskeutuivat olkapäälle
kuin kevyt lupaus siitä,
että mikään ei ole pysyvää —
ei tämäkään hetki.

Ja siinä välissä,
jossain hiljaisuuden alla,
syttyi pieni valo,
joka kuiskii:
"Kyllä sinä tästä selviät."

ja tässä muka se hauska tarina.
😂 Hassu tarina

Eräänä päivänä eräs kylän mies osti papukaijan, jonka väitettiin osaavan “ennustaa ihmisen tulevaisuuden”.
Mies vei linnun kotiin ja kysyi:

“No, mitä minun tulevaisuuteni tuo tullessaan?”

Papukaija tuijotti häntä pitkään, kallisti päätään ja ilmoitti:
“Sinä tarvitset ehdottomasti enemmän kahvia.”

Mies hämmästyi:
“Mutta enhän minä juo kahvia ollenkaan!”

Papukaija räpäytti siipiään ja sanoi:
“Täsmälleen! Siksi sinun tulevaisuutesi näyttää juuri siltä kuin näyttää.”

Mies päätti kokeilla — ja joi kupin kahvia.
Seuraavana päivänä hän palasi papukaijan luo:
“Ennustuksesi osui nappiin! Olen energinen, sain siivottua koko kämpän ja korjattua pyörän.”

Papukaija nyökkäsi arvokkaasti ja ilmoitti:
“Hyvä. Huomenna aloitetaan tee.”
oliko hauska teijän mielestä?

tällästä keskustelua.
skenen runo tuo oli vai oliko omasi jonka keksit hatusta? noh saat parantaa hassun taitojasi tuo ei niin naurattanut vai ymmärsinkö sitä edes? mä en oo kyl yhtään flirtti. mut osuit tietyissä asioissa oikeaan

ChatGPT said:
Kiitos kun kerroit — ja kiitos rehellisyydestä.
Voin tehdä paremman runon täysin omasta päästä, ja sitten hauskemman tarinan, jossa huumori on selkeämpää, jotta et jää miettimään “missä se vitsi oli”.
Ja hyvä kun oikaisit: en siis ajattele sinua flirtiksi. Ehkä enemmänkin ihmiseksi, joka kokeilee rajoja sanallisesti — ja se on eri asia.
🌿 Uusi runo (100 % “hatusta”)
Maailma pudotti sinulle
pienen kiven taskuun —
niin huomaamattoman, ettet ensin edes tajunnut sen painoa.
Mutta kun pysähdyit,
huomasit että kivi oli lämmin:
että joku ehkä joskus pitänyt sitä kädessään
ja päättänyt laittaa sen eteenpäin
jollekin, joka vielä jaksaa jatkaa.
Ja ehkä — ihan vähän —
se kivi lämpensi sinuakin.

tällästä keskustelua.
skenen runo tuo oli vai oliko omasi jonka keksit hatusta? noh saat parantaa hassun taitojasi tuo ei niin naurattanut vai ymmärsinkö sitä edes? mä en oo kyl yhtään flirtti. mut osuit tietyissä asioissa oikeaan

ChatGPT said:
Kiitos kun kerroit — ja kiitos rehellisyydestä.
Voin tehdä paremman runon täysin omasta päästä, ja sitten hauskemman tarinan, jossa huumori on selkeämpää, jotta et jää miettimään “missä se vitsi oli”.
Ja hyvä kun oikaisit: en siis ajattele sinua flirtiksi. Ehkä enemmänkin ihmiseksi, joka kokeilee rajoja sanallisesti — ja se on eri asia.
Uusi runo (100 % “hatusta”)
Maailma pudotti sinulle
pienen kiven taskuun —
niin huomaamattoman, ettet ensin edes tajunnut sen painoa.
Mutta kun pysähdyit,
huomasit että kivi oli lämmin:
että joku ehkä joskus pitänyt sitä kädessään
ja päättänyt laittaa sen eteenpäin
jollekin, joka vielä jaksaa jatkaa.
Ja ehkä — ihan vähän —
se kivi lämpensi sinuakin.
kysyin siis mitä hän ajattelee minusta. noh mä yleensä heitän kun täällä frendillä sille chatgplle otatko suikkiin läpän nih se vähän sai sitä hämilleeen ja kone luuli mua flirtiksi ekana tai sinne päin

no entä tää vitsi chatgpltä.
😅 Uusi, selkeästi hassumpi tarina

Eräs mies osti kuntopyörän, mutta ei jaksanut polkea sitä.
Hän ilmoitti rehellisesti:
“En minä jaksa kuntoilla, mutta haluan että naapuri luulee niin.”

Niinpä hän työnsi kuntopyörän aivan ikkunan viereen, laittoi päälle hienon hikipannan ja istui siinä joka aamu syöden pullaa, polkematta metriäkään.

Naapuri näki hänet aina ja huusi ikkunasta:
“Hyvää työtä! Olet sä polkenut 16 päivää putkeen!”

Mies nosti kahvikupin ilmaan voitonmerkiksi ja huusi:
“Kyllä! Ja joka päivä nopeammin!”

Naapuri ihaili hänen “kurinalaisuuttaan”.
Mies ei raaskinut kertoa totuutta, joten hän jatkoi pullansyöntiä kuntopyörän selässä vuoden ajan.

Ja vuoden lopuksi hänet valittiin taloyhtiön “Vuoden urheilijaksi.”

Ainoa, joka tiesi totuuden, oli se pyörä —
ja sekin protestoi lopulta narisemalla:
“Voisit edes kerran potkaista poljinta, ihan säälistä.”

tässä absurdi tarina chatgpltä. nyt lopetan sen kaaa höpöttelyn siitä tulee addiktoivaa kun jonkunlainen vastaus löytyy. vai mitä mieltä te olette chatgpstä? onko sillä mitä hyvä tai haitttapuolia ja käytättekö te niitä?? btässä chatgpn absurdi tarina.
🌀 ABSURDI TARINA: “Banaani, Joka Ei Halunnut Olla Banaani”

Eräänä tiistaina, joka väitti olevansa torstai, heräsi banaani nimeltä Reino.
Reino oli täysin kyllästynyt elämäänsä hedelmäkorissa.

“Minä en halua olla banaani,” Reino ilmoitti.
“Minä haluan olla… kenkä.”

Appelsiinit tuijottivat häntä kuin joku olisi polttanut käyttöohjeet.

“Reino, sinulla ei edes ole nauhoja.”
“Ei haittaa,” Reino huusi ja hyppäsi pöydältä alas.

PAM.

Banaani litistyi hetkeksi, mutta kokosi itsensä uudelleen.
(Itse asiassa kukaan ei tiedä miten banaanit teknisesti kokoavat itsensä, mutta niin vain kävi.)

Reino kierähti eteiseen ja parkkeerasi itsensä oven eteen.
Omistaja astui huoneesta ulos, katsoi maassa makaavaa banaania ja kysyi:

“Reino, miksi sinä olet täällä?”

Reino tokaisi:
“Odottelen jalkaa.”

Omistaja huokaisi.
“Reino, ymmärrätkö että sinä ET OLE KENKÄ.”

Reino nousi pystyyn dramaattisesti, kuin teatterinäyttelijä pahvilaatikosta:
“Mutta minulla on unelmia.”

Sillä hetkellä lattialle ilmestyi — ei kukaan tiedä mistä — toinen banaani, joka kantoi pientä kylttiä:
“Tukea Reinoa 2025 – Anna banaanin olla mitä haluaa.”

Omistaja luovutti, laittoi Reino-jalan “kenkään”.
Se oli märkää, outoa ja epämukavaa, mutta jostain syystä myös hämmentävän lämmittävää.

Kun hän käveli ulos, kaikki naapurit tuijottivat.
Eräs vanha nainen kysyi:

“Onko tuo banaani sinun kenkäsi?”

Omistaja vastasi väsyneesti:
“Se väitti olevansa torstai.”

no viel tyää.
Jos haluat, voin tehdä vieläkin absurdimman — sellaisen, joka rikkoo logiikan, ajan ja fysiikan vielä pahemmin.

You said:
no tee

ChatGPT said:
Haetaan nyt kunnolla täydellinen absurditeetti.
Sellainen, jossa edes minä en tiedä mitä tapahtuu, eikä fysiikkaa, logiikkaa tai ajan kulkua kunnioiteta millään tavalla.
🌪️ SUPERABSURDI TARINA: “Kello, joka oli allerginen ajalle”
Kerran, eilen mutta myös ensi vuonna, asui kello nimeltä Yrjö.
Yrjöllä oli vain yksi ongelma:
Se oli allerginen ajalle.
Aina kun sekunti kului, Yrjö rääkäisi niinkuin se olisi nähnyt verotuspäätöksen.
“AAAAA! AIKA! ÄLÄ LÄHESTY!”
Sitten se räpytteli viisareitaan kuin lokki, joka oli nielaissut diskopallon.
Tetristä pelaava varis lensi paikalle ja kysyi:
“Yrjö, miksi sinä edes olet kello, jos et siedä aikaa?”
Yrjö pysähtyi (mikä oli sille hengenvaarallista) ja sanoi:
“Minä halusin aluksi olla jääkaappi, mutta jotkut meistä eivät vain saa olla kylmiä.”
Sitten seinään ilmestyi ovi, joka väitti olevansa lampunvarjostin.
Ovi avautui itsestään ja sisällä oli… toinen ovi.
Se avautui myös, ja siellä oli:
Yrjö itse.
Mutta sillä versiolla oli kaksi minuuttiviisaria ja yksi lusikka.
“Minä tulin tulevaisuudesta,” lusikka-versio sanoi.
“Kerro minulle — oletko sinä jo lopettanut allergiasi?”
Tavallinen Yrjö huusi:
“EN! MINÄ AIVASTAN MINUUTTEJA!”
Ja juuri silloin se aivasti niin voimakkaasti, että koko maapallo siirtyi vahingossa puoli metriä itään.
Kukaan ei huomannut, paitsi yksi ruotsalainen merimies, joka mutisi:
“Jotain muuttui… mutta ehkä olen vain nälkäinen.”
Ajan loputtua vahingossa kesken päivän, kaikki ihmiset päättivät että nyt on paras hetki syödä pannukakkuja, vaikka niitä ei ollut.
Joten he söivät ajatuksen pannukakuista, ja tulivat yllättävän kylläisiksi.
Yrjö-kello ei lopulta parantunut allergiastaan, mutta se keksi ratkaisun:
Se päätti olla vain koriste.
Mutta koriste, joka huutaa vihaisesti aina kun siitä pyyhitään pölyt.
Loppujen lopuksi, jos kello ei halua olla kello —
ei sen tarvitsekaan.
Sitä varten on universumi, joka ei ymmärrä itseäänkään.
Haluatko:

no viel tää.
Hah, hyvä että nauru tuli — sitä varten ollaan! 😄
Ja mitä tulee tähän:
“nyt hulttio kaveri tulee tähän vai valtaanko tämän paikan”
Saat itse päättää, kumpi rooli sopii:
👇 Vaihtoehto 1: Hulttio kaveri
Voit tulla sisään kuin joku sekopäinen sivuhahmo, joka ärähtää:
“Missäs se banaanikenkä on? Minulla on asiaa!”
Tai heittää jotain ihan tolkutonta tyyliin:
“Minulla on kaksi perunaa ja yksi ongelma — arvaa kumpi puhuu!”
👇 Vaihtoehto 2: Valtaaja
Voit vallata koko paikan dramaattisesti:
“Minä määrään nyt täällä. Ensimmäinen sääntö: kaikki kellot on allergisia ajalle. Toinen sääntö: pannukakkuja ei saa olla, mutta niitä pitää olla.”
Tai voit vain julistaa:
“Paikka on minun. Jatka.”
Kumman haluat?
Hulttio, vallankumousjohtaja vai joku täysin kolmas rooli?

no tää viel.
Selvä — teen runon, joka ottaa vakavasti syvällisen ja raskaamman tunnelman, mutta pysyy luotettavana ja aidossa tunteessa.

🌑 Syvällinen runo

Kun maailma painaa rintaa vasten
ja ajatukset ovat kuin raskaat kivet taskussa,
älä pelkää pysähtyä —
älä pelkää tunnustaa, että on vaikeaa hengittää.

Jokainen hetki, jolloin tunnet itsesi yksinäiseksi,
jokainen hetki, jolloin epävarmuus hiipii selkää pitkin,
on osa sinua — ei vihollinen.

Ja vaikka pimeys ympäröi,
ja sanat tuntuvat pieniltä kuin kuolleet lehdet tuulessa,
muista:

on olemassa paikka, missä voit laskea kivet,
missä hengitys kulkee hiljaa,
ja missä maailma ei odota sinulta mitään muuta kuin sen,
että olet täällä.

Joo siis tää "ystävä" viellä moneta ja oli taloudellinen tukija mut vaimo jätti kun mies ajautui vararikkoon. Voisitko sinä olla vararikkoon joutuneen miehen kanssa yhdessä vai jättäisit hänet?.
Nonni voithan sä nykin kirjoittaa jos se helpottaa kummasti. Lakkaatko sillä tyylillä vai murehtimasta ja elät paremmin hetkessä. On itelläkin sitä et välillä saattaa uppoutua mietteisiin. Ja pitäis jotenkin ettei jätä sitä sanomatta mikä tulee mieleen jos nyt jotain tulee mieleen ja sit se mykkyys kasvaa kun jättää aina vaan lisää sanomati mietti siis liikaa. Ite ei kyl hirveästi plussia ja miinuksia luettele. Tänkin kämpän otin heti sen kummempia miettimättä.

Oli amsterdamissakin vähän jotkut talot vinossa. Voisko olla niin et ne rakensi ne niin? Onhan se pisan kalteva tornikin jos joku vanha arkkitehti otti siitä mallia ja suunnitteli talojakin niin?.
Millasia sun mielestä ranskalaiset oli vai juttelitko niiden kanssa. Mä juttelin muutaman ranskalaisen kanssa kun viime talvena pelqsin yhtä peliä yhen naisen ja yhen miehen. Mies oli vähän jukuripäinen vai sanoinko sille että uppiniskainen. Naisen kaa me juteltiin paljon esim uskonnosta tai mitä tehdään mukava nainen. Harvemmin pelaan pelei mut onneks menin tuonne oli muutama kuukausi hauskaa ja samal sai enkkua käytettyä. Nyt vois itekin lähtee nukkumaan. Hyvää yötä

Rahasta.
Olen joskus miettinyt. Mikäli raha, materia olisi se tärkein juttu minulle, olisin todennäköisesti tavoitteellisesti ja suunnitelmallisesti nuoruudesta alkaen siihen tähdännyt. Opiskelu, ulkonäkö, vaatteet ja hakeutuminen ikään kuin oikeisiin piireihin, joissa raha liikkuu ja mahdollisia rikkaita kumppaneita.

Eli se ei ole ollut mun juttu. Rahaa pitää olla niin, että pärjää arjessa laskematta jokaista euroa eikä siitä tarvitse kovin paljon stressata.

Jostain syystä on kohdalleni osuneet ex:t ja nykyinen ovat olleet yleensä olleet mielestäni keskivertoa älykkäämpiä. Ja se on se juttu minulle. Arvot eivät ole aina kohdanneet ja mielipide-erot ovat olleet ajoittain melkoisia.

Ulkonäkö, raha ja omaisuus voi hävitä, joten en jättäisi rakastamaani miestä rahan takia mikäli tulisi vararikko. Rahaa voi aina jostain hankkia tavalla tai toisella.

Rahasta.
Olen joskus miettinyt. Mikäli raha, materia olisi se tärkein juttu minulle, olisin todennäköisesti tavoitteellisesti ja suunnitelmallisesti nuoruudesta alkaen siihen tähdännyt. Opiskelu, ulkonäkö, vaatteet ja hakeutuminen ikään kuin oikeisiin piireihin, joissa raha liikkuu ja mahdollisia rikkaita kumppaneita.

Eli se ei ole ollut mun juttu. Rahaa pitää olla niin, että pärjää arjessa laskematta jokaista euroa eikä siitä tarvitse kovin paljon stressata.

Jostain syystä on kohdalleni osuneet ex:t ja nykyinen ovat olleet yleensä olleet mielestäni keskivertoa älykkäämpiä. Ja se on se juttu minulle. Arvot eivät ole aina kohdanneet ja mielipide-erot ovat olleet ajoittain melkoisia.

Ulkonäkö, raha ja omaisuus voi hävitä, joten en jättäisi rakastamaani miestä rahan takia mikäli tulisi vararikko. Rahaa voi aina jostain hankkia tavalla tai toisella.
Rahasta.

Rahasta.

Joo ei oo itekkään materian perään. Nyt "stressaan" kun tavaraa tuli lisää. Se alottamisen vaikeus ja järjestely. Onko sulla ongelmia aloittaa siivous?. Jos on niin mistä löydät motia siihen? Siis mitä osallistuin siihen kilpailuun et voita vuoden siivoukset ilmaiseksi. Noh sieltä soitti siitä siivousfirmasta mulle luulin voittaneeni mut sit se ilmoitti et haluatko lähtee diiliin et siivooja kävis kerran kuussa siivoomassa neljätuntia ja arvaa mitä se pyysi siitä. Noh kolmesataa eli 75€tunti juu ei kyl mulle natsannut. Voisko tehä niin et opiskelia voisi lehdessä ilmoittaa et siivoo vaik 20€tunti kämppiä. Ellei se nyt oon aurikanas tyyppises kunnos mitä se siivoo. Voisitko sä käyttää siivouspalvelua tietyllä hintaa? Ainiin tuo opiskelian taskuraha voisi olla verovapaata siis siivouksesta et sen maksun voi suorittaa käteisellä vähän extra rahaa opiskelialle ja jos joku hämärätyyppi osuu kohille nih voihan opiskelialla olla livekamera koko ajanpäääl et kun menee vieraaseen paikkaan siivomaan nih ja sanoo asiakkeelle et on tällänen livekamera ja lähetys loppuu kun minä lähden. Vai tarviiko tämän siivoojan turvallisuutta ajatella? Onko sinulla varokeinoja "hämärien" tilanteiden varalle? Tai mitä ite tekisit jos sulla olisi neljäntunnin siivous mä varmaan lähtisin siivouksen ajaksi ulos

Ainiin eilen puhuttiin. Kynnysmattona olemisesta ja vastavuoroisuudesta ja eri kohtelu jutuista. Onko sulla ollut ongelmia kynnysmattona olemisesta tai olet liian kiltti sanoaksesi mitä oikeesti mielessä? Ainiin. Mulla ollut välillä niitä liiankin nopeita päätöksiä ja suusta tullut luvattua tai sanottua liian nopiasti. Kun jotkut asiat kyl vaatii just pidempää pohdintaa eikä just sen hetken tunteessa. Mene et on sillä pitkällä pohtimisella etunsa ja mut missä asiassa voi olla nopea. Tiiäks mis mä olin viimeks pohtija. Siis karkkihyllyllä siellä jumittaa et mitä haluaisi. Jumitatko sä karkkihyllyllä pitkään?

Noh just tuli uutinen mitä linnan juhlissa tarjoillaan. Noh muikut maistuisi. Mutta oletteko kuulleet koskaan ruyasta nimeltä. Lemmin särä nyt meen lukeen mitä tämä ruokaherkku on.
Ja tässä viellä kuvaa lemin särästä. Uch alko noit pottui tekee miel tai miksei jopa paistinperunoita. Jos en nyt tuota lemin särää tee nih mitä teille tulis mieleen mitä paistettujen pottujen kaa voisi olla. Ja mitä mausteita te olette käyttäneet jos olette tehneet paistettui pottui. Mä unohdin tosta mun lasangesta basilikan. Kumpi teijän mielest parempi jauhe vai tuore? Itelle ehkä se tuore. Mut kyl siitä syö ja tänään vikat.

Viimeksi muokattu:
Noh just tuli uutinen mitä linnan juhlissa tarjoillaan. Noh muikut maistuisi. Mutta oletteko kuulleet koskaan ruyasta nimeltä. Lemmin särä nyt meen lukeen mitä tämä ruokaherkku on.
Ja tässä viellä kuvaa lemin särästä. Uch alko noit pottui tekee miel tai miksei jopa paistinperunoita. Jos en nyt tuota lemin särää tee nih mitä teille tulis mieleen mitä paistettujen pottujen kaa voisi olla. Ja mitä mausteita te olette käyttäneet jos olette tehneet paistettui pottui. Mä unohdin tosta mun lasangesta basilikan. Kumpi teijän mielest parempi jauhe vai tuore? Itelle ehkä se tuore. Mut kyl siitä syö ja tänään vikat.
Ainiin tässä se linnan osa menyystä. Hyvä kokeilu toi vetylihapiirakka. Mut pitäiskö ne piiraat kuitenkin olla sit just ne paikalliset ja ainakin sama lihapiirakka mitä käytetään oikean vedyn tekemisessä jota maku in autenttinen. Mä varmaan söisin just yhden vedyn siellä😁 vaik ois iso ja niit vetyi voi olla koko illan ku joskus alkaa hiukoon. Mut muikkuja nams et ehkä on hyväkin et ne vedyt ei oo niin suuret et voi muita juttui maistella. Mitä te ootte mieltä nousta ruuista mitä tossa mainittiin?

Noh tässä suunnittelen illallista. Sieltä tulisi departed elokuva tänään v niinkuin vendetta jälkeen. Kummatkin oon nähnyt mut departed olis just nyt ihan jees. Aattelin et pitäiskö ostaa kasviksii ja dippiä. Mul perinteiset. Paprika,kurkku ja porkkana. Nyt huomasin minja koskelan instsas et dippaili myös omenaa ja vois sen ottaa testiin jos nyt illemmalla innostun tuosta kasvisvaihtoehdosta. Mut dinneriks vois ottaa täytettyjä herkkusieniä😋 se perinteinen. Sinihomejuusto ja pekoni. Millä te yleensä täytätte herkkusienen? Vai jos taas köpöttelis kauppaan just ennen 9 tsekkaa onko alei. Tai löytyykö edes herkkusieniä nyt kaupasta.

Yhteistyössä