V
vierailija
Vieras
Ei vaikuta tuohon tilanteeseen.Ne on ammattilaisia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei vaikuta tuohon tilanteeseen.Ne on ammattilaisia.
Jere suvereeni Kunkku tuolla kyllä tuossa nyt toka vikassa stoorissaan (ennen lenni lokinpoikasta)
Ei vaikuta tuohon tilanteeseen.
Ei vaikuta tuohon tilanteeseen.
Miltä videolta, haluaisin nähdä tuon.Taasko teillä vääntö menossa Videolta näkee että K kutsuu Bojania tonne lavalle ja vielä kutsuu uudestaan mukaan kun Bojan meinaa lähteä pois.
Turvamies kyllä tietää että Bojan on yksi esiintyjistä. Eri asia jos joku random ryntäisi tuonne.Ne on ammattilaisia.
Onko B:llä ADHD? Koikkelehtii niin oudosti
No ei heitä korvanapeissa kukaan komentele alle sekunnin reaktionopeudella, vaan itse tekevät ensin päätöksiä.Kerroin vain miten nuo tilanteet menevät. Ammattilainen osaa reagoida alle sekunnissa.
Turvamies kyllä tietää että Bojan on yksi esiintyjistä. Eri asia jos joku random ryntäisi tuonne.
No ei heitä korvanapeissa kukaan komentele alle sekunnin reaktionopeudella, vaan itse tekevät ensin päätöksiä.
Sekosi tekemisissään. Sellainen syy.Eihän silti turhaan tartu kädestä. Joku syy siihen estämiseen oli.
Niin mä tuolla kirjoitin, että joko reagoi ensin itse tai sai korvanapista tiedon. Et tiedä missä vaiheessa tieto tuli.
Miten voi saada korvanapista tiedon kun 1) jos se sai tiedon, että "päästä toi mies Käärijän luo", niin miksi hän esti sitä, ja 2) jos taas sai tiedon, että "älä päästä sitten ketään Käärijän luo", niin miksi päästi Boitsun sinne?Niin mä tuolla kirjoitin, että joko reagoi ensin itse tai sai korvanapista tiedon. Et tiedä missä vaiheessa tieto tuli.
Tajuatko, että ei kukaan seuraa jokaista turvamiestä ja komenna alle sekunnin nopeudella?Mummojen reaktionopeus ja ymmärrys on täällä sen verran heikentynyt, että heidän on vaikea ymmärtää, että joku on heitä nuorempi ja urheilullisempi.
Sekosi tekemisissään. Sellainen syy.
Miten voi saada korvanapista tiedon kun 1) jos se sai tiedon, että "päästä toi mies Käärijän luo", niin miksi hän esti sitä, ja 2) jos taas sai tiedon, että "älä päästä sitten ketään Käärijän luo", niin miksi päästi Boitsun sinne?
Turvamieshän se siinä teki jotain väärin.Onko sulla autismi? Normaalin ihmisen ei ole tarve jankata noin päivänselvästä asiasta. Mitä jos luottaisit turvamieheen ja hänen kykyyn toimia noissa tilanteessa. B teki jotakin väärin ja sillä sipuli.
Tajuatko, että ei kukaan seuraa jokaista turvamiestä ja komenna alle sekunnin nopeudella?
Turvamieshän se siinä teki jotain väärin.
Hiiri saanut rabies tartunnan
Mammat puolustelee Bojanin tunkeutumista lavalle hiki päässä
Ramovitstartunnan siis
No eihän toiminut. Muuten ois estänyt Bojanin menon sinne, jos ois ollut oikeassa siinä.Täysin oikein toimi. Vika oli Bojanissa, yritä hyväksyä faktat.