"Kirja: Anna Kontula pohti täysistunnossa, kuinka monen ministerin kanssa oli harrastanut seksiä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Myös politiikan saralta hän on löytänyt rakastajia.

– Kerran Anna katseli täysistuntosalissa ministeriaitioon ja pohti, että ”Olenkohan mä harrastanut seksiä noista ministereistä kahden vai kolmen kanssa”, kirjassa todetaan."

Umpirehellinen nainen. Anna räväytti kerralla auki Suomen politiikan mädännäisyyden. En olisi uskonut näkeväni tämän tapahtuvan elinaikanani.
Seksityöläisenä Anna on alkanut pohtia yhteiskunnan epäkohtia esim. että naisten pitää myydä itseään saadakseen pötyä pöytään.
Tapasin kerran kokoomuksen kansanedustajan, joka avoimesti kertoi harrastavansa maksullisia opiskelijanaisia. Ilmeisesti itsensä myyminen oli ennen 1900-vuosituhannella yleisempää kuin kuviteltiin. Nyt nämä eläkeikäiset ladyt kultureilleine koulutuksineen ehkä laittavat itsensä kirjaston kirjavarauslistalle. Kirjakauppaan he eivät ilkeä mennä ostamaan Annan kirjaa. En aio lukea kirjaa. Tuskin siinä on mitään, joka minua yllättää. Olen aina ollut inhorealisti miesten suhteen.

Umpirehellinen nainen. Anna räväytti kerralla auki Suomen politiikan mädännäisyyden. En olisi uskonut näkeväni tämän tapahtuvan elinaikanani.
Seksityöläisenä Anna on alkanut pohtia yhteiskunnan epäkohtia esim. että naisten pitää myydä itseään saadakseen pötyä pöytään.
Tapasin kerran kokoomuksen kansanedustajan, joka avoimesti kertoi harrastavansa maksullisia opiskelijanaisia. Ilmeisesti itsensä myyminen oli ennen 1900-vuosituhannella yleisempää kuin kuviteltiin. Nyt nämä eläkeikäiset ladyt kultureilleine koulutuksineen ehkä laittavat itsensä kirjaston kirjavarauslistalle. Kirjakauppaan he eivät ilkeä mennä ostamaan Annan kirjaa. En aio lukea kirjaa. Tuskin siinä on mitään, joka minua yllättää. Olen aina ollut inhorealisti miesten suhteen.
Ilmoitettu asiattomaksi

Nykyisin Anna olisi tietenkin mennyt OnlyFansiin ja sinäkin olisit voinut huohottaa kuville kommunistisesta majavasta.

Ilmoitettu asiattomaksi
Mikä tässä viestissä riipii oikeustajuasi?
Palstan vakiokirjoittajat kirjoittavat jatkuvasti paljon raskaampaa tekstiä.
Tämä on perhepalsta, ja nuorten on hyvä oppia pitämään puoliaan.
Katsoin PMMP-dokumentin, jossa puhutaan paljon naisten kohtaamasta ahdistelusta ja seksuaalisesta väkivallasta, laulajien lapsuuden aikaisesta perheväkivallasta, ja ahdistavasta kodin ilmapiiristä.
Tällaisen taustan omaavat nuoret naiset ovat helppoja saaliita pervosedille.

Kuinkahan laajasti nämä seikkailut on ollut tiedossa? Jos ministereistä lähes 30% on ollut salasuhteessa hänen kanssaan olisi esim eri tiedustelupalveluiden tai yritysten helppoa vaikuttaa hallituksen päätöksiin. Voisiko tässä olla selitys eräisiin käsittämättömiin päätöksiin 2010-luvulla?

Yhteistyössä