Palstamamma, jos saat kutsun Sointu Borgin hääjuhliin, noudatatko toivettaan? ”Sinne saa sitten tulla ihan tissit tiskissä” ( . ) ( . )

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
”Hänellä on kuitenkin selkeä näkemys siitä, millaisen tunnelman hän häihinsä haluaa.

– Iltabileet ja hyvää musaa. Pitää olla omannäköistä. A-oikeudet, räppiä ja vieraat sisään, Borg kuvailee rempseästi.

Yksi asia on hänelle ainakin tärkeä tulevassa rakkauden juhlassa.

– Hääkutsuun aion laittaa, että naiset saavat tulla seksikkäinä. Minua aina ärsyttää, kun häihin täytyy miettiä niin tarkasti se asun väri ja pituus.

Näihin juhliin saa sitten tulla ihan tissit tiskissä, jos tahtoo.
 
__
Tämän skippaan.
.
Toiv❤️tan
kuitenkin
pitkää, onnellista
liittoa kyyhkyläisille.
Hienoa, että yhä
nähdään vaivaa
ja avioidutaan
kirkossa
ystävien ja suvun
ympäröimänä.
Hintalappu
voi olla melkoinen.
.
Näyttävä, komea
pitkä pari.
Morsian 👰
tulee näyttämään
tyrmäävältä.

Rakkaus ❤️n!

___
👋
 
Vaikka mulla onkin tissit mitkä sais hyvinkin tiskiin, niin se ei silti ole ihan mun tyyliä sit kuitenkaan niitä korostaa. Mut onneks ko. mimmi ei kuulu mun tuttavapiiriin, joten ei tarvi moista miettiä. :D
 
Missä häissä ei muka vieraat saa pukeutua haluamallaan tavalla? Toki on tapana, että muut eivät pue valkoista, kuin morsian (vaikka oma hääpukuni ei ollutkaan valkoinen), mutta muuten ei kai ole mitään erilisiä sääntöjä? Kirkkohäissä sitten kirkon säännöt että olis hyvä olla hartiat peitettynä ja hame vähintään polveen, mutta ei sekään pakollsita ole vaan suositus. Ikinä en ole ollut häissä, joissa jollain tavalla rajoitettaisiin ihmisten pukeutumista.
 
Missä häissä ei muka vieraat saa pukeutua haluamallaan tavalla? Toki on tapana, että muut eivät pue valkoista, kuin morsian (vaikka oma hääpukuni ei ollutkaan valkoinen), mutta muuten ei kai ole mitään erilisiä sääntöjä? Kirkkohäissä sitten kirkon säännöt että olis hyvä olla hartiat peitettynä ja hame vähintään polveen, mutta ei sekään pakollsita ole vaan suositus. Ikinä en ole ollut häissä, joissa jollain tavalla rajoitettaisiin ihmisten pukeutumista.
Kyllähän suurin osa ihmisistä osaa pukeutua toisten häihin juhlallisesti. Silloin ei näytetä tissiä eikä persettä, säärtäkin vain sopivasti
 

Yhteistyössä