V
vierailija
Vieras
Emme voi tietää. Järkevintähän on sitten su mennä suoralla Slovenian lennolla Vantaalta. Sekin on aikaisin.Ei ne nyt johonkin Mikkeliin jää yöksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Emme voi tietää. Järkevintähän on sitten su mennä suoralla Slovenian lennolla Vantaalta. Sekin on aikaisin.Ei ne nyt johonkin Mikkeliin jää yöksi.
KallistaEmme voi tietää. Järkevintähän on sitten su mennä suoralla Slovenian lennolla Vantaalta. Sekin on aikaisin.
Emme voi tietää. Järkevintähän on sitten su mennä suoralla Slovenian lennolla Vantaalta. Sekin on aikaisin.
No, kun ne ei ole muualla, et sinä sellaista voi tietää.Ei ne sinne voi mennä jos niiden autot on jossain ihan muuallla
Juu ja edelleenkään sillä ei ole mitään väliä.Siis oikeestiko täällä on koko päivä jankattu tän slovenialaisen humppabändin matkustamiskuvioista? Ja edelleenkään ei kukaan tiedä missä ne menee?
Tekivät saman Ruisrockista, lähtivät aamuyöllä ajamaan kentälle ja samoin silmin kotiin.Miksi ne menis Mikkelistä tollasella, en usko.
Ja NT:llä Tampereen yöstä.Tekivät saman Ruisrockista, lähtivät aamuyöllä ajamaan kentälle ja samoin silmin kotiin.
ei mitään väliä, mut muuten vaan saatte koko päivän kulumaan sen seuraamiseenJuu ja edelleenkään sillä ei ole mitään väliä.
JuuEikä, tyrkyttääkkö hupimuffinsi sitä dissosiaatiokirjaansa Bojanille
Mä oon täällä vaan trollaamassa.ei mitään väliä, mut muuten vaan saatte koko päivän kulumaan sen seuraamiseen
Taasko loukkaannutte Bojanin puolesta, relatkaa vähän.
Mitä väliä, kiusaaja.Riika, Riian, Riiasta
Vai nypittekö te siikasta ruotoja?
Päinvastoin, varmaan oikein aiheellista luettavaa juuri sille.Taasko loukkaannutte Bojanin puolesta, relatkaa vähän.
Ainahan ne. Illalla tulee Venetsiasta vielä lento, jospa palaavat sinne su aamulla.Taitaa joksut nyt tulla Suomeen vähimmän viipymisen periaatteella.
Mutta eihän sunnuntaina mene suoraan lentoa?Emme voi tietää. Järkevintähän on sitten su mennä suoralla Slovenian lennolla Vantaalta. Sekin on aikaisin.
Pyh, aidosti olet aiheesta kiinnostunut näköjänsä.Mä oon täällä vaan trollaamassa.
Aidosti olen kiinnostunut teidän kiusaamisesta. Kyllä.Pyh, aidosti olet aiheesta kiinnostunut näköjänsä.
Eikun joo, se onkin Varsovan kautta toi Finnairin lento.Mutta eihän sunnuntaina mene suoraan lentoa?
Saisko kirjan nimeä tiedustella?
Mitä tää tarkottaa?Eikä, tyrkyttääkkö hupimuffinsi sitä dissosiaatiokirjaansa Bojanille
Kirjoittamaansa kirjaa pöhelö, M.H kirjoittanut useamman kirjan, ne löytyy sieltä X tililtään myöskin.Mitä tää tarkottaa?