K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kotihiiret ovat väriltään tasaisen ruskeanharmaita, mutta vatsapuoli on hieman selkäpuolta vaaleampi. Kooltaan kotihiiri on noin 7-10cm pitkä ja sen häntä on vartalon pituinen. Kotihiiret viihtyvät ihmisasumusten lähistöllä.
Luonnossa kotihiiri syö siemeniä, hyönteisiä, toukkia, raatoja sekä kasvinosia. Ihmisasutuksen lähellä ja ihmisasumuksissa hiiret ovat kaikkiruokaisia, jolloin syötäväksi kelpaavat jopa kynttilät, liima ja saippua. Kotihiiri voi levittää mukanaan erilaisia tauteja ruokaa etsiessään ja ulosteellaan saastuttaa asuintiloja, veden ja elintarvikkeita. Lisäksi kotihiiri voi liikkuessaan tuhota rakenteita, kankaita jne.

Juu, minulla se olis sitten lähinnä vain ulkonäkösyistä, eli ne korvat olis sit täysin yhtä suorassa ja tossa ilmeisesti pystytään muokkaan myöskin korvanlehtiä, en ole ihan tyytyväinen niihin, halpaa se ei taida olla kyllä.
Sanoisin että jos asia vaivaa itseäsi, niin mene leikkaukseen. Minua häiritsi se nestepatti vuosia ja se kerran tyhjennettiinkin, mutta tuli takaisin. Minulla on myös oiottu hampaat aikuisiällä ja se kannatti myös. Minusta tuli iloisempi ja uskalsin nauraa enemmän. Ennen häpesin hymyillä edes vähän hammashymyä. Ystävälläni muuten leikattiin teini-iässä hiukan hörökorvat, ei ole katunut.

Jospa aika on jo haalistanut sen perinteen. Molemmille on tapahtunut niin paljon. Vai onko niin, että vaan mun mielessä se juttu on aika lailla ohi.
Kyllä se alkaa olla valtaosan mielestä varmasti näin, vain sitkeimmät jaksaa enää kuvitella muuta. Enkä edes ymmärrä mitä ihasteltavaa siinä enää kenenkään mielestä olisi, vaikka K nyt sattuisikin olemaan Joksujen takia jossain bäkkärillä paikalla? Vanha ja kulunut juttu jo.

Kyllä se alkaa olla valtaosan mielestä varmasti näin, vain sitkeimmät jaksaa enää kuvitella muuta. Enkä edes ymmärrä mitä ihasteltavaa siinä enää kenenkään mielestä olisi, vaikka K nyt sattuisikin olemaan Joksujen takia jossain bäkkärillä paikalla? Vanha ja kulunut juttu jo.
Shippaus on ehkä laantunut, mutta ei näiden ystävyys. Näkevät harvoin joten todellakaan usko että K lähtisi johonkin ulkomaille ja jättäisi kokonaan Joksujen tapaamisen kuulostaa naurettavalta. Näistä keikoista tiedetään sen verran joissa, että esteet voidaan poistaa.

Yhteistyössä