V
vierailija
Vieras
Muistuttaa hiukan myös Käärijää.Näyttää ihan gangnam stylen Psy:ltä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muistuttaa hiukan myös Käärijää.Näyttää ihan gangnam stylen Psy:ltä.
Ilmankos B:kin tykkää.Muistuttaa hiukan myös Käärijää.
Ja tämän katkera suomiakka muistaa ikuisesti.Ja vttumainen luonne. Haukkui Suomessa kaiken kun oli täällä viisuissa.
Jätetään hyvästejä ihanasti. Never forgetÄlä ota sitä niin vakavasti.
Yök.Jätetään hyvästejä ihanasti. Never forget![]()
Vttumaiset tyypit muistetaan aina.
Minä tulen muistamaan sinut kipuna kiivaana, suruna sielussain, sateena yössä vain.minäkin tulen muistamaan sinut ikuisesti
Varmaan vetää silti keikan. Kiva, ettet sinä ole koskaan kipeä etkä poissa töistä sen takia. Jos sulla on töitä.Yllätys, että se huuramo on taas heti kipeänä, kun pitäis töihin ruveta.
Ei ole ollut.No eihän B edes ole ollut pitkään aikaan kipeä silleen kunnolla vai sotkenko nyt jotain?
On syytäkin. Epäkohtelias voittaja.Ja tämän katkera suomiakka muistaa ikuisesti.
On, kiitos kysymästä ja olen kipeänä ehkä kerran viiteen vuoteen. Viimeksi koronan takia 2022, silloinkin olisin ollut työkykyinen.Varmaan vetää silti keikan. Kiva, ettet sinä ole koskaan kipeä etkä poissa töistä sen takia. Jos sulla on töitä.
Lesbohiireltä, varmaan tarkoititBojan näyttää vähän lesbonaiselta, ilmankos Tsiilakin tykkää
Lesbohiireltä, varmaan tarkoitit
Toiset ovat alttiimpia sairastumaan kuin toiset, ilman omaa syytään.On, kiitos kysymästä ja olen kipeänä ehkä kerran viiteen vuoteen. Viimeksi koronan takia 2022, silloinkin olisin ollut työkykyinen.
No eihän oo.Niillä on matching hatut ja kaikki. Boitsu kyllä nyt vihjailee ja kovasti.
Sinä varmasti jaksat, kun löysit energiaa sen ehdittamiseenkin.Jaksaisko joku tehdä Tsiilan ja Bn cowboy-hattukuvista sellaisen twinnaus-kuvan?
Geenialtaan matalasta päästä.Toiset ovat alttiimpia sairastumaan kuin toiset, ilman omaa syytään.
Näin jonkun ihme otsikon, että se ois meinannut kuolla jossain veljensä seurassa. Mietin, että harmi, kun ei. Varmaan oli joku liioiteltu juttu totta kai.Ja vttumainen luonne. Haukkui Suomessa kaiken kun oli täällä viisuissa.
Sinä varmasti jaksat, kun löysit energiaa sen ehdittamiseenkin.
No eihän oo.