V
vierailija
Vieras
Ei mullakaan
Aito
Eli kirjottaja on joku muu ja matkit nyt häntä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei mullakaan
Aito
Ei kyllä tullut mieleen. Itse oon vähän sitä mieltä, että Tommy ei oo riittävän valaistunut parhaaksi mentoriksi ja esikuvaksi, vaikka onkin siis tosi pitkälle edistynyt henkisessä kasvussa toki.
Aito
Ihan itse noi kirjoitin.Eli kirjottaja on joku muu ja matkit nyt häntä.
Laitahan, trolli lainaus Tommyn kirjasta, sonähän sen nyt ulkoa osasit, muutenhan et vois noin väittääkään Oon utelias vertailemaan, olitko oikeassa.
En oo seurannut uskooko Hellsten vai ei.Tykkäät uskiksista.
Ihan itse noi kirjoitin.
Aito
Eli sulla ei ole sitä. Miksi en yllätyKorkki kiinni nyt.
Laita vaan.
Siis kritiikin niistä.Ai ne seksuaalipakotukset. Arvasin tämän.
Oon Tommy Cash. Ja Bojan lauloi Johnny Cashia siksi KultsallaOletko Tommy?
Siis kritiikin niistä.
Ainoastaan herkkisten mielestä.Kritiikki. Siis melttarit.
Lupaan puhua hiirestä vanhojen miesten kanssaHuomenna taas B fantasioita kehiin, jotta aidolle riittää jankattavaa.
Ei ollut melttaria vaan puhuin muiden seksuaalisesta kunnioittamisesta netissä.Kritiikki. Siis melttarit.
Hyi miten pakkomielteistä.Sekin oli sellainen niin ihana merkki Bojanin joko tietoisesta tai alitajuisesta vahtimisesta, kun Tommy oli päässyt vähän liian lähelle erästä, että tulipahan nyt mieleen vetää Heavenskissa vähän Johnny Cashia!
Niin kauan kun ne on positiivisia mietteitä ja tuo hyvää mieltä niin ei haittaa!Hyi miten pakkomielteistä.
Pyrkyri!Sekin oli sellainen niin ihana merkki Bojanin joko tietoisesta tai alitajuisesta vahtimisesta, kun Tommy oli päässyt vähän liian lähelle erästä, että tulipahan nyt mieleen vetää Heavenskissa vähän Johnny Cashia!
Eeeikä ollut, oli ihana piiloviesti JerellePyrkyri!
Lupaan puhua hiirestä vanhojen miesten kanssa