V
vierailija
Vieras
Taas kun rupeaa polttamaan käynnistyy tämä levysi.Tää trollaus meni jo aikoja sitten yli, ei sun jutuissa ole enää päätä ja häntää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taas kun rupeaa polttamaan käynnistyy tämä levysi.Tää trollaus meni jo aikoja sitten yli, ei sun jutuissa ole enää päätä ja häntää.
Hyi sinua.En kirjoittele siitä alentavaa paskaa kenenkään silmille.
En ole kyseinen henkilö kylläkään.Tuntui kiinnostavan. Varsinkin kun pari muutakin teki susta ilmoituksen.
Voi voi, etkö todellakaan tiedä? Siten, että kirjoittelee tuollaisia julkisesti nähtäville.Miten voi häiritä kompostin keskustelupalstalla näitä henkilöitä seksuaalisesti. Nyt se korkki kiinni.
Siis tollanen on pahimman laatuista seksuaalista häirintää. Etkö ymmärrä sellaisen käytöksen rajoja? Ihan oikein raportoida sellaisesta kohteille, katsotaan, haluatko sen jälkeen edelleen häiritä ventovieraita ihmisiä seksuaalisesti!?
Ai sait vastauksen jo!?Tuntui kiinnostavan. Varsinkin kun pari muutakin teki susta ilmoituksen.
Voi voi, etkö todellakaan tiedä? Siten, että kirjoittelee tuollaisia julkisesti nähtäville.
Että mo-pe-tat-te. Vttu täällä halua lukea tätä jatkuvaa seksuaalista häirintää, mitä K/B ketjuissa on ollut ALUSTA ALKAEN!!!Miksi sä haluat häiritä joitain slovenialaisia ihmisiä suomalaisten fantasioilla.
Siis Mihalle.Haen lisää kun olet lähettänyt kyseisen fantasian B:lle.
Ai sait vastauksen jo!? Asmuyöllä klo 1?
No onhan sen voinut saada jo klo 1, urpo.Kello on 2, ää liö.
Että mo-pe-tat-te. Vttu täällä halua lukea tätä jatkuvaa seksuaalista häirintää, mitä K/B ketjuissa on ollut ALUSTA ALKAEN!!!
Osa ihmisistä on niin sairaita, ettei edes tajua, mitä se on.
Siis Mihalle.
No onhan sen voinut saada jo klo 1, urpo.
No B ja Kris. Keitähän oikein olisivat??????? Tän ketjun kontekstissa, niinku.Kannattaa lähettää se jollekulle Krisille, koska on ainoa, jonka nimi siinä on mainittu. Mutta edelleen . En malta odottaa, et nolaat itsesi.
Että mo-pe-tat-te. Vttu täällä halua lukea tätä jatkuvaa seksuaalista häirintää, mitä K/B ketjuissa on ollut ALUSTA ALKAEN!!!
Mun uus shippi on B&MToivottavasti olet trolli. Jos et ole, niin kannattaa lopettaa tässä ketjussa käynti.
No B ja Kris. Keitähän oikein olisivat??????? Tän ketjun kontekstissa, niinku.
En tietenkään lopeta. Ei tulis mieleenikään häiritä keitään ihmisiä seksuaalisella käyttytymiselläni. Oon täällä opettamassa teillekin, että SE EI OLE OK.Toivottavasti olet trolli. Jos et ole, niin kannattaa lopettaa tässä ketjussa käynti.
Nauran niin kun katson näiden Mihaa seksuaalisesti häirinneiden kiukkua
Mulla on kaikki erittäinkin ok. Samaa ei voi sanoa sinusta ja muista häiriintyneistä täällä, mut mä haluan auttaa.Me lähinnä säälitään sua. Onko sulla joku läheinen olemassa, jolle voit soittaa? Kuulostat siltä, ettet ole ihan tasapainossa tällä hetkellä.
En tietenkään lopeta. Ei tulis mieleenikään häiritä keitään ihmisiä seksuaalisella käyttytymiselläni. Oon täällä opettamassa teillekin, että SE EI OLE OK.
Se vie aikaa, mutta sitähän on.Ja luulet sen auttavan miten.